Mies ei käsitä että hänen sielu on sukupuoleton!
Hän uskoo Jumalaan. Itse uskon Jumalaan, Jeesukseen omalla tavallani. Uskon sielunvaellukseen, uskon että olen voinut esim. olla edellisessä elämässäni mies. Ukko nauraa ettei hän voisi koskaan olla/ olleensa ikinä nainen koska on mies. Siis kuka on samaa mieltä että sielu on sukupuoleton??
Kommentit (5)
Minulla itselläni sekä mies- että naisinkarnaatioita, edellinen ennen nykyistä oli miesinkarnaatio, väkivaltainen kuolema (sodassa), ja tietyt "kaiut" entisistä elämistä seuraavat nykyisyyteen.
kerros miehellesi että hänelläkin on naisinkarnaatioita taana suunnilleen saman verran kuin miehenä. Voi opetella itse katsomaan menneitä elämiä, oppii helposti pienellä vaivannäöllä.
Miehellesi voit lainata Sylvia Browne nimisen kirjailijan kirjoja, siellä on helppotajuisesti selitetty homman nimi.
Monet omaan sukupuoleen liittyvät ongelmat voi johtua edellisistä elämisä. Itse olen aivoiltani, ajattelultani, fyysisyydeltäni ja kilpailuhenkisyydeltäni yhä mies, vaikka naisen ruumiissa nyt (ja hetero). Minulla on vaikeuksia ymmärtää naisia ja kanssakäydä heidän kanssaan, siksi tämän elämäni opetus on saada feminiininen puoli baanssiin.
Pitäytyisit ihan vaan Raamatussa, niin voisit hyvin.
ihmisen olemusta ja on ollut ennen maan päälle syntymistä ja on sen jälkeen. "Väärässä kehossa" olevat tai muuten sukupuoleltaan epäselvät ovat samanlaisia vammoja kuin mikä tahansa fyysinen vamma joka syntymässä saadaan. Kuoleman jälkeen ne korjaantuvat ja ovat täällä vain ihmisen koettelemukseksi.
Ja lasken itseni kristityksi.
ettei ylösnousemuksessa naida eikä mennä miehelle vaan ollaan niin kuin enkelit taivaassa.
Itse tulkitsisin tuon niin, että sielu on sukupuoleton.
semmosta ole olemsssakaan.