Mitä "#¤%&%/ on vikana Siwan kassoissa?
Itse en vain ole sieltä välkyimmästä päästä, koulu ei suju vaikka kuinka yritän. Joskus yritin hakea apua siihen, mutta en sitä mistään saanut. Nyt olen töissä siellä paljon parjatulla Siwan kassalla, usein yksin kädet täynnä töinnä kuuntelemassa, kun minua paremmat ihmiset ohjeistaa ja välillä ihan suoraan vittuilee kun joku ei mene niin kuin herrasväki haluaa.
Minä kuitenkin olen töissä. Olen ahkera ja rehellinen. Maksan pienestä palkastani pienen summan veroja. Mitään tukia en saa, lapsilisä on ainoa. Eikö se ole hyvä juttu? Että olen töissä, enkä makaa juoppona jossain sillan alla?
Onko oikeasti kivaa tuntea itsensä paremmaksi kuin minä, Siwan kassa?
Olen nimittäin ihan oikea tunteva, ajatteleva ihminen.
Kommentit (7)
jossa käyn usein.
Siellä on tosi mukavia myyjiä. Tsemppiä :).
Jos vielä hankkisit itsetunnon kaikki olis ok
tavallinen, kunniallinen työpaikka.
Joutuvat olemaan yksin kaikenmaailman narkkasekopääkaljavarkaiden kanssa. Jossain Prismassa on aina kollegat ja vartijat paikalla.
Aiheelliset kommentit ota opiksesi, aiheettomat laita moppiin ö. Molemmissa tapauksissa kuitenkin hymyile nätisti.
ei ole mitään valittamista.
Sen sijaan tuon lähi-Siwan henkilökunta pistettiin uusiksi, kun asiakaspalautteita tuli sen verran. Myös minulta. Kyllästytti käydä siellä, kun vanhoja tuotteita pursusi hyllyt, henkilökunta oli norsunvittunaamaista ja kohteli asiakkaita siten, että he olisivat sitä huonompaa porukkaa ja kehtasivat tulla häiritsemään heitä.
Siis stereotyyppinen Siwan kassa jauhaa purkkaa, ei ota katsekontaktia missään vaiheessa, ei tervehdi, ei kiitä, ei sano ole hyvä / olkaa hyvä (varsinkin vanhojen ihmisten teitittely ei tule kuuloonkaan), siis käytännössä hoitaa kassatyönsä liukuhihnameiningillä ilman ihmiskontaktia (niin, mikähän siinä on vikana?). Ja auta armias, kun erehdyin pyytämään, että saisin ostaa arvan. Kuului äänekäs HUOKAUS ja naama kuvasti tunnetta hyvin: siis voi VITTU mikä DORKA KUSIPÄÄ ku viittii vaivata jollain vitun arvalla...
Sekin, että henkilökunnan välinen kommunikaatio hoidetaan huutamalla ja rähjäämällä, kiro- ja haukkumasanoin säestettynä asiakkaiden edessä on surkeaa asiakaspalvelua.
Niin no, näille voi onneksi hankkia potkut.
Meidän lähisiwassakin on pari tosi kivaa vakkarimyyjää ja on vähän niinkuin kyläkauppaan menisi :) En pidä itseäni parempana ihmisenä.