Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkö mies, tunne-elämä vajaa. Kokemuksia ?

Vierailija
17.11.2012 |

Olen yrittänyt tutustua erittäin älykkääseen mieheen. Tunnetasolla vaan tuntuu etten saa miehestä mitään irti. Hän on taitava keskustelija. Hoitaa työkseen asiakassuhteita monella kielellä. Joten verbaalisesti lahjakas. Tunne puolesta jos tulee puhetta , menee täysin lukkoon. Seksi on loistavaa, mutta keskustelu muusta kuin seksistä mahdotonta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt tuota "huimaa seksuaalista kemiaa mutta ei muuta"- asetelmaa- onko se seksikään kuitenkaan sitten näiden miesten mielestä niin huimaa, jos ei kerta kelpaa kuitenkaan tyttöystäväksi? Siis useinhan miehille on juurikin tuo seksi tärkeää, ja luulisi, että jos se toimii mielettömän hyvin, niin mies ei haluaisi päästää tämmöistä "saalista" menemään olemalla tuommoinen "no ei mulla oo mitään tunne-elämää muutenkaan"- nyhverö. Jospa seksi on hyvää, mutta ei sekään kuitenkaan mielettömän ihmeellistä, vaikka niin antavat ymmärtää? Olen kyllä huomannut että miehet voi puhua ihan mitä vain saadakseen säännöllistä "helppoa" seksiä.

Vierailija
22/22 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin tänne kirjoittanut,mutta täällä saa ihan oikeasti hyviä neuvoja.Olen ollut hieman yksin näiden pohdintojen kanssa.Ei kehtaa olikein muille jutella seksijutuista =)

Tää on mun mielestä vielä sillä tasolla että olisi helppo puhua pelisäännöt selviksi.Kuitenkin se että miehestä ei ole asiasta keskustelemaan,ei anna lupausta tulevasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla