Mikä tästä miehestä tekee muka komean?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012111516331025_vi.shtml
Ihan tavallisen näköinen juntti.
Kommentit (20)
komein vaan seksikkäin. Opettele lukemaan. Ei tarvitse olla komea ollakseen seksikäs
Kuvassa ei ainakaan yhtään mikään, mutta joskus kuva voi latistaa ihmisen, jossa oikeassa elämässä tavattuna todellakin on "se jokin".
Ihanat silmät.
Isot kädet.
Vahva selkä.
Leveät hartiat.
Vaatimaton luonne.
Hyvä näyttelijä.
Osaa tanssia.
Tuntee käytöstavat.
Omaa itseironisen, älykkään huumorintajun.
Hmm... mikäs siitä komean tekisi...
People lehti ei valitse pelkästään ulkonäön perusteella.
He valitsevat aina hyväkäytöksisen,kiltin,hyväntekeväisyyttä tekevän ja kunnollisen ihmisen.
Sellaisen josta ei ole skandaaleja roskalehdissä yms.
on komeampi kuin tuo, lisäksi varustus korkeintaan välttävää c-luokkaa.
Ei mikään, ton naamahan on ihan turvonnut. Onko sitä ampiainen pistänyt vai mikä? Enkä jaksa uskoa että olis seksikäs livenäkään.
Voisi olla kuka tahansa kadunmies. Tylsä, eikä edes komea.
todella kamala niska, totaalinen turn off
Kuten missikilpailut. Pieni joukko päättä yleisen mielipiteen. Oikeasti, ketään ei voi laittaa paremmusjärjestykseen, koska ne ovat mielipidemitattavia tuloksia.
Missit esimerkiksi eivät ole mielestäni kauniita, mutta minun silmissäni joku karsastava vinohampainen nainen voi olla kaunein koskaan näkemäni nainen tai mies.
kuvat eivät kyllä tee oikeutta hänelle. Ihastuin häneen jossain elokuvassa, mutta kuvat olivat pettymys. Ihana mies, kertakaikkiaan :)
se toinen on kakkonen. Oli kiva olla taalla saitilla tanaan, pakko lahtea asioille.
kasvattaa niskaa...
Myös naaman turvonneisuudesta voi päätellä että olutta menee melkoisia määriä. Mikäs siinä. Pitäähän sitä miehen olutta juoda että saa vitamiineja!
Kuten missikilpailut. Pieni joukko päättä yleisen mielipiteen. Oikeasti, ketään ei voi laittaa paremmusjärjestykseen, koska ne ovat mielipidemitattavia tuloksia.
Missit esimerkiksi eivät ole mielestäni kauniita, mutta minun silmissäni joku karsastava vinohampainen nainen voi olla kaunein koskaan näkemäni nainen tai mies.
Kauneus todellakin on katsojan silmissä. Sen osoittaa aktiivisena täälä hetkellä palstalla oleva Erilaiset äidit-jaksonkin keskustelu.
Mielestäni viime vuosien misseistä vain Sara Chafak on ollut kaunis.Esim. Viivi P:n luokittelisin jopa keskimääräistä vähemmän kauniiksi.
pituus ja pituus. Koko ja arvokkuus, vaikka iso nenä, pienet silmät tms. Pieni mies on säälittävä, varsinkin jos leikkii äijää.
pituus ja pituus. Koko ja arvokkuus, vaikka iso nenä, pienet silmät tms. Pieni mies on säälittävä, varsinkin jos leikkii äijää.
Melko harteikaskin ja paksu niskainen!
Heräisin mielelläni joka aamu hänen vierestään. Aah
Ei apua sokeatko sen on valinneet? Vai onko sillä rahaa? Ehkäpä. Mutta ei tuo ole seksikäs tai edes hyvännäköinen! Eivät tajua miehistä mitään.
mutta onneks mulle jää sit enemmän
mutta onneks mulle jää sit enemmän
T: Tero
sikaniska. Hyi.