Ottaako päähän AnuS aagimin ja hänen juttunsa
Kommentit (14)
Eikö se ennemminkin olisi uutinen, jos Saagim löytäisi suomalaisnaisten ulkonäössä jotain hyvää?
kylläpä ne virolaiset naiset on sitten ihanan pitkälle päässeet pitkillä säärillään ja upealla ulkonäöllään: suomeen huoriksi.
Tai sitten virolaisen mulkuttajan näköisen kulipään vaimoiksi... virolaiset miehet kun on ihan sietämättömän rumia noin yleisesti ottaen.
Mutta siis olisi kiva tietää mitä Anun mielestä virolaiset naiset on saavuttaneet "kauneudellaan"?
Noin yleisesti ottaen se, että virolaiset jaksaa haukkua suomalaisia kertoo ihan samasta kuin se, että suomalaiset jaksaa haukkua ruotsalaisia: alemmuudentunnosta tuota toista kansaa kohtaan.
Sen jutut on jo niin yliampuvan dorkia, ettei edes jaksa ottaa päähän.
lähinnä arvuuttelen mikä tekee ihmisestä tuollaisen. Julkisuustyrkkyjen sanomiset ei mua kauheesti liikuta.
Mua on jotenkin aina käyny vähän sääliksi se ja sen kulissiliitto. Nykyään säälittää vielä enemmän kun on selvinnyt miten heikoissa kantimissa sen itsetunto on.
Naurattaa, ja vähän käy sääliksi noin hölmö ihminen. Ja kun eihän se edes ole mikään kaunis, vaikeat ajat on sille tulossa, kun ei enää edes leikkaukset auta. Tai jos sittenkin näkee itsensä hyvänä, kuten monet muut älyttömän näköiset leikatut vanhat akat, niin jossainhan niillä on vikaa siellä ajatuskulussa, joten säälittää.
Se, että ainoa ansiolähde on oma rupsahtava pyllykkä, on vakava asia, ja totta kai sitä tulee kiukkuiseksi kun ikä tekee sen suhteen tehtävänsä.
Ärsyttää tuollaiset ihmiset, muttei niinpaljoa että se nostaisi verenpainettani....en jaksa vaivautua tuollaisen tyhjänpäiväisen julkisuushakuisen ihmisen sanomisten takia.
Sinänsä mulla ei itsellä ole mitään hävettävää, toisin kuin sillä itsellään...?!
Minusta on ihanaa että Suomessa nainenkin saa olla mukavuudenhaluinen ja lompsia vaikka niissä ulkoiluvaatteissa tuolla kadulla, ehkä Virossa nainen ei ole niin vapaa pukeutumaan miten haluaa, vaan pitää olla seksikäs ja naisellinen aina ja jokapaikassa?
En jaksa provosoitua. Muijalla on kuitenkin ihan puutarhatontun näkönen ukko. Itsellä on paremman näkönen x 100 vaikka en niin virolaiselta näytäkkään :)