Miten saisin mieheni tapaamaan lastaan?
Hei!
Olen varmaan kummajainen, mutta ihan sama...
Miehelläni on lapsi, joka on saanut alkunsa siten, että nainen jätti pillerit salaa pois, eikä kertonut siitä miehelleni mitään. Ero oli jo tullut, kun nainen ilmoitti, että lapsi on tulossa...
Olin siis jo tavannut mieheni tällöin ja hän on avoimesti kertonut minulle missä mennään. Lapsi on tällä hetkellä 2 vuotta ja mies maksaa elatusmaksua lapsesta.
Minä en nää mitään syytä, miksei voisi tavata lasta. Lapsi on täysin syytön äitinsä idiotismiin. Olen puhunut miehelleni alusta asti, että jos tahtoo tavata lasta, niin minä en estä sitä. Mieheni on sanonut, että ei juuri nyt halua tavata...
Kertokaa, voinko tehdä muuta kuin odottaa, että mies tulee järkiinsä tai jos ei tule, niin hyväksyä tilanteen?
Mieheni on hyvä isä minun lapselleni, on ottanut hänet täysin omakseen. Hoitaa harrastukset, viemiset jne kuin omasta lapsesta.
Ystäväni pitää minua hulluna, haluanko todellakin sen lapsen meidän elämään? Ehkä olen hullu, mutta en nää lasta esteenä. Tästä naisesta en tiedä, ei liene ihan tasapainonen, kun moisen tempun teki.
Älkääkä sanoko, että mies on täysi paska. Ei todellakaan ole, siitä ei ole kyse.
Kommentit (16)
Jos nainen on tehnyt noin paskan tempun, ymmärrän miestäkin, koska sittenhän se joutuisi taas
olemaan jatkuvasti yhteydessä siihen naiseenkin.
Ei vaikuta ihan täysipäiseltä naiselta.
Ei kaikki vaan halua tavata, ja se on ihan ok. Välttämättä lapsen äitikään ei halua miestä kuvioihin, ehkä hänellä on jo uusikin mies. Joskus noin on ihan hyvä ettei lapsella ole "kahta isää", äidin uutta miestä ja biologista isää.
mietteliäs sen jälkeen...
En halua painostaa häntä, mutta tämä lapsi "vainoaa" minua. Tiedän, että äidillä ei ole kaikki ihan kunnossa ja mielestäni hän ansaitsisi kunnon elämän, siitäkin huolimatta mitä äitinsä on tehnyt :(.
Mitä voisin tehdä asian eteen? En jaksa odottaa...
ap
jotain paskuutta on, koska ei omia lapsia vaan unohdeta ja jätetä. Vaikka joutuis olemaan mahdollisesti tekemisissä lapsen äitin kanssa. Silti.
Niin, ymmärrän miestäni. Maksaa yli 200 €/kk elatusmaksua, koska naisella ei ole elatuskykyä. Eikä tule varmaan koskaan olemaankaan...
Ääh, en voi muuta kuin odottaa...
6 kanssa. Vaikka lapsi olis huijaamalla tehty, niin isä on täys luuseri.
Kyllä jokaiselle JOPA miehellä pitäisi olla mahdollisuus päättää haluaako isäksi vai ei. Luotti naiseen, koska kuitenkin seurustelivat. Eipä olisi pitänyt. Harva sitä suhteessa epäilee, että toinen tekee petoksen...
ap
kortsuun reijän ja tulisit salaa raskaaksi? Mieti sitä, oikeasti! Parisuhde perustuu luottamukseen. En tiedä, mitä se sinulle tarkoitta, mutta minä itse en ikinä alkaisi lapsen tekoon omista, itsekkäistä haluistani.
ap
on oikeastaan päätös samalla siitä, että on valmis vanhemmaksi. Kun ne ehkäsytkään ei oo satavarmoja. Vaikkei ees huijais!
Todella omituista, ettei miestä kiinnosta oma liha ja veri.
-6
Siinä nyt vaan on sellainen ero, että jos toinen jättää ehkäisyn omatoimisesti pois tai sitten käy OIKEA vahinko, niin siitä oikeasta vahingosta aikuinen kantaakin vastuun. Mutta kun tulee täydellisesti huijatuksi, silmään kustuksi, niin ei ne isälliset tunteet välttämättä vaan herää, kun itse ei ole ollut perhettä perustamassa. Ei se, että harrastaa seksiä tarkoita, että on perhettä perustamassa, vai mitä mieltä olet?
OIKEA vahinko on eri asia. Totaalinen huijaaminen jotain íhan muuta.
kysyä, että oliko se oikeasti vahinko? Oletko kuullut naisen versiota tapahtumista?
Sen lisäksi, että mies kertoo tulleensa huijatuksi, niin onko hän sanonut myös naisen olleen hullu/mielenterveysongelmainen ja että mies oli aikonut erota jo huomattavasti aiemmin? Ja että heillä oli mennyt jo pitkään todella huonosti?
(Silti oli ilmeisesti pillu maistunut...?)
mielestäni rinnastaa rikokseksi. Ja vielä maksamaan joutuu 200e/kk. Ikävä kyllä tässä tarinassa kärsijänä on viaton lapsi, mutta voi voi..syyttäköön idioottia äitiään aikuisena.
Yritysmaailmassa puhuisimme petoksesta. Nyt sellaista käsitettä ei ole. Mies maksaa ja se siitä.
ap
Se, että harrastaa seksiä ei ole lupaus perheestä kuitenkaan :). Aika usein nainen ottaa ohjat käsiinsä ja yrittää pitää miehen raskautumalla. Omanarvonsa tunteva mies ei jää ikävä kyllä jää huijarin kanssa. Surullista kylläkin, suurin kärsijä on lapsi, aina.
Lapsi on toivottavasti useimmiten harkinnan tulos, kummankin vanhemman haluama. Mielestäni JOKAISELLA lapsella pitäisi olla oikeus syntyä siksi, että häntä odotetaan tähän maailmaan KUMMANKIN vanhemman puolesta.
Siksi minä toivoisin, että mieheni tapaisi tätä lasta. ap
ja eritysesti kiinnittäkää huomiota siihen miten paljon lapselle merkitsee kadonneen vanhemman löytäminen.