Mies kysyyapua teiltä naisilta
Siis olen aviomies. Minua kiihottaisi kovasti, jos näkisin vaimoni itsetyydytyksen. Hän on kieltänyt niin tekevänsä, mutta olen salaa seurannut, kun hän on kuitenkin sormetellut oikein ihanasti. Minua se kiihottaisi ja mielestäni olisi oiva esileikki. Hän on kuitenkin koko ajan ilmoittanut, että se olis typerää ja on myös minua kieltänyt, kun olen yöllä yrittänyt puutteessa ollessa salaa masturboida sängyssä.
Kertokaa naiset, miten saisi vaimolle tähän asiaa kipinää!
Kommentit (12)
Kuulostaa meinaan aika pahalta nipottajalta. Toisen masturboinnin katseleminen on kyllä mukavaa ja kiihottavan näköistä :) Mitä jos vaan ehdottaisit tällaista ihan vaan ensin vaikka esileikiksi? Itse masturboin monta kertaa viikossa ja niin olen kehottanut miestäkin tekemään. Turha sitä tavaraa on kasseissa hautoa :) Sperma maistuu paljon paremmalta kun mies laukeaa usein. Joskus haluan katsella kun mieheni masturboi ja laukeaa mahalleni :) Todella kiihottavaa. Meillä siis masturboidaan paljon yhdessä sekä erikseen! Kysy vaimoltasi ihan rohkeasti vaan :)
mutta en todellakaan halua, että mieheni hautoo tavaraa kasseissaan!
Terveisin 2
neljä ekaa viestiä on saman AP:n kirjoittamia.
Terveisin ammattigrafologi.
Eli voit masturboida ja fantasioida keskenäsi. :)
että mies alkaa sitä mulle myymään kiihottavana asiana. Se asetelma on siis vain niin himon sammuttava, kun mies on jo päättänyt, että tästä hän haluaa meidän tykkäävän, ja mun mielipidettä asiaan ei ole huomioitu. Eikä asia muutu kiihottavaksi sillä, että mies hokee sen olevan hänestä kiihottavaa.
Taidat olla aika huono työssäsi? Mikä firma sinut on palkannut?
Mulle tuommonen on ainakin ihan ok. Tykkään myös katsoa kun mies vemputtaa :D
"vastausviesti" on kopioitu Suomi24:n keskustelupalstalta. Onko järkee vai ei...
Terveisin ammattigrafologi.
Pahuksenmoisen liukas ajatuksenjuoksu ja kiivaasti näpsyttelevät sormet saa olla, että suoltaa minuutin välein tuon mittaisia viestejä.
Mä olen toi 3-5 mut en mä omasta mielestäni mitenkään nopeasti ole kirjoittanut? Mee vittuilemaan johonkin muuhun keskusteluun.
Panet housut allas sormi sisälle :)
En usko,että saat mitenkään vaimoasi taipumaan masturbointiin,jos kerran on kieltäytynyt siitä jo aikaisemmin! Itseni puolesta vastaan,että en minäkään masturboisi mieheni läsnä! Ei sen takia,että häpeilisin tms,vaan sen takia,että silloin kun olen mieheni kanssa petihommissa niin olen sitä mieltä,että mieheni tehtävä on tyydyttää minut,ja minun tehtävä on tyydyttää mieheni =D
Se on sitten eri juttu,kun tekee mieli seksiä tai tyydytystä ja ukkokulta ei ole ollut läsnä,niin sitten voi ottaa omat sormet peliin...