Älykkö mies, tunne-elämä vajaa. Kokemuksia ?
Olen yrittänyt tutustua erittäin älykkääseen mieheen. Tunnetasolla vaan tuntuu etten saa miehestä mitään irti. Hän on taitava keskustelija. Hoitaa työkseen asiakassuhteita monella kielellä. Joten verbaalisesti lahjakas. Tunne puolesta jos tulee puhetta , menee täysin lukkoon. Seksi on loistavaa, mutta keskustelu muusta kuin seksistä mahdotonta.
Kommentit (22)
kolmonen osui oikeaan. Häiritsee vain kun en miestä paremmin tunne , että löytyyköhän sitä tunteikasta puolta ollenkaan .
Ap
Tutustu ensin, silloin ei tällaisia probleemoja synny.
Miksi hyppäsit sänkyyn tuntemattoman kanssa? Tutustu ensin, silloin ei tällaisia probleemoja synny.
Ei aikuisten ihmisten tarvi odottaa viikkoja tai kuukausia, jotta voi harrastaa seksiä.
...ollaan tapailtu reilu vuosi. Kumpikin seksiä vailla. Minkä mittainen olisi sopiva varoaika ? Kyllä mulle ihan tämä nykyinenkin meno kelpaa. Kunhan pohdiskelen .
Ap
Sanoo ettei osaa eritellä? Sanoo välittävänsä kyllä? Sanoo ettei tiedä mitä rakkaus on?
Juokse.
Juoksuaskelia olen jo pariin kertaan ottanut.Jokin kuitenkin koukuttaa,ikävä kyllä.
Ap
tai muuta "tunnustusta" niin ei tule mitään vastakaikua?
Jos puran tuntojani tilanteesta, niin vastaus on suunnilleen."Ikävä että olet joutunut ajattelemaan epämiellyttäviä asioita." =O
Ap
Mutta mistään muusta ei puhunut kuin työstä ja seksistä. Juokse, tyttö, JUOKSE!
Jos puran tuntojani tilanteesta, niin vastaus on suunnilleen."Ikävä että olet joutunut ajattelemaan epämiellyttäviä asioita." =O
Ap
sellaista hetkeä, että olisit kokenut, että olisi vilpittömästi kertonut tunteistaan.
Tai kertooko edes oma-alotteisesti jotain "olet tärkeä, rakastan sinua, kaipaan sinua, olet ihana".
Mä olen alkanut vähän ajamaan alas tuota suhdetta ja miettinyt mitä käteen jää,jos minun osuuden suhteen eteen laittaa minimiin.No seksi ja seksi.Jutellaan sitten vaikka säästä...
Ap
et vain ole miehen mielestä riittävän "hyvä" tyttöystäväksi, jotain puuttuu hänen mielestään. Se ei tarkoita, ettetkö voisi olla monen muun mielestä "parempi" kuin tuo mies mutta hänelle et kelpaa kuin seksiin. Jos tämä asetelma ei häiritse niin sen kuin jatkat, mutta etkö oikeasti kuitenkin toivoisi saavasti häneltä muutakin? Muuten tuskin miettisit koko asiaa. Itse olen tuollaisten suhteiden jälkeen huomannut, että no en minäkään oikeastaan olisi niitä miehiä halunnut, mutta kyllä se pelkkä seksileluna oleminen on hajottavaa, koska kuitenkin ainakin itse tunsin itseni jotenkin halvaksi.
Olen yrittänyt tutustua erittäin älykkääseen mieheen. Tunnetasolla vaan tuntuu etten saa miehestä mitään irti. Hän on taitava keskustelija. Hoitaa työkseen asiakassuhteita monella kielellä. Joten verbaalisesti lahjakas. Tunne puolesta jos tulee puhetta , menee täysin lukkoon. Seksi on loistavaa, mutta keskustelu muusta kuin seksistä mahdotonta.
Järkimies, ei täällä tunteilemalla pärjää. Tosin pillun takia kannattaa välillä vähän tunteikasta esittää. Sinun kanssa ei nähtävästi kuitenkaan tarvitse.
Hän on sanonut minun olevan täydellinen.Saattaa sekin mennä esineellistämisen puolelle.Pelkkä kemia ei riitä parisuhteen pohjaksi.On alkanut tulemaan hieman halpa olo.Hyväksytyksi tuleminen on kuitenkin niin ihmisen perustarve,että ilman sitä suhde ei voi jatkua.
Ap
teillä sitten "kemiaa" vai onko se vain seksuaalista kemiaa? Mies ei välttämättä tee sitä tarkoituksella, mutta kyllä se varmaan itsekin tietää mistä on kyse ja selittelee vain noita "huono tunneasioissa" juttuja kun ei halua luopua siitä hyvästä seksistä. Oletteko muuten puhuneet mitään siitä että oletteko parisuhteessa vai missä?
Tässä on vähän soudettu ja huovattu erinäisistä syistä.Joku hieman vakinaisempi juttu tää kai on.Parisuhteessa ei olla.Kai on tultu johonkin määränpäähän,että haluan tehdä ratkaisuja asian suhteen.Mies saattaa haluta nauttia vain hyvästä seksistä.Oikeassa olet.
Ap
On alkanut tulemaan hieman halpa olo.Hyväksytyksi tuleminen on kuitenkin niin ihmisen perustarve,että ilman sitä suhde ei voi jatkua.
Ap
luotettavana ja koet, että mies kunnioittaa ja myös oma fiiliksesi on se, että suhde ei voi kehittyä kummemmaksi. Mutta ilmeisesti niin ei nyt ole? Seksisuhteethan kapsahtavat karille juuri siinä, että lopulta toinen tarvitsee/haluaa enemmän.
Varsinkin jos sinulla on tunteita miestä kohtaan niin joudut miettimään, saatko tuosta asetelmasta takkiisi.
Älykkö mies hoitaa sen noin - avaamatta tunnepuoltaan sinulle.