Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa, paljonko putkarimieheni tienaa kuukaudessa?

Vierailija
17.11.2012 |

Amis käyty, työkokemusta 7 vuotta, normaali päivätyö ja pääkaupunkiseudulla työt.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin tuota työkokemusta useita vuosia.

Tämä koko ketju on selvä provo. Ei putkimies tienaa läheskään tuota summaa kuukaudessa

Vierailija
22/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerro nyt jo. Meitä maalaisia oikeasti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa tietää mitä se mies hankkii. Ap:n tulot ei kiinnosta. Vertaisin tuon röörinrassaajan tuloa omiini. Ei kannata pitkittää, Ap:n pitää jo kertoa ne tulot koska teki aloituksen että arvatkaa mitä se hankkii.

Vierailija
24/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että muija leijuu miehensä palkalla.

kiinnostaa tietää mitä se mies hankkii. Ap:n tulot ei kiinnosta. Vertaisin tuon röörinrassaajan tuloa omiini. Ei kannata pitkittää, Ap:n pitää jo kertoa ne tulot koska teki aloituksen että arvatkaa mitä se hankkii.

Vierailija
25/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että muija leijuu miehensä palkalla.

Sehään vain kysyi, että osataanko me arvata miehensä palkka, joka toimi putkarina. No, mä en ainakaan sitä osaa arvata, ja nyt mua kiinnostaa mitä joku putkari tienaa. Luulin, että ap voisi mun tietoutta tässä asiassa lisätä. Toivon, että vielä kertoo vastauksen.

Vierailija
26/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa kuukaudessa noin 14 800 e brutto. Tekee notmaalia päivätyötä 7.00 - 16.00 (tunnin palkaton ruokatauko). Käsittääkseni tuo on ihan työehtosopimuksen mukainen palkka ammattimiehelle. Jos suostuisi tekemään myös viikonloppuina tai pidentämään päivää, pääsisi tietty paremmille ansioille, mutta tuo kuulemma riittää hyvin perheelle. Vaimonsa on lähihoitaja, vuorotöissä, eikä sittenkään pääse kuin himpun verran yli 4800 e/kk palkoille.

Vierailija
27/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylityöt ja nokkalisät on plussaa.

Tienaan parisataa vähemmän vaikka mun koulutus ja työ on ihan eri luokkaa.

Vierailija
28/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkimieheni tienaa 2400 e/kk, tosin tekee vain 7h/päivässä töitä.

Vierailija
29/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylityöt ja nokkalisät on plussaa.

Tienaan parisataa vähemmän vaikka mun koulutus ja työ on ihan eri luokkaa.

Itse olen korkeakoulutettu nainen. Arvasin, että putkari hankkii enemmän. Oma palkkani on 3100 e/kk kaikilla kokemus- ja henkilökohtaisilla lisillä. Tästä ylemmäs ei enää pääse. Ja tiedän, että on akateemisia joilla palkka on vielä paljon pienempi. Mutta kiitos vastauksesta ;)

Vierailija
30/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit!

Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)

Vierailija
31/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit! Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)

kupla onkaan tullut. Jos muutan 8-tuntiseksi työpäiväksi mun miehen palkan (joka siis nyt 7h/pv, 2400e/kk), niin se tekis just tuon keskiarvon verran, eli 2743 e/kk.

Vierailija
32/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit! Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)

kupla onkaan tullut. Jos muutan 8-tuntiseksi työpäiväksi mun miehen palkan (joka siis nyt 7h/pv, 2400e/kk), niin se tekis just tuon keskiarvon verran, eli 2743 e/kk.

Taitaapi AP, ja joku toinenki liiotella, kukaan ei uskokaan että tienaa yli 10 000 :DDd Hahahaaaaa! Mun lähipiirissä, mies mukaan lukien, on paljon putkimiehiä, pääkaupunkiseudulta, että kyllä sen tietää paljon ne tienaa ;)

Vierailija
33/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan aspana 2900 e/kk.

Vierailija
34/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi AP, ja joku toinenki liiotella, kukaan ei uskokaan että tienaa yli 10 000 :DDd Hahahaaaaa! Mun lähipiirissä, mies mukaan lukien, on paljon putkimiehiä, pääkaupunkiseudulta, että kyllä sen tietää paljon ne tienaa ;)

Vierailija
35/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap ole sanonut mitä miehensä tienaa:)

Mä luulin ainaki että 33 on ap(35:ssa loppuviestistä..)

Vierailija
36/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit!

Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)

viisaita koska näillä foorumeillahan lääkärit ja insinöörit ja arkkitehdit on kertoneet palkaksi hädin tuskin 3000 euroa.

Eli sun putkarimies tienaa ihan kivasti ja oli onni ettei lukenut lääkäriksi.

Vierailija
37/37 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tienaa suht helposti 7000 euroa kuussa. Sama koskee sähkömiehiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän