Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat elämäsi suurimmat vastoinkäymiset? Ikäsi?

Vierailija
16.11.2012 |

Ovatko ne jättäneet jälkensä sinuun?

- Itse olen 25-vuotias ja jos kaiken luettelisin, niin ette varmasti uskoisikaan tai pitäisitte liioitteluna.

Mutta ne ovat aiheuttaneet sen, että edelleen olen hukassa itseni kanssa, itsetuntoni romuna ja olen melko syrjäytynyt ja neuroottinen ihminen... Tulevaisuus, monet arkiset asiat, ja no, lähes koko elämä pelottaa minua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastoinkäymiseni eivät ole mitään verrattuna aiempiin kirjoituksiin ja mietin hetken että avaudunko edes tänne lainkaan.

Eli olen 21-vuotias, ja elämäni vaikein asia on neljä vuotta kestänyt bulimareksiani. Itseaiheutettu ja häpeällinen sairaus, johon olen liittänyt satunnaista itsetuhoisuutta, päihdeongelmaa ja muutama vuosi sitten holtitonta seksuaalikäyttäytymistä.

Sairauden johdosta parisuhteeni (kestänyt kaksi vuotta) on ajoittain vaakalaudalla, kun poikaystäväni ei jaksa tai osaa tukea ja minä huomiohuoraan pahalla olollani.

Vierailija
22/24 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään kilpailu. Tietysti kamppailet niiden asioiden kanssa, jotka sinun elämässäsi ovat vaikeita. Se, että joillain on vaikeampaa (=enemmän vaikeita kokemuksia) ei mitätöi sinun pahaa oloasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- potkut/työttömyys

- lapsettomuus

- sekundäärinen lapsettomuus

Vierailija
24/24 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyykkinen sairastuminen on pistänyt monia asioita uusiksi.

Yksi vaikeimmista kokemuksista :(

Perustukset murtuivat.