Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävi tänään vähän sääliksi se pariskunta, joka joutui jättämään ruuat kassalle.

Vierailija
09.10.2012 |

Ei ollut katetta tilillä, joten eivät voineet maksaa ostoksiansa. Katsoin sen verran kärriin, että ihan tavallisia ruokaostoksia olisivat tehneet. En sitten tiedä olivatko tietoisia, että tilit on tyhjät ja ajattelivat koettaa onneansa. Tyhjin käsin kuitenkin lähtivät kaupasta.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa takkia ja kortti ei toiminut. Myyjä sanoi että ei toimi, sulla ei ole rahaa tilillä! Sanoin että todellakin on rahaa, että joku toinen ongelma täytyy olla. Myyjä katsoi mua säälivästi. Marssin pankkiautomaatille ja nostin tarvittavan summan SAMALLA kortilla. Kävin sitten ostamassa takin käteisellä.

Kyllä vaan ärsytti myyjän asenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kaupan muille asiakkaille kuuluteta. Ja myyjä et liene, koska kirjoitit "katsoneesi sen verran kärriin".

Vierailija
4/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin kauhisteli, kun annoin 2 euroa liian vähän kolikoita kassalla. Tietysti oli vahinko ja siksihän kassa kolikot laskeekin. Mulle alko mies papattaa et kuin sä noin teit, miten sä unohtit, annoitsä oikeesti liian vähän? Rääkäsin et mitä vitun väliä , mua vaan nauratti koko juttu, mies ei tiennyt mihin päänsä työntää

ihmisiä me ollaan kai kaikki?

Vierailija
5/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisille lapsilleni eikä vanhemmilleni.

Eli ei ole mitenkään erityisen yleistä, joka olisi tapahtunut kaikille.

Vierailija
6/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin jättämään ruokakassin kassalle, siksi aikaa kun hain kortin. Ei hävettänyt, sattuuhan sitä.

Vierailija
7/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahana. Jos ei kortti toimi, kokeilen seuraavalla kortilla ja jos ei sekään, maksan käteisellä.

Vierailija
8/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "kärri"?

Vierailija
9/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat maksaneet luottokortilla, jos pankkitilillä ei katetta

Mulla kävi kerran samoin kun osatamani Tv oli mennytkin vahingossa pankin puolelta ja tilipäivä oli lähellä

maksoin sit luotolla

Vierailija
10/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu kävi mun edellä asioineelle vanhukselle pari päivää sitten, olisi ostanut ihan perus ruokatarvikkeita mutta tilillä ei ollut katetta.

Vanhus oli muistanut väärin jonkun tuen maksupäivän, luuli siis että tilille oli tullut rahaa :(

Minä sitten puutuin siihen ja sanoin että maksan laskun (oli vaan 27e).

Päivän hyvä työ tuli tehtyä, vanhus kiitti ja kassa kiitti. Vanhus pyysi minun yhteystietojani että voisi korvata summan, tänä aamuan sitten tämän vanhuksen poika soitti ja kiitteli kovasti, tapaamme iltapäivällä kaupan luona ja hän maksaa äitinsä velan pois.

Vierailija
11/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kassa kailottaa asiakkaalle ettei sulla ole katetta tilillä? Olen kaupan kassa enkä ikinä sano asiakkaalle noin. Totean vain että oisko sulla toista korttia tai käteistä millä maksaa.

JOs näen että jonossa olevat ihmiset katsoo säälivän näköisenä kun ajattelevat ettei ole katetta, sanon ääneen että saattaa olla että meidän yhteyksissä sinun pankkiin on jotain häikkää ja kortti ei siksi toimi. Pelastan siis asiakkaan nolostumasta. Mulle myyjänä ei ole merkitystä miksi kortti ei toimi, tärkeää on vain se maksaako asiakas jollain muulla vai jättääkö ostokset kassalle.

Vierailija
12/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat riita:( surullista, mutta näin heidän kertomansa tuli toteen näytetyksi!

Vierailija
13/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin siis laittaneeni kortin povariin iltalenkille lähtiessä, mutta olinkin ottanut bussikortin. Kumma kyllä sillä ei saanut mitään maksettua. ;)

Hain kortin kotoa ja maksoin ostokset. Ei minun puolestani kenenkään tarvinnut olla surullinen tai hävetä. Elämässä sattuu ja tapahtuu, ja jos ei koskaan ole tehnyt MITÄÄN vähemmän täydellistä, on joko tosi nuori tai sitten kontrollin tavoittelu alkaa olla epäterveellä pohjalla.

Vierailija
14/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin kauhisteli, kun annoin 2 euroa liian vähän kolikoita kassalla. Tietysti oli vahinko ja siksihän kassa kolikot laskeekin. Mulle alko mies papattaa et kuin sä noin teit, miten sä unohtit, annoitsä oikeesti liian vähän? Rääkäsin et mitä vitun väliä , mua vaan nauratti koko juttu, mies ei tiennyt mihin päänsä työntää

ihmisiä me ollaan kai kaikki?

niin paljon katetta eikä myöskään käteistä. Sanoin sit, että maksa osa kortilla ja loput ihan rahalla. Mies järkyttyi, ettei voi niin tehdä, liian noloa.

Itse olen noin tehnyt, eikä yhtään hävettänyt. Hassua:)

Vierailija
15/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut master cardei yms. katkomaan, kun kone käskee poistamaan käytöstä. Ilmoitan asiakkaalle asiallisesti, että luotot menneet yli ja joudun ottamaan kortin pois. Voi sitä huutoa ja kiroamista.. Sitten soittavat pankkiin ja huutavat siinä kassalla, että myyjä katkoo kortteja. Luulisi ihmisten tietävän, että laskut maksamatta...

Vierailija
16/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin mokan takia. Tiesin, että tilillä on katetta vaikka kuinka muuten saanut sitä ulos. No, ostokset jäi kassalle sillä kertaa, ei voinut mitään. En ihan vähään aikaan kehdannut mennä siihen kauppaan uudelleen ja sitten kun menin maksoin pitkän aikaa käteisellä.

Vierailija
17/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttökatkoksia. Kyllä sai palstamamma katsoa säälien puolta jonoa kun kortit eivät toimineet.

Oikein pimpassa varmaan kutkutti innosta kun pääsi kyttäämään, että olisko jollain rahat loppu. Siitähän voi jopa sääliorkun saada

Vierailija
18/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut siirtää käyttötilille rahaa ja eipä kate riittänyt.

Nolotti se vähäsen:)

Olisit sanonut isoon ääneen että katetta kyllä on TOISELLA tilillä

Vierailija
19/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut jättämään ruoat kassalle. Vähän on vituttanut koko prisma.

tiedoksi, se on korttiyhtiön ja/tai yhteyksien syy.

Nämä visa eletronit ovat kaikkein huonompia. kuinka usein on ihmiset valittaneet kassalla toimivuudesta.

kannattaa valita kortti joka toimii ja pitää varmuuden vuoksi jonkun verran käteistä mukana.

tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

Vierailija
20/47 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut master cardei yms. katkomaan, kun kone käskee poistamaan käytöstä. Ilmoitan asiakkaalle asiallisesti, että luotot menneet yli ja joudun ottamaan kortin pois. Voi sitä huutoa ja kiroamista.. Sitten soittavat pankkiin ja huutavat siinä kassalla, että myyjä katkoo kortteja. Luulisi ihmisten tietävän, että laskut maksamatta...

kyllä ilmoittaisi asiakkaalle mitään "luottojen yli menemisistä" enkä myöskään alkaisi katkoa korttia siinä kassalla. Ilmoittaisin asiakkaalle että maksupääte pyytää ottamaan kortin pois ja olkaa pankkiinne yhteydessä. Kortin pistäisin laatikkoon odottamaan.

tv. kaupan kassa myöskin