Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että työkyvyttömyyseläkkeellä voi tehdä töitä tai opiskella?

Vierailija
15.11.2012 |

Saan eläketta noin 800e kuussa ja sen päälle voisin tehdä vaikka osa-aikatöitä 700e:lla kuussa. Voin myös opiskella tuon rahan turvin, eikä tarvitse kituutella pienellä opintorahalla.

:)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Vakuutusyhtiö katsoo, että silloin on myös työkykyinen. Kelan rerussit ei varmaan riitä ihmisten seuraamiseen.

Äläpä levitä väärää tietoa. Eläkepäätöksen mukana tulee tieto, kuinka paljon voi jatkossa tehdä työtä.

Vierailija
42/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea tuollaisia, kun oma puoliso on eläkkeellä liikkumis- ja puhekyvyn lähes kokonaan menettäneenä.

Ajatus kyllä toimii mutta muu ei. Loppuelämä pienellä eläkkeellä, halua töihin olisi vaikka kuinka mutta kykyä ei. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tietoa eläkkeen määrästä:"Työkyvyttömyyseläke muuttuu samansuuruiseksi vanhuuseläkkeeksi" Eli nimimerkki Isoäiti on oikeassa. Saan itse työkyvyttömyyseläkettä 3024 €/kk ja parin vuoden päästä saan vanhuuseläkettä tuon saman 3024 €/kk. https://www.tyoelakelakipalvelu.fi/telp-publishing/vepa/document.faces?…

Vierailija
44/45 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulla on ystävä, joka jonkin aikaa tekikin vielä töitä. Ei tosin likikään täyttä päivää, mihin ei siis olisi pystynytkään.

Vierailija
45/45 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osapäivätyötä, niin naps, sinut todetaan työkykyiseksi ja otetaan eläkkeestä puolet pois.

Kannattaa olla varovainen, itse tekisin ns. keikkatyötä silloin tällöin, lupaillaan sitä ja tätä, että voit tienata, mutta voit menettää osan eläkkeestäsi!

Höpö höpö mitään pois oteta jos noudatat ansaintarajaa Jos pystyt jotain työtä tekemään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän