Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äh, miten tästä suhteesta irti?

Vierailija
15.11.2012 |

Olen miehen kanssa, joka on suoran sanonut, ettei hlua mitään vakavampaa, yhteistä asuntoa tms. minun kanssani. Sanoo kyllä pitävänsä ja viihtyvänsä seurassani. Mutta itse ehkä en haluaisi tällaista puolikasta suhdetta. Ja tässä on oltu jo aika kauan. Kannattaako vaan päästää irti, vaikka rakastan kovasti. Vai odotta, josko se mies joskus, vaikka vuosien päästä muuttaa mielensä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytymätön nykyiseen tilanteeseen, turhaan tuhlaat kallisarvoista aikaasi elämästäsi. Ehkä mies tajuaa, mitä on menettämäisillään, kun kerrot päätöksestäsi lähteä. Tai sitten ei. Siinä tapauksessa sinulla on kuitenkin mahdollista löytää mies, joka haluaa kanssasi samoja asioita.

Vierailija
2/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saattaa luvata sinulle mitä tahansa pitääkseen asiat nykyisellään - itselleni ainakin kävi näin. En onneksi uskonut, koska oikeasti hän halusi vain jatkaa kuten ennenkin.

Kestihän se aikansa (ja muutama virhearviointikin ehti sattua) mutta nyt olen löytänyt parisieluni, yhdessä nyt 17 vuotta. Hyvää kannattaa etsiä :)

Vakavan keskustelun paikka teillä, älä aloita erolla uhkaamisella vaan kysy, mitkä ovat miehen toiveet. Muuten saatat saada samanlaisia paniikkilupauksia kuin minäkin, joissa ei ole sydän mukana. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo aina, että muuta ei voi luvata, ja että olen vapaa lähtemään. En vain saa itsestäni sitä voimaa, joka lähtisi lopullisesti. Olen aina soittanut muutamien päivien päästä, että jatkettaisiinko siitä ja siten miten tähänkin asti. ap

Vierailija
4/4 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnu edes seurustella, mutta aina oltiin yhdessä. Yritin päästä irti, mutta joku aina veti takas.

Lopulta mies antoi periksi ja nyt meillä on yhteinen talo ja kaksi lasta.

Toisaalta mies voi ajan kuluessa kasvaa suhteeseen, tai sitten voi vaan pitää sua varalla kunnes kyllästyy.

Mun kohdalla asiat kääntyi hyvin, mutta myös toisin voi käydä. Riskejä on otettava, jos jäät voit saada särkyneen sydämen, mutta jos lähdet voit menettää mahdollisesti suuren rakkauden.