Apuja naiset! Onko liian blinkblink?
Miks hitossa tää on aina niin vaikeeta?
Pitis löytää edullinen ja hyvin istuva mekko firman pikkujouluihin.
No tämmöistä sovitin ja istuis kuin toinen iho, mutta onko toi vähän liian riepu ja blinkblink..?
Ja mitä ton kanssa vois edes laitta yläosaan?
http://www.kappahl.fi/article/mekko_412155
Kommentit (23)
Ja ehdottomasti ilman sitä boleroa.
Ainoa, mitä ehkä muuttaisin - ohuet ihonväriset sukkikset.
Jos sulla on musta mekko, sekä sukkikset, kengät ja laukku niin onko vähän liian mustaa ja tunkkaista? Paras olisi paljaat ruskettuneet sääret, toiseksi paras ihonväriset sukkikset :)
Mutta ei tuon kanssa enää mitään bling bling koruja. Bolero tai bleiseri sopii tuon kanssa, ja simppelit korkkarit. Älä laita mitään muita glitterjuttuja, muuten menee liian säihkyväksi.
laita tuon kanssa jotkut hillityt korut ja tyylikäs iltameikki niin ei ole liian mitään.
varmaan blingbling
Katos, joo. Nää kännykät:)
Sanoisin että pikkujouluihin olisi juuri passeli, koska siellä voi vähän kimalletta ollakin. Kunhan asusteiden kanssa pysyt hyvin yksinkertaisella linjalla, en laittaisi mitään kaulakorua ja korvikset olisi kanssa hyvät olla melko "tavalliset" siis ei liian isot jne. Yksinkertainen musta laukku ja kengät.
Nätti mekko ja kunhan yhdistät yksinkertaiset asusteet niin lopputulos on varmasti tosi hyvä! :)
en mä sano, että vvälttämättä kiiltää liikaa, mutta - no kyllähän se näyttää siltä, että hinta on halpa. Sekä mekon että käyttäjän. Mut firmoilla on erilaisia pikkujoulukulttuureita, joten ehkä toi teillä olisi ihan ok - mistäs mä voin sen tietää. SUnhan se pitäisi tuntea? Eniten kai kertoo se, miltä susta tuntuu kun katsot peiliin: hyvältä ja asianmukaiselta vai ei?
Musta simppeli jakku tai nahkarotsi.
Hopea rannekoru, mustat korkkarit ja musta clutch.
ihana!
Tuon kanssa ehdottomasti valkoiset pallo-helmikorvikset. Ei mielestäni tarvitse edes muita koruja. Joku simppeli musta iltalaukku vain. :)
.. yläosaan musta bolero tai jakku on hyvä, niinkus tuolla jo pariinkin kertaan on sanottu. jalkaan ihonväriset sukkikset, musta iltalaukku ja korkkarit, koruiksi vain korvikset ja ehkä se siro rannekoru... pitäs näyttää hyvältä:)
ja seiskalle. älä ilkeile. ei ap mihinkään linnanjuhliin kertonut menevänsä.
se on mummomainen vaate ja nuorillekin sopii mielestäni ainoastaan hautajaisiin. Joku kiva jakku siihen kaveriksi :)
niin hihkuisin onnesta. Aivan ihana. Korkeat korot vaan ja tosiaan melko yksinkertaista korua kaveriksi. Mustat tai punaiset kynnet ehkä?
Ei mitään jakkua tai muutakaan tuhoamaan puvun yksinkertaista kauneutta. Takki pois vaan, kanna pukasi ylpeänä ja wow, tulet saamaan katseita.
tuon mekon kanssa mustat paksut sukkahousut ja mustat yksinkertaiset korkkarit. Korviin ja ranteeseen jotakin yksinkertaista ja mustaa, mustat kynnet ja musta simppeli iltalaukku.
Terveisin Stylisti
syytön minä siihen olen, jos sinä et tunne trendejä :).
Terveisin Stylisti
Ei koruja. Korkeintaan jotain ranteeseen, samalla värillä kuin korkkarit (tai laukku)!
Eikä boleroa enempää päälle. Vaikka olis miten kamalat roikkukäsivarret niin et koita piilotella niitä: kannat itsesi ylpeänä. Ni.
ei mielestäni näytä takaa hyvältä.
ei mielestäni näytä takaa hyvältä.
Jos toi istuu ap:lle kuin sormikas, niinkuin aloituksessa kertoi, niin ainaskin musta toi ois ihan nappi valinta.
Ehkäpä päädyn tuohon mekkoon, jos en muuta enää tähän hätään löydä, sillä tuo hintakin oli niin mun tään hetken budjetille ja kukkarooni sopiva.
Saisko tuomionne vielä näistä?
Ajattelin nimittäin laittaa ton kansa (jos sen ostan) jalkaani mustat läpikuultavat sukkikset ja mustat korkkarit. Laukku myös musta, mutta kynnet lakkaan kyllä kirkkaan punaisiksi.
Koruiksi korvikset. Löytyy joko semmoiset valkoiset helmi killuttimet, tai sitte pelkistetyt hopeiset, myös korviksiin sopiva rannerengas löytyy valkoisena, että hopeisena, mutta ei mitään kaulakoruja en aikonutkaan laittaa.
Musta bolerokin löytyis kyllä kaapista, mutta mekko vois tosiaan näyttää paremmalta ilman mitään yläosaa ja mun käsivarret pitis kyllä kestää kriittisetkin katseet...
No pitänee miettiä vielä, mutta mitä mieltä ootte, oisko noin hyvä?
Ap.