Onko 9-10v poikalapsellasi alapääväritteisiä juttuja/vitsejä?
En tajua miksi kys asiat ovat 3-luokkalaisemme mielessä, alapää/munajutut ah niin hauskoja puhumattakaan pieruhuumorista.
Nyt heitti niinkin levttoman tokaisun kun joku mainitsi "ime parsaa"-heiton, että "ime munaa" ja röhönauru päälle:/
Joskus 1-2-luokalla oli luokassa pari poikaa jotka jauhoi seksijuttuja ja siitä oli kommunikointia opettajan kanssa, olimme asiasta varsin nyrpiintyneitä, ei ollut kiva vasta 6-7,5v ikäiselle selitellä seksiasioista ilman että lapsi oli itse asiaan havahtunut vaan kimmoke tuli toiselta lapselta.
Nyt luokka on suurimmaksi osaksi, myös kys poikien osalta, muuttunut mutta..
Kuuluuko tämä vain ikään? alkaa jo tod tympiä:(
Ja sitten kun kysytään pojalta että jauhaako kouluss ajoku niin eipä kai jauha ja ei halua mitään meiltäkään kysyä seksi-aiheesta.
Tietokoneella poika ei roiku ilman lupaamme eikä yksin ollessaan myöskään+koneeseen on asennettu kaikenmaailman perheturvat yms mies kun on it-alalla, puhelin ei ole sellainen jolla nettiin pääsisi.
Kommentit (6)
Noin vuosi sitten (8v) oli tuollainen vaihe. Oli kaksi kaveria joilla oli todella levottomat jutut, toinen saattoi puhua törkeyksiä jopa meille vanhemmillekin!
Katkaisin lasten välit. Se loppui se mölötys.
juuri tuollainen vaihe ja kaikki jutut oli vain yhtä "munaa" tai "homoa"...Onneksi se vaihe on laatunut.
Jotenkin lohdullista kuulla, että muillakin ollut tällaista, tympii vaan jo niin perkuleesti joten sais jo rauhoittua ja loppuakin://
ap
tokaisi mulle vähän aikaa sitten että Revi reikääs.
Kyllä oikeesti oli pokassa pitelemistä. Kun oikeesti kyseessä aika lapsellinen tapaus (niin kuin tuon ikäinen saakin olla), ettei kyllä tosissaan edes tajunnut mitä tarkoittaa.
Meillä ei ole koneessa sen kummempia rajoituksia, kun me vanhemmatkin käytetään sitä. Ei viitti napanuoraa aivan järjettömän tiukalle kuitenkaan vetää...
Mutta onhan tuo hävytöntä tuon ikäseltä. Itse kieltäsin ja käskisin siistiä suun käyttöä tai "suu pestään saippualla".
Ei tuon ikäsellä höpöllä kuuluis ees murrosikä olla vielä päällä että jutut noin lentäis.
Kai vaan hervoton kakara ja tarttunut tuo toiminta ap:n lapseenkin.
olla noita juttuja. Nykyään kun ei enää ole ns. latenssiaikaa lapsilla, koska aikuisten maailma tunkee joka tuutista lasten silmille.