Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa pitää puhelinta äänettömällä? Miksi sinulle pitää olla vastaamassa heti?

Vierailija
14.11.2012 |

Miksi se on joillekin niin ylitsepääsemätöntä, jos heille ei vastaa heti? Ja jos ei vastata, soitetaan heti perään uudestaan, ja taas, ja taas, niin että puheluita on tullut viisi kymmenen minuutin aikana?

Ja sitten vihainen viesti perään, että miksi et vastaa?!

Häh? Miksi pitäisi?

(Olin tänään niinkin tärkeässä paikassa kuin luomenpoisto, olisi varmaan pitänyt toisella kädellä pitää puhelinta samalla kun lääkäri poistaa luomea toisesta kainalosta...)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä luen viestit välillä vaikka en jaksaisi puhelimeen vastatakaan.

Vierailija
22/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se pidetään kiinni / äänettömällä, jos nukutaan tms. Itse pidän nukkuessa puhelinta kiinni. Jos mies on yövuorossa, laitan kotiprofiilin. Koska en ole poliisi, palokunta enkä ambulanssi, ei tartte päivystää yöaikaan.

mutta mua ihmetyttää myös tyypit, jotka soittavat ihan ihmeellisiin aikoihin asenteella, että kai se kännykkä on pois päältä jos olet nukkumassa esim. keskiyöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä kehityksen kelkasta pudonneet keski-ikäiset enää pikkuasioista soittelee. Kaikki muut hoitaa asiansa viesteillä.

Eri asia sitten, jos haluaa pitempään jutustella. Mutta kyllä nykyaikana laitetaan tekstari, jos on joku pikainen asia (täytyy kysyä numeroa/tarjota lippuja tms.) Se antaa vastaajalle paremmin aikaa miettiä, ja tekstariin voi vastata usein, vaikka puheluun ei.

Opetelkaa vaan näpyttelemään niitä tekstareita.

Vierailija
24/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä näen, että on kerran soitettu. Soitan takaisin, kun katson sopivaksi.

Nyt olen kotiäitinä niin huomaan, että mun pitäisi entistä enemmän keskittyä puhelimeeni kuin ennen. "eihän sulla ole muutakaan tekemistä!"

Vaikka istuisin vaan möllöttämässä sohvannurkassa yksin pimeässä ja puhelin soisi. Mulla ei ole pakko vastata jos en tahdo juuri sillä hetkellä jutella.

Vierailija
25/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tästä sitten selvää!!!

Olen aikoinani tehnyt täällä aloituksen ja valittanut siitä, että miksi ihmiset eivät vastaa tekstareihin!

Ja kaikki olivat sitä mieltä, että soita, jos sinulla on tärkeää asiaa ja jos kerran haluat saada vastauksen pian. Ja oikein kirottiin ettei niihin tekstareihin jaksa näpytellä vastausta.

T: Se joka olisi ehdottanut esim. konserttilippuja samalle illalle

Vierailija
26/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ärsyttää kun ihmiset eivät vastaa!

Yleensä laitan viestejä, mutta jos soitan niin minulla on tosiaan tärkeää ja pikaista asiaa.

Monesti on käynyt niin, että olisin tarvinnut pian vastauksen johonkin asiaan ja sitten toinen ei ole vain viitsinyt vastata puhelimeen! Eipä se mitään auta, jos toinen soittaa takaisin sitten joskus illalla, kun asiani on mennyt jo ohi. Esim. olisin tarjonnut ilmaisia konserttilippuja sille illalle tms.

Sä puhut ihan kuin sulla olisi jatkuvasti noita lipuja tarjolla. No, jos et saa kiinni puolessa tunnissa, niin sitten soitto seuraavalle.

Vierailija
27/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin päällä, koska 18-vuotias on viikonloppuisin yöjalassa. Lisäksi meillä on suvussa sairas ihminen, josta saan ilmoituksen, jos tulee hätä. Jos puhelin soi yöllä, se tarkoittaa siis jotain ikävää. Muut soitelkoot päiväsaikaan, koska haluan nukkua.

kun se pidetään kiinni / äänettömällä, jos nukutaan tms. Itse pidän nukkuessa puhelinta kiinni. Jos mies on yövuorossa, laitan kotiprofiilin. Koska en ole poliisi, palokunta enkä ambulanssi, ei tartte päivystää yöaikaan.

mutta mua ihmetyttää myös tyypit, jotka soittavat ihan ihmeellisiin aikoihin asenteella, että kai se kännykkä on pois päältä jos olet nukkumassa esim. keskiyöllä.

Vierailija
28/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on monesti niitä lippuja ollutkin tarjolla. Olen mm. 3 x voittanut radiosta yllätysliput saman illan konserttiin!

Ja kerran olen saanut tuttavilta liput jääkiekkomatsiin.

Joka kerta on ollut ongelmaa saada niihin mukaan lähtijää, kun ihmiset ei vastaa puhelimeen eikä niihin tekstareihinkaan.

Sitten on soitettu vasta illalla monen tunnin jälkeen takaisin, että olin kaupassa enkä vastannut...

Vierailija
29/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneet soittoihin tai edes tekstareihin. Kertoo aika paljon noista ihmisistä itsestään. Sitten kyllä kehdattiin olla naama norsun veellä, kun selvisi mikä olisi ollut asia, mutta vastaajan kannalta olikin myöhäistä.

Vierailija
30/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti jokainen käy saunassa, uimassa, vessassa, töissä, lenkillä, polkupyöräilemässä jne... eikä voi vastata. Ihan turha vetää hernettä nenään tällaisesta asiasta. Miten te pystyitte elämään aikana jolloin oli vielä lankapuhelimet jos nyt jo ottaa noin koville jos ei saa jotain ihmistä kiinni esim tunnin sisällä?

Vierailija
31/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on monesti niitä lippuja ollutkin tarjolla. Olen mm. 3 x voittanut radiosta yllätysliput saman illan konserttiin!

Ja kerran olen saanut tuttavilta liput jääkiekkomatsiin.

Joka kerta on ollut ongelmaa saada niihin mukaan lähtijää, kun ihmiset ei vastaa puhelimeen eikä niihin tekstareihinkaan.

Sitten on soitettu vasta illalla monen tunnin jälkeen takaisin, että olin kaupassa enkä vastannut...

Älä siitä turhaan hermostu. Kokeile seuraavalla kerralla facebookia, se on helpointa kaikille.

Vierailija
32/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on monesti niitä lippuja ollutkin tarjolla. Olen mm. 3 x voittanut radiosta yllätysliput saman illan konserttiin! Ja kerran olen saanut tuttavilta liput jääkiekkomatsiin. Joka kerta on ollut ongelmaa saada niihin mukaan lähtijää, kun ihmiset ei vastaa puhelimeen eikä niihin tekstareihinkaan. Sitten on soitettu vasta illalla monen tunnin jälkeen takaisin, että olin kaupassa enkä vastannut...

Älä siitä turhaan hermostu. Kokeile seuraavalla kerralla facebookia, se on helpointa kaikille.

Vierailija
33/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontaktissa ja saatavilla. Mä en yksinkertaisesti jaksa aina iltapäivällä tai illalla puhella puhelimessa. Siksi se on äänettömällä.

Vierailija
34/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä kehityksen kelkasta pudonneet keski-ikäiset enää pikkuasioista soittelee. Kaikki muut hoitaa asiansa viesteillä.

Vain hyvin monimutkaisesta, neuvottelua vaativasta asiasta soitetaan. Siksi minuakin rasittaa tyypit, jotka soittavat (joskus montakin kertaa), ja kun soitan takaisin, asiana on jokin sellainen, joka olisi hoitunut tekstiviestinä huomattavasti tehokkaammin.

No, vähitellen läpihiirini vanhemmatkin ihmiset ovat kyllä oppineet, että tekstiviesti on paras tapa saada asiansa perille. Minä nyt vain en kovin usein siihen puhelimeen vastaa, enkä ole muuttanut toimintatapaani siksi, että vanhuksia risoo. Nykyään tulee äidiltäkin kaikki pikkuasiat sujuvasti tekstareina (tosin välillä hellyttävänä siansaksana, ennakoiva tekstinsyöttö nääs aiheuttaa ongelmia).

Vierailija
35/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamaan puhelimeen eikä aina haluakaan, mutta se, ettei viitsi edes vastata muutaman päivän kuluessa on jo mun mielestä törppöyttä.

Vierailija
36/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin päällä, koska 18-vuotias on viikonloppuisin yöjalassa. Lisäksi meillä on suvussa sairas ihminen, josta saan ilmoituksen, jos tulee hätä. Jos puhelin soi yöllä, se tarkoittaa siis jotain ikävää. Muut soitelkoot päiväsaikaan, koska haluan nukkua.

Tee ittelles sopiva profiili ja käytä sitä öisin.

Vierailija
37/37 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ittelles sopiva profiili ja käytä sitä öisin.