Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kaunis, että minua kartetaan :(

Vierailija
16.11.2012 |

Harmittaa välillä ihmisten kummaliset ennakkoluulot. Olen harvinasien kaunis, mutta myös mukava. Välillä tuntuu, että ihmiset eivät tule juttelemaan samalla tavalla minulle kuin muille. Ja jatkuvasti saan kuulla kommentteja, että "sinähän oletkin tosi kiva ja syvällinen ihminen, vaikka luulin muuta." Ai että ärsyttää. En ole mikään hiuslisäke, ripsipidennys kaunis, vaan ihan luonnollisen kaunis, pitkä ja hoikka. En korosta ulkonäköäni mitenkään ja silti tätä tapahtuu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen niin kaunis että olen pari kertaa joutunut sairaalaan kun olen vahingossa nähnyt itseäni peilistä. Olen niin häikäisevä ilmestys että pyörryn kun näen itseäni valokuvista tai vaikka peilistä ja pari kertaa olen lyönyt mun päätä pöydän kulmaan:((

"Mulkku olet siis sinäkin!! T:AP"

Vähän keksityltä vaikuttaa tuollainen "olen niin kaunis, että tavallisen näköiset ihmiset karttavat minua". Oletko nyt ihan varma, että syy on kauneudessasi eikä esim. luonteestasi? Esim. tuo mulkuksi haukkuminen kun ei antanut sinusta mitenkään kaunista kuvaa ;)

Yleensä muuten tuollainen "olen paljon kauniimpi/fiksumpi/tms." ajattelutapa näkyy ihmisestä, vaikkei hän itse sitä tajuaisikaan, ja se tuppaa olemaan monen mielestä luotaantyöntävää. Oletko siis varma, että ystävystymisongelmasi johtuvat juuri poikkeuksellisen kauniista ulkonäöstäsi ( :D ) eikä esim. tuosta mahdollisesta "olen ulkonäköineni toisten yläpuolella" ajatusmaailmastasi tai muusta sisäisestä piirteestäsi?

Vierailija
22/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan edes nähnyt ihmistä, joka olisi niin kaunis, että voisin kuvitella tämmösen olevan mahdollista. Toki jotkut kauniit tulee naisten sorsimaksi, mutta se johtuu puhtaasti niistä sorsivista naisista, eikä sorsitun naisen ylivoimaisesta kauneudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa tuttavapiirissäni kauniita naisia on sen verran paljon että kuulostaa oudolta tällainen itsensä toisten yläpuolella nostaminen.

Olen varmasti monen mielestä kaunis minäkin, tuskin kuitenkaan kaikkien. Oikein hyvän ja komean miehen olen ainakin näillä avuilla löytänyt. Itse ajattelen että vaikka olisit kuinka upea aina löytyy joku sinua kauniimpi eikä sillä ainakaan kannata ihmissuhteitaan selittää.

Vierailija
24/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kylmä/kova ilme kauniin naisen kasvoilla ei houkuttele yhtään tekemään tuttavuutta. Se näyttää lähinnä varoitukselta pysyä kaukana, vaikka tietysti sen takana oleva henkilö saattaakin olla mukava ja sosiaalinen. Itsellänikin on kyllä perusilme luonnostaan jotenkin ihmeen vakavan, melkein vihaisen näköinen vaikka olisin ihan hyvällä tuulella. Ehkä "saan" senkin vuoksi olla rauhassa.

Ja sitten kun on tällainen kuin minä, että jatkuvasti hymyilen (se on perusilme), niin se leimataan sellaiseksi, että flirttailen KAIKILLE miehille tai olen niin itserakas, että hymyilen itsekseni koko ajan, kun olen niin ihana. Ja nämä siis on muiden suista kuultuja.

Hymyhän ei voi johtua siitä, että olen onnellinen, tasapainoinen ja perusiloinen ihminen, joka nauttii elämästä ja näkee kaikkialla ympärillään jotakin kaunista.

Tuntuu, Suomessa olisi helpompaa olla sairaalloisesti ylipainoinen, rasvahiuksinen, peseytymätön ei-koskaan-hymyilevä, koska siten olisi tervetullut porukkaan. Luonteella ei ole mitään väliä. Pääasia on, ettei ole ulkoisesti viehättävä.

On jotenkin koomista, että tällaiset kateudessaan ja katkeruudessaan muita ulkonäöllisistä syistä haukkuvat nimittelevät muita pinnallisiksi. Naurattaisi varmaan, jos sen takia ei tosiaan olisi joutunut kiusatuksi, suljetuksi porukan ulkopuolelle, olluksi sairaiden juorujen kohteena...

Vierailija
25/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerron vaikka että naisesimieheni on ollut minulle tyly tai epäasiallinen, että se johtuu siitä että olet niin kaunis ja hän kadehtii sinua. Joskus muulloinkin tarjonnut samaa selitystä, esim. kun aikoinaan valitin etten oikein saa seuraa muista äideistä vaikka muut tuntuu keskenään ystävystyvän usein.

En mä kyllä oikein jaksa uskoa että noin on, vaan luulen että minussa vaan on jotain muuta mikä tiettyjä ihmisiä ärsyttää.

Vierailija
26/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauneus työnnä pois luotansa, vaan ne ilmeet ja eleet miten toisiin suhtautuu. Jos ajatuksissasi koet että syy miksi sinua kartetaan on kauneutesi, niin ei se anna hyvää kuvaa älystäsi ja voi peilautua käytökseesi.

Tiedostatko kasvojesi ilmeitä ja ruumiinkieltäsi noiden sinua karttavien ihmisten seurassa? Olisiko sinulla opittavaa miten lähestyä ihmisiä tai ottaa kontaktia? Vai otatko itse kontaktia? Osaatko lukea toisten ihmisten reaktioita milloin lähestyä ja milloin väistyä?

Veikkaisin että ulkonäkösi sijaan sinulla on hitusen heikot sosiaaliset taidot uusien ihmisten seurassa. Ja suurin osa siitä ei tule puheesi sisällöstä, vaan siitä miltä näyttää ja kuulostaa.

Vierailija
27/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen huomannut, että osa naisista ei halua lähellekään ja osa törkeästi hyväksikäyttää. Olen melko haluttua bileseuraa, kun mun kyljessä saa ilmaista ruokaa/juomaa/hotelleja ja luonnolliseti lystin maksavat miehet! Yksi kerran sanoi, ihan suoraan, että siks mun kanssa kulkee. ja ei olla mitään nuoria nää...

Vierailija
28/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun hengitys haisee niin kamalalle että sua siksi vältellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän