Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uimahallissa miestenosastolla tyttöjä

Vierailija
15.11.2012 |

Tänään kävin uimassa oulun uimahallissa. Olen 15 v. poika ja murrosikä jo vauhdissa. Pukuhuoneessa riisuuduin ja huomasin samalla, että n.9-10 v. tyttö tuijottaa minua. Hän oli isänsä kanssa viereisellä kaapilla. Tyttö oli varmasti jo yli 9 vuotta sillä oli jo melko pitkä ja vähän muotoja jo ilmestynyt.

Hämmennyin tapahtuneesta, ja pieni erektio kehittyi samalla. Luikin nopeasti suihkutiloihin piiloon.

Isä ei kiinittänyt mitään huomiota tapahtuneeseen.

Eikö tuon ikäiset tytöt osaa jo käydä yksin naisten puolella? Kivahan se oli toki häntäkin katsella, mutta kuitenkin vähän oudolta tuntui. Mitä muilla on tähän sanottavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet taas tullut provoilemaan.

Eikö sinulla ole järkevämpää tekemistä?

Vierailija
2/2 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan tuli tyttönä käytyä miesten puolella isän kanssa vielä kahdekan vuotiaana. Muistaisin, että siitä kyllä jo joku valitti ja se taisikin jäädä sitten viimeiseksi kerraksi sillä puolella. Mutta ei sitä tuolloin, eikä varmaan tuo tyttökään, hahmottanut, että se voisi olla kiusallista jonkun kannalta. Mitä se kyllä varmasti voi olla, ei siinä mitään. Kannattaisiko vastaisuudessaa ihan vain vinkata henkilökunnalle, että ei ole ihan lapsi enää miesten puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla