Mitä 90-luvun vaatteitasi käytät yhä usein
Kommentit (34)
Vaatteen piti olla edelleen käytössä "usein". Kyllä tyyliltään kestävätkin vaatteet kuluvat puhki.
vaan Peak:in toppatakki, jota käytän joka syksy/talvi. Ihan ehjä ja hyväkuntoinen. Yhdet lenkkarikin taitaa olla -90 luvun loppupuoleta. Ai niin, muutama pipokin löytyy.
Tosin olen niin nuori, olin 90-luvulla ala-asteella. Yksi huppari on ollut ahkerassa käytössä ehkä vuodesta 2002. Yllättävän kestävä, ei juuri mitään kulumisen merkkejä. Ja maksoikin vain n. 5 €.
Se on 70-luvun lopusta tai 80-luvulta, mutta päätyi minulle 90-luvulla. Mukavin kotivaatteeni, jota käytin viimeksi tänä aamuna.
Jotain suoria housuja ja neuletakkeja on vielä käytössä sekä parit kengät.
Pääasiassa mun vaatteet on vuosilta 2002-2005. Mulle uus paita on sellainen, jonka ostin alle kaks vuotta sitten.
Samalta vuodelta Sisleyn villaneule ja muutama muu 90-luvun puolivälin villapaita vielä säännöllisesti käytössä. Miksikä joku korkeakauluksinen neulepaita menisi?
Yksi toppatakkikin on tuolta samaiselta vuodelta 1991, talvisin käytössä säännöllisesti (hyvää laatua ollut, olisiko Sail&Ski?).
Isäni hautajaisiin 22-vuotiaana v. 1991 ostamani jakkupuku on edelleen erittäin käyttökelpoinen. Käytän aina hautajaisissa, joita on n 3 - 4 kertaa vuodessa.
Neule on aitoa villaa, vakkei niin kiva ulko äöltään niin mielettömän lämmin ja ihana! Nappiverskat menee koiraa ulkoiluttaessa, ne pirut kun ei hajoa millään :)
Ei mulle ne mahdu enää nuo alle 10 vuotiaana päällä olleet vaatteet... :D
On mukava ja lämmin, sellainen puolireiteen ulottuva ja aika painava, mahdollisesti Seppälästä?
Malli ei ole muuttunut mihinkään! Materiaali on uusissa vain vähän joustavampaa, mutta muuten ihan sama malli.
en käytä usein, mutta ovat silti käytössä: lapasia ja myssyjä, juhlavaatteita, muutama paita, jotain urheiluvaatteita, toppahousut... varmaan muutakin löytyy.
Lenkkarinin ovat jostakin 90-luvun puolivälistä. Huomaa, etten lenkkeile kovinkaan usein...ovat ihan ok kuntoisetkin vielä. Äitini ruukaa aina moittia, että ostelen liian usein vaatteita :D
taitaa olla myös alushousuja.