Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ollut paras ikä tähän mennessä?

Vierailija
17.11.2012 |

20-30? 30-40? 40-50? Miksi?

joku muu? Mulla elämänlaatu alkoi huomattavasti koheta sen jälkeen kun lapset oli tehty ja vauva-ajan valvomiset oli takana, eli 35 v jälkeen. Nyt on taas aikaa itselle ja voidaan perheenä tehdä kaikkea. Matkustelu on helppoa, voidaan käydä ravintolassa syömässä jne. Ennen lapsia eli alle 30 v:na olin vielä kauhean epävarma, kriisejä toisensa perään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on itsevarma, mieli tyyni, innostus suuri oppia kaikkea uutta ja harrastaa. Ei enää ole nimetöntä kaipuuta tai tarvetta muuttaa jotakin. Se vaihe meni ohi vähän alle 30-vuotiaana. (Silloin elettiin "tässäkö tämä nyt oli" -tuskaa)

Lapsia olen saanut nuorena ja yli kolmevitosena, eli oma tyytyväisyyteni ei liity valvomiseen tai vapauteen.

Nautin elämän pienuudesta; tavallisuudesta, kotona olemisesta, perheestä, lapsista.

Vierailija
2/3 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikun paranee vain päivä päivältä.

Elän tässä ja nyt elämää, en 'sittenkun'

Lapsuus oli ja meni pitkälti isovanhempien hoivissa,

vanhemmat erosivat ollessani toisella kymmenellä,

teini-ikä oli ja meni yksin ja sisarusten kanssa kaukana kotiseudulta, äitin muutettua toiselle puolen Suomea rakkauden perässä.

Täysi-ikäiseksi tultua menin avoliittoon...avioliittoon, lapsia, suhde päättyi 15vuoden kuluessa puolison alkoholisoitumiseen.

Seitsemän tapahtumarikasta ja onnellista vuotta lasten kanssa.

Uusi puoliso ja onni.

Lapseni ovat terveitä ja tasapainoisia, ihania ihmisiä. Minä ja puolisoni olemme terveitä ja toisiimme rakastuneita.

Mitäpä sitä pienistä marisemaan.

Ystävät ovat pysyneet elämänmatkan mukana tähän asti. Toki on läheisiä kuollut ja vakavasti sairastunutkin, mutta eihän täällä ikuisesti olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä. Ensin meni oma terveys, sen jälkeen on vain läheisiä kuollut ympäriltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä