Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Yöasusi? Pidätkö yöpaitaa, t-paitaa, paitulia, pyjamaa, et mitään....
Kommentit (6)
Nukun alusvaatteissa ja villasukissa. Yöpaita on päällä, jos on yövieraita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viime yönä oli päällä miesten silkkipyjama, muut pyjamani ovat puuvillatrikoota. Kesäisin pyjaman tilalla on trikoosortsit ja t-paita.
Kuukautisten aikana pikkuhousut jalassa. Nyt kun oon ollut kipeenä ja koko ajan on kylmä tai hiki, on ollut päällä ihan pitkähihanen paita ja jotkut vanhat pyjamanhousut.
Ei siis ilmeisestikään T-paita? Eikä yöpaita?
Vierailija:
Ei siis ilmeisestikään T-paita? Eikä yöpaita?
Alue: Aihe vapaa
mutta yleensä alasti