YRITYS PÄÄLLÄ 2014 (II)
Uusi ketju kun vanha oli jo suuuuuper pitkä! Olkoon tämä ketju meille kaikille suotuisa! :)
TILANNE 14.11.
Eitne (30v) kp 38/33-49 yk3 - mitä kuuluu?
Anndikke (22v) kp 36/33 yk5? testi 13.11. nega
Muskottipähkinä (25v) kp 35/~32 yk3 testit 9.11, 11.11. ja 13.11. nega
Cecilja (31v) kp 31/28-29(33) yk13
Haaveilija86 (28v) kp 29/28 yk9
Haahulija86 kp29/26 yk2
Mimsuli (30v) kp 28/31 yk7
Hormonihirviö (20v) kp 28/31 yk5 (kem 10/14)
Miiisu (19v) kp 26/? yk15
Nepala kp 25/28-30, yk3
Yemk (20v) kp 24/28, yk2
Kia79 (35v) kp 24/25-29 yk4 testi 14.11
Mesenius (31v) kp 24/29-35 yk1 (kkm jk 9/14)
Dimou (25v) kp 23/? yk4
Illusia86 (28v) kp 21/35 yk2
Lefemme (28v) kp 21/26-29 yk4
Kiukkunen kp 21/28 yk3
Legolatar (27v) kp 20/32 yk6
Tepsuttelija kp 19/32? yk1
WilmaQ (26v) kp 19/27 yk3
Xara kp 19/31-33 ja yk 4
Tepsuttelija kp 19/32?
Jellyfish82 (32v) kp 19/26-32 yk2 (yk1 km jk 09/14)
Kaziska (36v) kp 18/26-28 yk5
Alinka (30v) kp 18/28-31 ya 7/14
Adalmiina09 kp 18/25-29 yk6
Exile (28v) kp 17/30-33 yk8
Töpötin (23v) kp 17/34? yk2
Nera (34v) kp 17/31-41 yk8
Pia87 (27v) kp 17/26-30 ya12 (km rv12 2/14)
Jenviko (31v) kp 16/28-30 yk12
Carita87 (27v) kp 16/? yk4
Nuppunella (33v) kp 16/30-35 yk6
Mymmeli89 (25v) kp 16/32 yk4
Huolestunut Ensiyrittäjä (20v) kp 15/30 yk1 (km jk km 10/14)
Heinähaave15 (26v) 14/28-33 yk2
Trooppinen tuuli (32v) kp 14/? ya 1v9kk
Enninkeri (27v) kp 13/26-32 yk17
Airi (31v) kp 12/27 yk5 (km jk)
Sminkki (23v) kp 11/? yk2
Luonnonlapsi79 kp 10/28-30 yk2
Delfi (24v) kp 10/29 yk2
TildaDee (38v) kp 9/26 yk6
Orchid87 (27v) kp 7/26 yk7
Äiti11 (36v) kp 6/29 ya 08/13 (km 05/14 ja 10/14)
Josefiina87 (27v) kp 6/28 yk 5
Lajori (24v) kp 5/28-37 yk 3
Elowena (29v) kp 4/29-30 yk4 (yk2 km jk)
Ahaaa kp 3/30 ya 11/13 (km 02/14 ja 07/14, kem 10/14)
Tipsuli (31v) kp 3/21-36 yk3
JCK (34v) kp 3/32 yk13
Hope2015 (29v) kp 2/27-31(-48) yk?
Yennaf (27) kp 2/28 yk7
Tipi87 (27v)
Elmonsteri yk1
Heta 87
ODOTTAA SELKEYTTÄ KIERTOON: Hopehope(21v), Minea92071 (25v) yk1, Mikka (20v), Timuli (24v) yk1 tai 2, Sandybell (33v) aika varattu kierukan poistoon, Tiikerikuu (27v) yk4:sta kkm rv9 10/14, Vaimomamma89 (?) km rv11 10/14, Katav, Nita85 km rv10 10/14 yk1 jk km, Nelmis
KUULUMISIA ODOTELLAAN: Annhaa (24v) ya 7/13, T Sirbis (32v) ya 2/14, Tiuku89 (25v) yk5, Louise82 (31v)
SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91 yk3, Niiskuneitii yk4, Nelekas yk2, Jelevel yk?, Hemapa yk?, Nais Nokkonen yk6, Toiveikas Optimisti ya2012, Huolestunut ensiyrittäjä yk2, Alissa6 yk4, Tiikerikuu yk4, GrazyMay yk3 km jk, Mama-89 ya 9/13 km 3/14, TS yk1, Kukkaistyttö88 yk7 km jk yk3, Mimmutti yk2, Milanella yk1, Tuulianniina yk4
LOKAKUUSSA PLUSSANNEET: JokoNyt (32v) yk 13, Vimi (23v) yk1, Inka M (23v) yk4, Academia (25v) yk9, Pistaasi123 (<40v) yk3, Selva (37v) yk5, Lili82, Toggolino (39v) yk 11 (km 08/14), Pirtsuliini (38v) yk1
MARRASKUUSSA PLUSSANNEET: Nanna Ida (30v) yk5, Haaveilija90 (24v), Anna Mai (27v) ya11/13, Chummy (25v) yk1, Yossuko yk10, Nokkosperhonen86 yk1,
PLUSSARYHMÄT: http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet tai suljetussa ryhmässä nimeltä Kevät/kesämasut 2015, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.
Kommentit (1116)
Hurjasti onnea kaikille plussanneille!! :)
Täällä kierto vaan venyy venymistään ja pikkuhiljaa alkaa miettimään et jospas se ovis olikin sitte vähä myöhemmin..
Kp39/29-30 testit 1.12 ja 5.12 nega
MWIIHH, kuullostaapa hurjalta kierrolta joka sinulla menossa. Toivottavasti sinulla olisi vain ollut myöhäinen ovulaatio. Tsemppiä!
Cecilja! Kiitos, ihana huomata, että monia muita, joilla samoja mietteitä. <3 Ja sen kunniaksi ilmoittaudun maanantain testipäivään! Siihen mennessä jos ei ole menkat alkaneet niin jokin on kummallisesti suuntaan tai toiseen. Pitää vaan jättää kaikki testit kotiin, kun lähdetään mökille viikonlopuksi ettei iske ylitsepääsemätön kiusaus testailla.
Ja Tipsuli, joka kerta viimeistään dpo7 naama mulla kerää finnit itseensä ja hiusket rasvoittuu. Toivotaan kuitenkin, että sulla se nimenomaan tarkoittaisi raskautta! Peukut kramppiin asti pystyssä! :D
Lefemme 21/25-27 ya3/14
Hei, uskalsin liittyä keskusteluun =) Päätettiin miehen kanssa ottaa mun Mirena kierukka veks tuossa lokakuun alussa, 2 oletetut menkat käväs välissä. Lauantaina testasin ensimmäisen kerran nyt tästä kierrosta ja näytti vielä negaa. Mulla oli kuitenkin tissit vähän turvoksissa ja illalla väsytti pikkujouluissa, eikä mun rakastamat mojitot maistuneet lainkaan niin hyviltä kuin normaalisti.
Eilen sitten tein taas tikku testin. Haalean haalea viiva niin että juuri ja juuri erotti. Kuvassa sitä ei juurikaan näy, mutta "livenä" erotti jotenkin. Illalla tein sitten toisen testin kun malttamaton olen ja siihen tuli voimakkaampi viiva, vaikka hyvin haalea sekin.
Ja tänä aamuna vielä kolmanen kerran, jälleen hailakka viiva =) Oletetut menkat alkaisivat vasta ke- to, joten pikkaisen etuajassa testailin. Peukut pystyyn että ei tule!
Ajattelin huomenna tai parin päivän päästä tehdä vielä ClearBluen digi testin, jos tulisi vähän varmempi tulos mikäli siellä jtn tapahtuu...
Miltä nuo teistä näyttää?
Dimou ja Lefemme, mahtavaa! Kiva saada testiseuraa :) Mä kyllä tämänkin päivän tuntemusten perusteella odotan menkkoja mutta silti on kiva, kun voi jännäillä pääseekö testipäivään saakka!
Tipsuli, mullakin rasvoittuu hiukset aina loppukierrosta hurjasti! Mullahan on myös aina niinkin harhaanjohtava PMS-oire, että hajuaistini herkistyy ja jotkin hajut alkavat todenteolla ällöttää. Ensin tietysti luulin, että sehän on raskausoire mutta ei, se on ollut mulla joka kierrossa vuoden päivät :D Peukut kuitenkin pystyssä täällä sinulle!
Cecilja 23/28-33 yk 14
Minullepa voi seuraava listan päivittäjä laittaa kp1. Tänään töissä alko ruskehtava todella niukka vuoto, mutta eiköhän se vielä illan mittaan siitä ala kunnolla. Outoa kyllä miten tämä kierto nyt näin kauheesti veny, kun oviskin oli sillon ihan normaaliin aikaan (tikutettiin tähän kiertoon, ja selkee ovis plussa oli). Inhottavaa kun nyt sitten meni näin monta päivää ns.hukkaan.
Onnea vielä uusille plussanneille. Ja kovasti plussa tuulia kohta testaaville.
Mymmeli 89 kp1/32 yk5
MAMAZIDA kyllähän testit plussaa näyttää, ihan selvästi! :-) varovaiset onnittelut sinulle <3 toivotaan että viiva tummenee tummumistaan, pidä meidät ajan tasalla!
Toivetta täynnä: Mun piti jo aiemmin kommentoida sullekin, mutta jäin niin jumiin noihin omiin testipäivähuuruihini! :) Siispä: teilläkin on jo pitkä matka takana, voi. Melkein samoilla yrityskierroilla mennään! Oli kiva lukea, että sait puhuttua asiasta siskosi kanssa. Itse puhun läheisen ystäväni kanssa melko usein tästä tilanteestamme ja hän myös uskaltaa kysellä, koska tietää, että hänelle haluan puhua. Mua ainakin helpotti suunnattomasti, kun ei tarvinnut enää kaikkea mietiskellä vain yksin.
Oletteko olleet lapsettomuustutkimuksissa tai suunnitelleet menevänne, jos saan kysyä? En muista, jos oletkin siitä jo tänne kirjoitellut, täällä on aina niin paljon tekstiä! :D
Cecilja 23/28-33 yk 14 (testi 15.12. ?)
Gynellä käyty ja aivan turhaan jännitin!! Lääkäri oli aivan mielettömän ihana ja ystävällinen ja kaikki meni hyvin. Tänään oli tosiaan kp9 kun siellä kävin ja yhtään ovistestiä en ollut tehnyt aikaisemmin joten ovulaatiosta ei ollut minkäänlaista tietoa. Yleensä olen oviksen tikuttanut kp 10 tai 11.
Eli tosiaan ensin vaan lääkärin kanssa keskusteltiin kun en ollut siellä aikaisemmin käynyt. Kyseli kaikkia perusjuttuja, että tupakoinko ja onko millaisia allergioita ja onko esim. rintasyöpää suvussa. Mulla oli myös mukana laboratoriotulokset kilpirauhasesta ja olin kirjoittanut paperille viimeiset 7 kiertoa, että kuinka pitkiä ovat olleet ja missä vaiheessa luulen ovulaation tikkuun saaneen. Papa-koettakaan ei tarvinnut kun olin elokuun lopulla käynyt.
Ensin se teki ihan perustutkimuksen, tutkaili limakalvoja ja katto kohdunnapukkaa jne. Kaikki vaikutti hyvältä. :) Kyseli limoista, että onko ollut sellaista kirkasta ja venyvää limaa, johon totesin että ainakin eilen ja edellispäivänä kyllä. Tuota asiaa sen enempää miettimättä lääkäri rupes seuraavaksi ultraamaan. Ultra tuntui hieman ilkeältä, muttei missään nimessä sattunut. Oli aika mielenkiintoista kattoa siitä ruudulta virtsarakkoa ja kohtua ja kaikkea muutakin. Kohdussa oli kaikki ok, se oli oikean kokoinen ja limakalvokin näytti hyvältä. Missään ei siis ollut mitään rakkuloita tai kystia. Sen jälkeen ruvettiin niitä munasoluja tutkailemaan ja sitten lääkäri totesi, että olipas mielenkiintoisen näköistä. Mulla siis vasta kp9 ja lääkäri sanos, että nyt näyttää siltä että mun ovulaatio on jo tapahtunut tai sitten sen tulemisessa kestää vielä todella kauan. Olin kyllä siitä ihan yhtä ihmeissäni kuin lääkärikin :O Kysyin, että voiko se jotenkin vaikuttaa kun aloin syömään sitä royal geeleä ja lääkäri totesi että voi se vaikuttaa. Ei sitä luontaistuotetta tunne, mutta oli sitä mieltä että parempi olisi ehkä jättää kaikki ylimääräinen syömättä ja antaa oman kehon toimia niinkuin toimii. Ja mulla nyt on muutenkin ollut lyhyt kierto, joten eihän se tavatonta olisi vaikka se ovulaatio olisi jo mennytkin.
Eli sain nyt sitten semmoiset ohjeet, että alan heti tikuttamaan ovulaatiota. Ja jos sen löydän, varaan ajan keltarauhaskokeisiin kierron loppuvaiheella ja ilmoitan hänelle miten siinä sitten kävi. Siihen aukiolotutkimukseenkin hän sanoi, että voisi keväällä asiaa miettiä jos siltä tuntuu. Mutta ennenkuin tutkitaan ja ronkitaan enemmän mua, voidaan tutkituttaa miehen siittiöt jos tässä nyt kuukausien varrella ei ala mitään tapahtumaan mutta kaikki kyllä viittaisivat siihen, että mitään estettä ei pitäisi ainakaan mun puolelta olla ja on tosiaan suunnitelmia sitten mitä seuraavaksi tehdään jos raskaus ei alakkaan. Pyysi myös miehen hetkeksi huoneeseen asioista juttelemaan.
Olen niin helpottunut, rentoutunut ja nyt aivan totaalisen zen! Mussa on kaikki kunnossa ja olen todella hyvillä mielin :) Ja lääkäriä voin kyllä EHDOTTOMASTI suositella! Aivan ihana nainen! :)
Täytyy ensiksi sanoa, että minua ärsyttävävät suuresti ihmiset, jotka eivät ole osallistuneet keskusteluun mutta tulevat tänne plussattuaan leveilemään testikuvillaan. Plussanneille on omat ketjunsa. Kiitos.
Orchid87: Kiitos tarkasta selostuksesta. Tuosta tuli todella toivoa ettei mitään vikaa välttämättä ole, vaikkei heti onnistuisikaan. :) Aion kyllä mennä gynelle jos tässä kierrossa ei onnistuta. Katsoin yksityisen aseman nettisivuiltakin, että aikoja on saatavilla myös joulun ja uuden vuoden välillä!
Omaa tilannetta:
Tänään minulla on vasta dpo 4, mutta JO EILEN alkoi sama oire kun kahdessa viime kierrossa (kemialliset) oli. Eli aivan järjetön naaman punoitus ja kuumotus! Nyt tämä on vielä pahempaa kuin aiemmissa kierroissa oli n. dpo 8-9 lähtien. Lisäksi eilen ja tänään olen syönyt koko ajan ja aina vain on nälkä, ravaan koko ajan pissalla sekä tänään lämpöni on ollut peräti 37,2. Normilämpö minulla on 36,4, ja kemiallisissa lämpö nousi enimmillään 37,1:een. Onkohan sieltä viitoset tulossa? :D Mutta en kyllä oikeasti ymmärrä, miten jo tässä vaiheessa voisi tulla oireita kun kiinnittyminenkään ei ole voinut vielä tapahtua...
Hormonihirviö (20v) kp 24/33 yk6 (kem 10/14 ja 11/14)
Niin, ja minun piti vielä onnitella kaikkia pitkän yrityksen jälkeen plussanneita, SUURESTI ONNEA! Tuotte paljon toivoa meille muille!
Anteeksi. Luulin saavani tukea ryhmältä, otsikossa kuitenkin lukee "yritys päällä" ja sitä on meilläkin ollut vaikka ei kauaa ole kerinnytkään, mistä olen onnellinen. Anteeksi nyt kuitenkin että löysin koko keskustelun vasta nytten ja ärsytin sinua jakamalla oman tilanteeni kuvineeni ja halusin mielipidettä. En vaivaudu enempää häiritsemään. Onneksi nyt kaikki ei ruvennut heti sormella osoittamaan, mutta hirveen kiva vastaanotto.
Mamazida, täällä on ollut aiemminkin keskustelua siitä, että joku entuudestaan ryhmälle tuntematon on ekassa viestissään ilmoittanut positiivisesta raskaustestistä. Mua ei henkilökohtaisesti haittaa, kuten olen aiemminkin täällä maininnut. Mielestäni on ihanaa, että joku onnistuu pian yrittämisen aloitettuaan. Itse kuulun yli vuoden yrittäneisiin enkä totisesti toivo, että kukaan joutuisi näin pitkään odottelemaan. Toki olisi ollut kiva kuulla sinusta vaikka jo aikaisemminkin, niin raskaustestiviestisi ei olisi tullut niin puskista. :) Onneksi olkoon plussasta sinulle ja raskautesi menköön hyvin! :)
Cecilja 23/28-33 yk 14
Kiitos cecilija, kyllä mä sen tavallaan ymmärrän että se ei välttämättä ole niin kiva kuulla jonkun raskautumisesta ( vaikka aina ihana asia onkin) , jos itselle se on ollut vaikeaa. Kyllä se varmaan lohtua tuo omalle kohdalle jos on jonkun kanssa samassa veneessä ja sitten joku tällainen hempukka tulee laukomaan mitä sattuu.
Tässä ketjussa on kuitenkin 31 sivua ja 755 viestiä.. en lukenut kaikkia, myönnän!
En silti toivo keneltäkään negatiivisia viestejä sen takia että asiat ei mene kaikilla samalla tavalla.
Työkaverini yritti pitkään saada miehensä kanssa lasta, vuosia. Saivat hoitoakin siihen. Lääkärin tuomio oli etteivät he voisi lapsia kuitenkaan saada. Hoidot lopettivat ja siitä meni jonkin aikaa ( en kysynyt miten pitkään) ja kas nainen raskautui ihan luomusti. Että kaikenlaisia tapauksia on ja tuskin hän on ainut.
Mutta mä taidan silti käydä jakamassa ajatuksiani mielummin toisessa ryhmässä.
Moikka taas!
Kirjoittelen kännykällä, joten pahoittelen jos teksti näkyy yhtenä pötkönä.
Ajattelin kysästä käyttääkö joku teistä menkka/ovulaatio sovelluksia? Itsellä ensimmäistä kuukautta käytössä My calendar (esim. Play- kaupasta oon hakenut hakusanoilla ovulation calendar).
Täytyy tosiaan hehkutella kuinka kätevä tuo sovellus on. Se piirtää mm. automaattisesti syöttämäsi tietojen perusteella ovulaatiopäivän kalenteriin ja merkkaa parhaat raskautumispäivät(suuntaa antavat ainakin). Se mistä ite tykkään on se, että sinne voi kirjata tuntemuksia (valmis lista josta valita). + voit tägätä ovulaatiotestin tulokset ja lämpötilasi, jos sitä mittailet. Eli voit seurata kuukausi tasolla millaisia oireita sinulla on mahdollisesti ovulaation molemmin puolin. Itsellä, kun on tosiaan erittäin erittäin epäsäännöllinen kierto, niin tuo sovellus auttaa hahmottamaan toivottavasti paremmin, että missä mennään.
Kaiken lisäksi tuo sovellus osoittautui omalla kohdallani koukuttavaksi ja viihdyttäväksi :)
Sitten vielä kysyisin teiltä arvon naiset: oletteko greippimehua juoneet ovulaation aikoihin? Itse juon nyt toista viikkoa lasillisen päivässä (mies puristaa joka aamu :D) ja täytyy sanoa, että voi yäk sentään :D
T. MoonLight . (ex. MoonLight Mur)
PS. Voisiko joku ystävällisesti lisätä myös minut listalle: kp 17/? yk1
Jos nyt onnistuin tähän laittamaan sen kuvan, niin.. Ystävät rakkaat kertokaa, onko tuo nyt sitten ovisplussa?? Vai onko tuo toinen viiva vielä vähän vaaleampi? Jos toi on nyt ovisplussa, niin olen vähän ymmälläni. Jos lääkäri sanoi, että se on todennäköisesti jo mennyt, niin miten voin sen plussan nyt tohon testiin saada? Ja jos sieltä nyt joku munasolu on irtoamassa, se on liian pieni. Eli yhtä tyhjän kanssa?
Vauuuu typyt mitä PLUSSIA!!! Täältä tultiin matkalta vasta ja kahlasin sivut läpi. ONNEA MAHOTTOMASTI! Aika huikea suma, mikä todistaa vain sen, että KAIKKI on mahdollista! :) Ehkä joskus omallakin kohdalla...
Reissussa alkoi menkat taas kerran, ja nyt on KP5, ilmoitin yhden päivän liian aikaisin täällä. Luulin, että menkat silloin alkaa, mut ei alkaneetkaan. Melkein jo olin (edellispäivän negasta huolimatta) toiveikas, mutta niin ne sitten lopulta, melkein 2 päivää myöhässä, alkoivat. Enkä nyt sitten tiedä, että miksi niin myöhään, kun ovis tuntui niin selkeältä. Mutta tämä opetti ainaskin sen, että kannattais pedissä varmistella vielä reilusti jälkeenpäinkin - jos vaan mies jaksais... Ja sen, että vaikka koko kierto tuntui "jotenkin erilaiselta", oli lopputulema ihan sama kuin aina ennenkin...
Mitähän sänkykikkoja tällä erää ottais käyttöön, tässä kuussa...? Kun se kolme kertaakin muutaman päivän sisään tuntuu miehelle välillä ylivoimaiselta. No täällä on plussattu yhdestä laakista, mutta mun tuurilla ajoitus ei IKINÄ osu juuri kohdilleen...
3,5-vuotiaalla taas sellaista uutta uhmaa, että periaatteessa olen ihan tyytyväinen, etten ole nyt raskaana, olis aika - raskasta - kestää sitä raivoa... Vuosi oli välissä edellisen uhmakauden jälkeen, ja taas mennään... No lapsi on terve kun se kiukuttelee!
Mullei oo nyt edes greippimehua, oon vähän kyllästynyt kaikkeen "ylimääräiseen". Ostan toki, kun kauppaan pääsen, mutta sitä varten en jaksa lähteä kauppaan (lähikaupasta ei saa). Olin kyllä hotellissa eilen superiloinen, kun siellä olikin greippimehua yllättäen, muina aamuina ei ollut, vedin sitten kolme lasillista... Raskausvitamiineja ja kalaöljyä napsin, macaa en enää jaksa. Vehnänalkioöljyä voisin hakea, kun kylille huomenna menen. Nams. Et olis jotain uutta.
Kaikille tasapuoliset tsempit! On se vaan äärimmäisen lohdullista, että on liuta muita samanjamalaisia!!
TILDADEE KP5 YK7
Ja kiitos, Orchid, tosi kiinnostavaa tietää! Itse oon päättänyt varata tutkimukset tammikuun testin jälkeen, sitä ennen on niin paljon hässäkkää, joulu ja etelän matka jne. Mutta sitten ainakin ittein tutkitutan. Mies ei tahtois tulla mukaan, mutta katsotaan, saanko ylipuhuttua. Aiemmin päätin mennä tutkimuksiin jo nyt, kun oon ikäloppu jo, eikä kandee odotella liian kauaa, mutta ei ole nyt sellainen olo, että huvittaisi alkaa siihen touhuun, eikä ole rahaakaan, aion nimittäin yksityiselle, jos tuntuu siltä että yleiselle on liian pitkät jonot tms.
Kaipa minäkin nyt liityn tänne keskustelemaan. E-pillerit jätin vasta pois. Kp 13/? vasta menossa, mikäli nyt luomuna heti tulevatkaan. Ilman e-pillereitä ne on historiassa olleet muutenki epäsäännölliset ja pillereitä tuli syötyä aina vähintään kaks laattaa. Pessimisti ei pety -fiiliksellä oon vähän lähdössä uuteen tilanteeseen.... ei me yrittämällä vielä ees yritetä.... tai ainakaan toinen meistä ei yritä ;)
Viimepäivinä on jokseenki vattasta nippaillu. Onko se ihan normaali sivuoire pillereiden lopettamisesta? Mietein että voisinko tuntea oviksen ekaa kertaa pitkään aikaan, vai oonko ihan vainoharhanen. Kun laskemaan rupeaa niin sitä ei vielä ois "pitäny" tapahtua. Vai onko nyt vaan kroppa ihan sekasin, vaikka halujen lisääntymisen lisäksi en oo mitään muuta oiretta huomannu :D Tänne ajattelin alkaa kirjoittelemaan kun tuosta kierrosta nyt alkaa jotain selvää saamaan. Nyt siis 13/? ja yrityskertoja ei toistaseksi vielä yhtään. :-)
Kiitos LEGOTAR :) Näinhän se on että voi olla myös myöhäisempi ovulaatio ollut, kun kerran kierrot näin heittelevät.
Nyt mulla on lisääntynyt leuan ja ylähuulen alueelle finnejä ja tukka on älyttömän rasvainen! Tosiaan ajattelin että voisiko tälläinen kertoa kuitenkin mahdollisesti tärppäämisestä kuitenkin ja testasin sunnuntaina vaan liian aikaisin ja liian laimeasta virtsasta.. Pitäskö kuitenkin mennä apteekin kautta kotiin :D Nyt jo KP 28
T. 31-vuotias TEINI ainakin jos finnejä ihailee ;)