Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jaksa enää

Vierailija
14.11.2012 |

Miehelläni oli toinen taukomme aikana. Mies väittää ettei hänen osaltaan suhteessa ollut tunnetta. Nainen taas väitti heidän olleen umpirakastuneita. Nainen myös väitti heidän yrittävän lasta ja suunnittelevan avioliittoa.

Mieheni kielsi väitteet ja taukomme jälkeen palasimme yhteen.

Meillä on yhteisiä lapsia ja tauko oli minun valintani. Lasten kannalta olen onnellinen, kun pystyimme palaamaan yhteen, mutta kohta siitä on vuosi, kun sain tästä suhteesta tietää ja jotenkin se on alkanu vaikuttaa psyykkeen raa-asti. Nainen väitti miehen kosineen häntä romanttisesti rakettien paukkeessa uutena vuotena. En usko, että pystyn uutta vuotta edes viettämään.

Välillä tuntuu, että haluan vain kuolla. Hypätä parvekkeelta tai jäädä katujyrän alle. Mut en voisi tehdä itselleni mitään lasten takia. He ovat ainoa syy miksi edes yritän vielä. Mieheni vannoo rakkauttaan. Pyytelee anteeksi ja kieltää tuon kosinnankin. Tuska ei kuitenkaan helpota vaan tuntuu entistä kovempaa. Pelko, että hän valehtelee.

Onko tästä ulos pääsyä. Voinko enää koskaan olla onnellinen uutenavuotena?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tyydytin itseni mieheni poissa ollessa ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen. Yleensä olen saanut tarpeeksi tyydytystä miehen kanssa. Nyt ahdistaa jo seksikin. Elämme aikaa jolloin mieheni vuosi sitten oli seksisuhteessa sekä minun, että tuon toisen kanssa vuoron perään ja mua kuvottaa tällähetkellä ajatuskin. :(

Kuinka pahaks tää ahdistus vielä meneekään.

Vierailija
2/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua, jos et pääse irti ajattelun noidankehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauko oli minun valintani

Opetella elämään asian kanssa (ja unohtaa ne tauon aikaisen hoidon höpötykset).

Tsemppiä.

Vierailija
4/14 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat tuota pelleilyä ukkosi kanssa.

Ihan sama kuka väittää mitä: oletko aikuinen ja lapsen saanut? Nyt otat niska-perse otteen itsestäsi ja jatkat kohti uusia tuulia ja annat tuollaisien ihmisten vaan olla.

Ei sinun kuulu itseäsi tappaa, vaan lähteä tuon tampion parisuhteesta ja arvostaa itseäsi.

Vierailija
5/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ollenkaan kommenttisi seurauksia? Pystytkö elämään itsesi kanssa jos ap hyppääkin?

Vierailija
6/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunteletko sitä naista vai päätitkö luottaa mieheesi?

Nainen saattaa puhua totta, mutta niinpä mieheskin..

eli joku valehtelee eron kierolla kynnyksellä.

Sä halusit tauon, mies otti uuden. Ei siis tyytynyt satunnaiseen panoon, vaan otti uuden.

MIETI!!! Sut on korvattavissa.

Vierailija
7/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ollenkaan kommenttisi seurauksia? Pystytkö elämään itsesi kanssa jos ap hyppääkin?

Vierailija
8/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sä juhlit uutta vuotta, ihan itsesi takia. oletetaan, että miehesi kosikin sitä naista. ja teki ja sanoi paljon muutakin typerää. Ehkä oli kauhean ahdistunut suhteessa sinuun ja kokeili, josko onnistuisi hyppäämään ulos. ehkä mies halusi tuntea vierasta naista kohtaan jotain, ja oletti, että jos oikein paljon latteuksia toistelee, niin ne muuttuu todeksi.

itse olin kerran muka superrakastunut yhteen mieheen. tein kaikkea romanttista ja toistelen rakauttani, mutta tosiasiassa se oli vain jonkinlaista typerää leikkiä. olin tuolloin onneton ja halusin kokea JOTAIN. väsäsin sit itselleni muka_vuosisadan_rakkauden, joka oli tosiasiassa pelkkää teatteria. vaikea selittää.

omia tunteitaan ei pysty kuitenkaan loppuun asti huijaamaan. miehesi tunteet sua kohtaan ovat kuitenkin aitoja, koska miehes on nyt sun luona, iloitse siitä. ainakin se mitä miehesi kokee sinua kohtaan on enemmän kuin ne feikit tunteet sitä vierasta naista kohtaan.

ehkä miehesi kaipasi vain romantiikkaa ja jännitystä?

Kiitos :) tämä oli todella hyvin ajateltu ja saattaa ollakkin totta.

Kuitenkin olis helpompi hyväksyä jos mies myöntäis tai puhuis totta ylipäätää, muttakun tarinat vaihtelee niin en enää tiedä mikä on totta ja mikä ei :/

Vierailija
9/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitte tauolla, joten mies ei ole siinä mielessä edes pettänyt sinua.

ota mustasukkaisuuden tunteet vastaan ja käsittele ne. sitten jatkatte yhdessä eteenpäin.

älä anna negatiivisten tunteiden hallita sinua äläkä kuuntele sitä toista naista. tietenkin se väittää mustasukkaisena kaikenlaista ja nauttii kun sinulla on paha olo.

miehesi on sinun ja lastenne kanssa nyt, keskity siihen.

Vierailija
10/14 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauosta huolimatta mies koki tehneensä väärin. Hän halusi vain pitää hauskaa eikä mitään vakavaa. Tämä nainen painosti hänet suhteeseen ja vaikka mieheni yritti päästä irti myöntämällä olevansa seksisuhteessa mun kanssa. Tämä nainen vaan antoi uusia mahdollisuuksia ja piti kiinni.

Saimme puhuttua. Hirveän riidan se tarvi, mutta ehkä lopulta pystyn ymmärtämään, kun ei kokoajan vähätellä ja vaihdeta puheenaihetta.

Vierailija
11/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän diagnosoit tekstistä? :D

Vierailija
12/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olisi palanneet yhteen ellen olisi itse ollut se mokaava osapuoli. Mieheni väittää ottaneensa toisen, koska mulla oli toinen ja jätin hänet toisen takia. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Olin ihastunut juu, mutta en ollut suhteessa toiseen eikä ihastukseni ollut syy eroomme. Vaikutti kylläkin päätökseeni.

Vierailija
13/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika auttaa myös. Valoa kohti kuitenkin olet menossa... helpottaa , vaikkei nyt tuntuisikaan siltä. Ole iloinne kaikista asioista mitkä nyt hyvin, esim. terveet lapset, rauha, koti, ruokaa, harrastukset, lasten ilot ja kehitys ym. Hoida itseäasi ja arvosta. KAIKESTA SELVIÄÄ. TSEMPPIÄ

Vierailija
14/14 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sä juhlit uutta vuotta, ihan itsesi takia. oletetaan, että miehesi kosikin sitä naista. ja teki ja sanoi paljon muutakin typerää. Ehkä oli kauhean ahdistunut suhteessa sinuun ja kokeili, josko onnistuisi hyppäämään ulos. ehkä mies halusi tuntea vierasta naista kohtaan jotain, ja oletti, että jos oikein paljon latteuksia toistelee, niin ne muuttuu todeksi.

itse olin kerran muka superrakastunut yhteen mieheen. tein kaikkea romanttista ja toistelen rakauttani, mutta tosiasiassa se oli vain jonkinlaista typerää leikkiä. olin tuolloin onneton ja halusin kokea JOTAIN. väsäsin sit itselleni muka_vuosisadan_rakkauden, joka oli tosiasiassa pelkkää teatteria. vaikea selittää.

omia tunteitaan ei pysty kuitenkaan loppuun asti huijaamaan. miehesi tunteet sua kohtaan ovat kuitenkin aitoja, koska miehes on nyt sun luona, iloitse siitä. ainakin se mitä miehesi kokee sinua kohtaan on enemmän kuin ne feikit tunteet sitä vierasta naista kohtaan.

ehkä miehesi kaipasi vain romantiikkaa ja jännitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän