Mulla ei ole kuin mies ja lapsi
ja ne tuntuu aika pieniltä syiltä elää.Päivät olen yksin kotona ollut jo vuosikausia.Ei tämä ole kunnon elämää.
Kommentit (7)
Mulla ei ole kuin mies ja kaksi lasta..
Olen ollut kotona 2-vuotta ja tulevaisuus näyttää samalta puurolta.
Työelämässä ollessani olin jaksavampi jotenkin kaikinpuolin pirteämpi ja mulla oli sosiaalista elämää yli tarpeen...
Nyt yksin lasten kanssa pitkät päivät :(
3 ystävää, joista yhden kanssa kirjoittelen netissä paljon, toisen kanssa näen 2 kertaa vuodessa, mutta silloin jutellaankin yökaudet ja kolmas asuu lähellä, mutta tosi vähän aikaa mulle.
Tuntuu tosi tylsältä, kun muut juhlivat, pitävät hauskaa, käyvät teatterissa, lenkillä jne. Kukaan ei vain pyydä mua. Välillä musta tuntuu ettei kukaan muu voi olla näin yksinäinen kuin mä.
Mä tosin nautin elämästä, kun perhe on ympärillä, joten mitään itsemurha-ajatuksia mulla ei ole koskaan ollut.
sairauksien ja vammojen takia ja olisin halunnut samanlaisen elämän kuin muut eli käydä töissä yms.nyt joudutaan pienillä tuloilla tulemaan toimeen.Ei tämä ole kunnon elämää eikä tähän terapiat auta.ap
teet harva se päivä tänne samanlaisen aloituksen. Miten toivoisit että me autettaisiin sinua?
teet harva se päivä tänne samanlaisen aloituksen. Miten toivoisit että me autettaisiin sinua?
mietin vain mitä järkeä on elää tällaista elämää saa kai sitä miettiä.
ja joku saisi tsempattua häntä tai kommentillaan tuotua auringon edes hetkeksi hänenkin luokseen. Ei tarvitse aina heti alkaa ilkeilemään. Jos toisella on surullinen mieli, niin tokihan sitä toivoo saavansa tukea ja jos ei ole kavereita, niin mikä muukaan on parempi paikka avautua kuin tämä palsta? Pitää vain osata olla huomioimatta ikävät kommentit.
suurimmat syyt elää... Saatko mitään hoitoa?