Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kaunis, että minua kartetaan :(

Vierailija
16.11.2012 |

Harmittaa välillä ihmisten kummaliset ennakkoluulot. Olen harvinasien kaunis, mutta myös mukava. Välillä tuntuu, että ihmiset eivät tule juttelemaan samalla tavalla minulle kuin muille. Ja jatkuvasti saan kuulla kommentteja, että "sinähän oletkin tosi kiva ja syvällinen ihminen, vaikka luulin muuta." Ai että ärsyttää. En ole mikään hiuslisäke, ripsipidennys kaunis, vaan ihan luonnollisen kaunis, pitkä ja hoikka. En korosta ulkonäköäni mitenkään ja silti tätä tapahtuu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERINOMAINEN PILA!!! :)))

Vierailija
2/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa IHAN OIKEASTI, että ihmiset kuvittelevat tietävänsä minut ja luulevat, että kaunis on ikävä ihminen. Siis miksi lihavan ja ruman sorsiminen ja ulkopuolelle jättäminen on oikeutetumpaa, kuin kauniin ihmisen. Täälläkin ivataan ja vähätellään ongelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa IHAN OIKEASTI, että ihmiset kuvittelevat tietävänsä minut ja luulevat, että kaunis on ikävä ihminen. Siis miksi lihavan ja ruman sorsiminen ja ulkopuolelle jättäminen on oikeutetumpaa, kuin kauniin ihmisen. Täälläkin ivataan ja vähätellään ongelmaa?

Minä olen myös kaunis ihminen ja minulla on paljon ystäviä eikä kukaan arvostele / aliarvioi minua ulkonäköni tähden. Huono itsetuntohan sinulla on ainakin.

Vierailija
4/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen niin kaunis että olen pari kertaa joutunut sairaalaan kun olen vahingossa nähnyt itseäni peilistä. Olen niin häikäisevä ilmestys että pyörryn kun näen itseäni valokuvista tai vaikka peilistä ja pari kertaa olen lyönyt mun päätä pöydän kulmaan:((

Vierailija
5/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen niin kaunis että olen pari kertaa joutunut sairaalaan kun olen vahingossa nähnyt itseäni peilistä. Olen niin häikäisevä ilmestys että pyörryn kun näen itseäni valokuvista tai vaikka peilistä ja pari kertaa olen lyönyt mun päätä pöydän kulmaan:((

Vierailija
6/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ja kestämistä.

Vierailija
7/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kaunis :) Ja syjitty :(

Vierailija
8/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tuo on mullekin.

Vaikeaa tutustua ihmisiin, kun ensisilmäyksestä lähtien leimataan ulkonäön takia huoraksi (koska kuten tiedetään, jokainen itseä kauniimpi nainen on automaattisesti huora).

Ja ne kommentit... "Sähän oletkin ihan mukava tyyppi." Kiitos. Kovasti. Mitä muuta luulit, ja ennen kaikkea MIKSI?

Kannattaa todella tuoda ilmi se, kuinka pinnallinen on ja että tuomitsee ihmiset ulkonäön perusteella vaihtamatta ainoatakaan sanaa.

Onhan se mukavaa joutua juoruilun kohteeksi, koulukiusatuksi ja työpaikkakiusatuksi pelkästään sen takia, etteivät ihmiset viitsi nähdä sitä vaivaa, että TUTUSTUISIVAT MINUUN, vaan ulkonäön perusteella leimaavat ties miksi. Säälittävää.

Mihin tämä on johtanut? Siihen, että minulla on vain kourallinen naispuolisia ystäviä. Ja sitten taas miespuolisia ystäviä on jopa 20 vuoden takaa, ja edelleen pidämme tiiviisti yhteyttä, joskin platonisesti aina vaan. Sekös minusta vasta huoran tekeekin, kehtaan viettää aikaa miesten kanssa. Ja osa niistä on jopa varattuja!

Miesten kanssa eläminen on pääsääntöisesti paljon helpompaa kuin naisten. Kateus tekee naisista karmeita. Ja kun siihen kateuteen ei ole edes syytä. Mutta sekin on kauhea uhka, kun olen tämän näköinen ja kehtaan väittää, että vain sisäisellä kauneudella on oikeasti väliä. Sehän tekee minusta ihan täyden kusipään.

No, onneksi seuransa voi pääsääntöisesti valita...

Vierailija
9/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu kauniiksi ja paljon. Itse olen tosi kriittinen ulkonäköni suhteen ja pidän useita tuntemiani ihmisiä paljon kauniimpana.

Oikeasti todella kaunis saa ulkonäöstään sen verran enemmän hyötyä haittan nähden ettei ehkä kannata tehdä siitä itselleen ongelmaa tai valittaa asiasta keskustelupalstalla. Saamasi kommentit kuulostavat siltä että olet ihmisten mielestä vaikeasti lähestyttävä.

Vierailija
10/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina kun otan kontaktia ihmisiin niin ihmiset jotenkin vetäytyvät tai vaikenevat. Ne joiden kanssa pääsen tutustumaan ovat monesti jälkeenpäin sanoneet, että olivat ajatelleet minun olevan jotenkin kovempi tms.. AP ASUN KERAVALLA

Vierailija
11/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käytöksesi voi olla tulkittavissa kovuudeksi ym.

Vierailija
12/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi lihavan ja ruman sorsiminen ja ulkopuolelle jättäminen on oikeutetumpaa, kuin kauniin ihmisen./i]

Etkö sä just sanonut, että sua sorsitaan ja syrjitään?

Vierailija
13/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tilaa kauneudelle

t: mies

Vierailija
14/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asioille voi olla muitakin selityksiä. Hyvä ystäväni on telkkarissa ja kaunis. Hänkin aina selittää kaiken johtuvan julkisuudesta ja ulkonäöstä, vaikka moni asia johtuu ihan jostain muusta.

Vierailija
15/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käytöksesi voi olla tulkittavissa kovuudeksi ym.

Olisin hyvinkin sosiaalinen, jos minulle annettaisiin mahdollisuus. AP

Vierailija
16/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti syvältä sydämestä, ihailleen sinua!

Vierailija
17/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös lihottaa itsesi. Lihavahan ei AV:n mielestä voi koskaan olla kaunis

Vierailija
18/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taivaallinen.

Vierailija
19/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein sanoa miten naiset suhtautuvat kauniisiin naisiin. Ehkä siellä on aina joku kateellinen joukossa.

Osa kauniista naisista käyttäytyy harvinaisen tylysti meitä miehiä kohtaan. Mukaviakin on tietysti joukossa. Sellainen kylmä/kova ilme kauniin naisen kasvoilla ei houkuttele yhtään tekemään tuttavuutta. Se näyttää lähinnä varoitukselta pysyä kaukana, vaikka tietysti sen takana oleva henkilö saattaakin olla mukava ja sosiaalinen. Itsellänikin on kyllä perusilme luonnostaan jotenkin ihmeen vakavan, melkein vihaisen näköinen vaikka olisin ihan hyvällä tuulella. Ehkä "saan" senkin vuoksi olla rauhassa.

Vierailija
20/28 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni tuli silloin käsitys, että olisitte samantapaisessa työssä, niin, oletko muuten fysioterapeutti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi