Mieheni sanoi, ettei osaa sanoa rakastaako enemmän minua vai koiraansa.. :D
Kommentit (24)
Miespuolisen tuttuni avovaimo kyllästyi hänen koiraansa ja sanoi, että joko koira tai hän. Mies sanoi samantien, että koira jää! Niinhän siinä sitten kävi.
Tässä täytyy muistaa, että koira on ehdottoman uskollinen ystävä, nainen ei.
Sano miehellesi, että hassua, mäkin taidan rakastaa tota sun koiraas enemmän kun sua.
Arvostan itseäni naisena sen verran, että edelleni ei edes ajatustasolla laitettaisi koiraa, autoa, harrastusta tms.
Itsellänikin on 2 koiraa, mutta silti hei haloo...
miestä. Ja jos mies sanoisi että koirat tai minä, niin minä laittaisin ulos miehen, koska koirat olen itse ottanut vapaasta tahdostani huolehtiakseni niistä niiden loppuiän, ja aion ne loppuun asti myös huolehtia, mies taas pärjää itsekseenkin jos niikseen tulee.
Yhtä arvokas kuin muutkin!
Eli koira on mielestäsi yhtä arvokas kuin esimerkiksi oma lapsi?
En pysty laittamaan kyllä meidän lauman jäseniä, olipa ihmis- tai eläinjäsen kyseessä, mihinkään arvojärjestykseen vaan kaikki ne on yhtä arvokkaita ja rakkaita.
No jos olet itse koiraihminen niin ehkä voit ymmärtää ja sietää koiraan rinnastuksen, mä en kyllä voisi. Näen itse koiran parhaimmillaan ihmisen ystävänä, pahimmillaan orjana, mutta en kyllä mitenkään puolisona, rakastajana tai lapsena...
Mutta koiraamme rakastan oikeasti yhtä paljon, kuin miestäni ja äitiäni! Se on minulle niin rakas perheenjäsen, tosi ystävä ja ihana pieni "lapsemme" :_D
Kaikkia rakastan toki. Niin koiria kissoja ja pojan kania. Mutta jos tärkeysjärjestys laaditaan menee siinä ensin ihmiset.
Olin yh:nä kahden vanhemman lapsen kanssa ennen miestäni ja voinpa sanoa että moni ei yltänyt edes koirien tasolle.
Älä suutu tai hermostu, ei ollut piikiksi tarkoitettu mutta jokaisella kriteerinsä ja lapset menivät toki sen edelle mutta moni mies joka ei mennyt.
Tapasin sitten miehen joka ylitti kaikki toiveeni. Lapsia nykyään enempi ja koiria ja kissoja mutta ensin menee ihmiset sitten eläimet.
jos te joutuisitte keskellä merta veneonnettomuuteen ja pystyisitte pelastamaan uppoavasta veneestä vain yhden valitsemanne ihm... eikun siis olennon, se olisi koira, eikä mies??
Jänniä tyyppejä täällä.
jos te joutuisitte keskellä merta veneonnettomuuteen ja pystyisitte pelastamaan uppoavasta veneestä vain yhden valitsemanne ihm... eikun siis olennon, se olisi koira, eikä mies??
Jänniä tyyppejä täällä.
"Jänniä" on aikamoista vähättelyä - sairaitahan nuo ihmisiä ja koiria yhtä rakkaina pitävät ovat...
aahhahahahahah :DDDDDD Itse en pidä itseäni lainkaan sairaana :)) Jos sanon että rakastan koiraani&miestäni yhtä paljon, niin tarkoittaako se että pelastaisin koirani ennemmin? Mieheni pelastaisin, mutta jos olisi joku vähemmän tärkeä, esim ystävä, niin koiran pelastaisin!!!!!!!
Ja tuskinpa tuommoista tilannetta on nyt tulossa, vitun vammaset :DDDD
Minulla oli koira jota rakastin aivan yhtä paljon kuin omia lapisiani. Valitettavsti koira sairastui lonkkavikaan, joka on yleinen sillä rodulla, ja minun piti viedä se lopetettavaksi.
Rakkaus ei sanele ehtoja, eikä eriarvoista.