Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tehdä ls-ilmon lastaan tukistelevasta sukulaisesta NIIN ETTEI IKINÄ

Vierailija
16.11.2012 |

selviä että se olin minä. Onko mahdollista??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en nyt jostain niskavilloista nippaisun vuoksi lähtisi ls-ilmoa tekemään. Eli täytyy olla jotain todella raskauttavaa

Vierailija
2/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet ole ainoa, joka tietää tukisteluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahdollista. Itse asiassa aika suuri osa ilmoista tehdään nimettömänä. Tosin asiasyhteydestä on usein helppo tunnistaa kuka ilmoituksen on tehnyt eli et välttämättä pysy nimettömänä.

Vierailija
4/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jätä hyvä ihminen jo tekemättä. Sossuilla tarpeeksi töitä ihan oikeasti pahoinpideltyjen kanssa.

Vierailija
5/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eri asia jos jää hiustuppo käteen, kuin jos nappaseen vähän tukasta kiinni. Näillä ilmoittelijoilla tuntuu järjestäen olevan heikko itsetunto ja tällaisella toiminnalla haetaan sitä potkua omaan hyvään äitiyteen. Niillä sossuilla on ihan oikeasti apua tarvitsevia asiakkaita joiden asoita pitää hoitaa..

Vierailija
6/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päänahka verestää, niin tee toki. Mutta jos pelkkä tukistaminen kyseessä, niin anna hyvä ihminen olla ja keskity vain kasvattamaan omat lapsesi.

Vierailija
7/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten olen tukistanut riehuvaa poikalasta (vanhempaa kuin uhmaikäinen) niin, että hän oikeasti tukisti hetken aikaa itse itseään. Pidin vain hiuksista kiinni, eikä hän sitten pitkään tukistanut yrittämällä liikkua vaan rauhoittui, kun ymmärsi asian. Ei itkenyt, ei kantanut kaunaa. Parin kerran jälkeen riitti rauhoittumiseen kun sanoin, että mikä olisi rangaistus. Olenko rikollinen?

Vierailija
8/9 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisit huolta vain omista asioistasi

Vierailija
9/9 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet lapsesta huolissasi niin seisoisit omalla nimelläsi ls-ilmon takana. Mutta taidatkin olla vain kiusantekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi