Arvatkaa, paljonko putkarimieheni tienaa kuukaudessa?
Amis käyty, työkokemusta 7 vuotta, normaali päivätyö ja pääkaupunkiseudulla työt.
Kommentit (37)
Mutta kerro nyt jo. Meitä maalaisia oikeasti kiinnostaa.
kiinnostaa tietää mitä se mies hankkii. Ap:n tulot ei kiinnosta. Vertaisin tuon röörinrassaajan tuloa omiini. Ei kannata pitkittää, Ap:n pitää jo kertoa ne tulot koska teki aloituksen että arvatkaa mitä se hankkii.
...että muija leijuu miehensä palkalla.
kiinnostaa tietää mitä se mies hankkii. Ap:n tulot ei kiinnosta. Vertaisin tuon röörinrassaajan tuloa omiini. Ei kannata pitkittää, Ap:n pitää jo kertoa ne tulot koska teki aloituksen että arvatkaa mitä se hankkii.
...että muija leijuu miehensä palkalla.
Sehään vain kysyi, että osataanko me arvata miehensä palkka, joka toimi putkarina. No, mä en ainakaan sitä osaa arvata, ja nyt mua kiinnostaa mitä joku putkari tienaa. Luulin, että ap voisi mun tietoutta tässä asiassa lisätä. Toivon, että vielä kertoo vastauksen.
tienaa kuukaudessa noin 14 800 e brutto. Tekee notmaalia päivätyötä 7.00 - 16.00 (tunnin palkaton ruokatauko). Käsittääkseni tuo on ihan työehtosopimuksen mukainen palkka ammattimiehelle. Jos suostuisi tekemään myös viikonloppuina tai pidentämään päivää, pääsisi tietty paremmille ansioille, mutta tuo kuulemma riittää hyvin perheelle. Vaimonsa on lähihoitaja, vuorotöissä, eikä sittenkään pääse kuin himpun verran yli 4800 e/kk palkoille.
Ylityöt ja nokkalisät on plussaa.
Tienaan parisataa vähemmän vaikka mun koulutus ja työ on ihan eri luokkaa.
putkimieheni tienaa 2400 e/kk, tosin tekee vain 7h/päivässä töitä.
Ylityöt ja nokkalisät on plussaa.
Tienaan parisataa vähemmän vaikka mun koulutus ja työ on ihan eri luokkaa.
Itse olen korkeakoulutettu nainen. Arvasin, että putkari hankkii enemmän. Oma palkkani on 3100 e/kk kaikilla kokemus- ja henkilökohtaisilla lisillä. Tästä ylemmäs ei enää pääse. Ja tiedän, että on akateemisia joilla palkka on vielä paljon pienempi. Mutta kiitos vastauksesta ;)
Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit!
Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)
Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit! Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)
kupla onkaan tullut. Jos muutan 8-tuntiseksi työpäiväksi mun miehen palkan (joka siis nyt 7h/pv, 2400e/kk), niin se tekis just tuon keskiarvon verran, eli 2743 e/kk.
Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit! Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)
kupla onkaan tullut. Jos muutan 8-tuntiseksi työpäiväksi mun miehen palkan (joka siis nyt 7h/pv, 2400e/kk), niin se tekis just tuon keskiarvon verran, eli 2743 e/kk.
Taitaapi AP, ja joku toinenki liiotella, kukaan ei uskokaan että tienaa yli 10 000 :DDd Hahahaaaaa! Mun lähipiirissä, mies mukaan lukien, on paljon putkimiehiä, pääkaupunkiseudulta, että kyllä sen tietää paljon ne tienaa ;)
Taitaapi AP, ja joku toinenki liiotella, kukaan ei uskokaan että tienaa yli 10 000 :DDd Hahahaaaaa! Mun lähipiirissä, mies mukaan lukien, on paljon putkimiehiä, pääkaupunkiseudulta, että kyllä sen tietää paljon ne tienaa ;)
Eihän ap ole sanonut mitä miehensä tienaa:)
Mä luulin ainaki että 33 on ap(35:ssa loppuviestistä..)
Täällä on vallalla sellainen luulo, että joku putkimies tienaa vähintäänkin saman kuin esim. kirurgit!
Putkihenkilön ka ansiot ovat 2711 €/kk (Ks. Palkkavertailu.com - Palkkalaskuri, palkat)
viisaita koska näillä foorumeillahan lääkärit ja insinöörit ja arkkitehdit on kertoneet palkaksi hädin tuskin 3000 euroa.
Eli sun putkarimies tienaa ihan kivasti ja oli onni ettei lukenut lääkäriksi.
Niin tienaa suht helposti 7000 euroa kuussa. Sama koskee sähkömiehiäkin.
Tämä koko ketju on selvä provo. Ei putkimies tienaa läheskään tuota summaa kuukaudessa