Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että äitini 69v tissuttelee salaa kotona

Vierailija
16.11.2012 |

kun nuorempi miehensä on työmatkalla.Äidin muisti on alkanut pettää aika lailla verrattuna millainen oli aikoinaan.Ottaa ihan väkeviä minun seurassa,että ei mitään olutta.Olen lukenut mummojen yksinäisyyden laukaisevan juomishalut.Asun toisella paikkakunnalla eikä käytössäni ole autoa,en pääse tsekkaamaan tilannetta äkkiseltään,mitä puuhaa itsekseen.Esim lukemisen on lopettanut kokonaan,oli ahkera lukija,sanoo ettei kirjat enää kiinnosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että äitis asuu kaukana, ei varmaan estä sinua soittamasta hänelle, varmaan kuulet puheesta, jos on humalassa.

Vierailija
2/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai molemmat, juominen pahentaa dementiaa. Ehkä sinun pitäisi puhua äitisi miehen kanssa, onko hän huomannut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nuuskaisi ja vetelisi viskipaukun keskellä päivää.

Vierailija
4/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ottaa joskus viinaa. Minun mielestäni 92-vuotias viisi vuotta sodassa temmeltänyt veteraani saa juoda viinaa. On jo riittävän kokenut.

Vierailija
5/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistihäiriöt ja kiinnostuksen lopahtaminen voi liittyä masennukseen, jota äiti lääkitsee viinalla. En lähtisi siis siitä viinan paheellisuudesta liikkeelle, vaan siitä, mikä äidillä on hätänä kun juo. Olisiko se mies havainnut mitään ja onko asialle tehty mitään?

Vierailija
6/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhalla äidillä alkaa muisti pettää, tilanne kun voi pahentua nopeastikin, tai jopa olla jo niin paha, ettei äiti enää pysty itse huolehtimaan itsestään.

Tosin tässä tapauksessa äidillä taitaa olla mies, joten lasten ei niin paljon tarvitse huolehtia, ainakaan jos luottaa että mies kyllä huolehtii.

Vierailija
7/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu äitisi kanssa.

Aina täällä on näitä "mitä se sulle kuuluu" vastauksia. KOittakaa nyt ihmiset ymmärtää, että joissain perheissä kannetaan huolta toisista perheenjäsenistä. Siksi ap tämän aloituksen teki.