Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin uuden ja exä rankaisee lapsia. V-tun raukkis.

Vierailija
14.11.2012 |

Rakastuin toiseen mieheen kesällä ja asumme nyt yhdessä. Lapset otin mukaani, 5 ja 3.

Exäni on tietenkin pahalla päällä tästä - mutta miksi se panee lapset kärsimään?

On ilmonnut, ettei halua nähdä lapsia, ei puhua puhelimessa, ei mitään, ikinä.

Ja lapset rakastavat isäänsä ja mä joudun joka päivä selitteleen lapsille et kyl se iskä sieltä kohta ilmestyy.

Aivan s-tanan kusipää tää exä, siis mullehan saa v-tuilla vaikka millä mitalla, en mä pelkää tai paa pahakseni.

Mut miks se ottaa lapset aseeks? Ihan kusipäisyyden huippua.

Käy sääliks lapsia mutta ehkä niittenkin on parempi olla ilman tollasta kuspäätä.

Vaikka kuinka ois paha mieli, ei siitä lasetn pidä kärsiä. Hyvä vaan kun ei nääkkään lapsiaan.

Ei täs kenenkään tarvitse etäännyttää isää, isä tekee sen ihan itse. Raukkis, pelkuri, mämmäri, idootti jne

Aaarggghhhh.

Lapsia kyllä säälin.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään ihmiset saa enää erota?

Tässä on kyse täysin törkeästä erotavasta ja siitä, miten se vaikuttaa koko perheeseen. Myös lapsiin.

Yleensä erot hoidetaan 'hitaasti' yhdessä puolisoiden kesken ilman kolmansia osapuolia. Ainakin ns. paremmissa piireissä, palstan wt-perheissä nämä erotavat ovat kai ihan normaaleja, 7-päivää lehdestä opittuja malleja.

Harvemmin järkevissä eroissa tapahtuu vastaavia ylilyöntejä, mutta tässä tapauksessa on oletettavaakin että ongelmia on vielä pitkään. Tässähän ei ole nyt yhtään kunnioitettu toista puolisoa, hänen tunteitaan, yhteisiä muistoja, lasten ydinperhettä. Kaikki ne ovat helkutin tärkeitä erotilanteessa.

Ap;n pohjimmainen tarkoitus on selvästi "kostaa" miehelle jotain toteutumattomia haaveitaan tämän uuden laastarimiehen kautta. Täysin tuhoon tuomittu ajatus. Mies selviää kyllä, koska puolisot ovat aina vaihdettavissa, mutta lasten ainoan ydinperheen hyvienkin muistojen päälle ollaan kustu.

Ja ihan sama, onko ap mies vai nainen. Silti ällöttävää toimintaa.

Vierailija
62/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, jos isä on heittänyt hanskat naulaan, äidin käytös on aika provosoivaa.

Pistitkö isän ota tai jätä tilanteeseen tarjoamalla standardia joka toisen viikon lopun tapaamisia, vaikka isällä olisi ollut tahtoa ja tunteita tavata useammin...tai vaaditko kohtuuttomia elatusmaksuja vai mikä ajoi tilanteen tuohon pisteeseen, että isä kääntää selkänsä lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpissäsi ollutta kutinaa vieraisiin lapsilla olisi nytkin isä ja ehjä perhe. Katso sinne peiliin vaan...

Vierailija
64/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset rakastavat isäänsä ja mä joudun joka päivä selitteleen lapsille et kyl se iskä sieltä kohta ilmestyy.

v-tun raukkis. Olisit lähtenyt yksin.

Ihan turha tutustuttaa lapsia pettämiskumppaniin erotilanteessa. Jos se suhde kestäisi, niin on aikaa tutustua sitten parin vuoden kuluttua, kun lapset ovat sopeutuneet eroon. Tuo vasta raukkamaista on!

Vierailija
65/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääliöstä on oikein kostaa exälle lasten kautta. Ap on mulkku, mutta se ei ole lasten vika. Miksi te tahdotte superpaskaa miestä noin paapoa? Luuserit.

Tässä on esitetty vain ap pyhää oman pään näkemystä vain ap lasien läpi. Eikä lasten isällä ole tässä tilanteessa annettu edes mahdollisuutta puolustaa omia heikkouksiin.

En ole ap. Onko sinusta sitten oikein kiduttaa lapsia siksi, että saisi kostettua? Eikö ne lapset itsessään merkitse mitään, onko niillä vain välinearvoa? Saako sitten myös jätetty vaimo kostaa lasten kautta mustamaalaamalla isää näille? Ihan outo näkemys, lapsellinen ja itsekeskeinen.

Mutta ap ainakin kuvittelee omistavansa lapset, kuten kotieläimet omistetaan ja se on silkkaa itsekkyyttä.

Mistä sitä tietää, ettei äiti ole provosoinut tilannetta siihen pisteeseen, että isä on joutunut ota tai jätä tilanteeseen. Eihän meillä ole tässä, kun ap oman pään totuus ja se pitää muistaa, että asia ei ole näin mustavalkoinen, kun ap evankeljumissaan julistaa.

Vierailija
66/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minun ex-mieheni lähti toisen naisen mukaan ja mies ei edes missään vaiheessa ehdottanut, että hän tapaisi lapsia muuten kuin joka toinen viikonloppu. Tarkoitan, ettei häntä kiinnostanut kuin tämä uusi nainen.

Jos nainen taas lähtee, niin hänellä on lapset mukanaan yleensä. Enemmän tuomitsisin jos hän olisi lähtenyt kuten minun mieheni.

Minä kuitenkin nielin kiukkuni ja hoidin lapset (3) yksin. Ja tyydyin siihen, että he näkevät isäänsä joka toinen viikonloppu. Enkä haukkunut isää. Näin tekevät kypsät ihmiset, vaikka se sattuukin, lapsille ei saa kostaa.

Vierailija
67/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-tun raukkis. Olisit lähtenyt yksin.

Ihan turha tutustuttaa lapsia pettämiskumppaniin erotilanteessa. Jos se suhde kestäisi, niin on aikaa tutustua sitten parin vuoden kuluttua, kun lapset ovat sopeutuneet eroon. Tuo vasta raukkamaista on!

Vierailija
68/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääliöstä on oikein kostaa exälle lasten kautta. Ap on mulkku, mutta se ei ole lasten vika. Miksi te tahdotte superpaskaa miestä noin paapoa? Luuserit.

Tässä on esitetty vain ap pyhää oman pään näkemystä vain ap lasien läpi. Eikä lasten isällä ole tässä tilanteessa annettu edes mahdollisuutta puolustaa omia heikkouksiin.

En ole ap. Onko sinusta sitten oikein kiduttaa lapsia siksi, että saisi kostettua? Eikö ne lapset itsessään merkitse mitään, onko niillä vain välinearvoa? Saako sitten myös jätetty vaimo kostaa lasten kautta mustamaalaamalla isää näille? Ihan outo näkemys, lapsellinen ja itsekeskeinen.

Mutta ap ainakin kuvittelee omistavansa lapset, kuten kotieläimet omistetaan ja se on silkkaa itsekkyyttä.

Mistä sitä tietää, ettei äiti ole provosoinut tilannetta siihen pisteeseen, että isä on joutunut ota tai jätä tilanteeseen. Eihän meillä ole tässä, kun ap oman pään totuus ja se pitää muistaa, että asia ei ole näin mustavalkoinen, kun ap evankeljumissaan julistaa.

siitä huolimatta, että et tiedä faktoja?

Vierailija
69/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minun ex-mieheni lähti toisen naisen mukaan ja mies ei edes missään vaiheessa ehdottanut, että hän tapaisi lapsia muuten kuin joka toinen viikonloppu. Tarkoitan, ettei häntä kiinnostanut kuin tämä uusi nainen.

Jos nainen taas lähtee, niin hänellä on lapset mukanaan yleensä. Enemmän tuomitsisin jos hän olisi lähtenyt kuten minun mieheni.

Minä kuitenkin nielin kiukkuni ja hoidin lapset (3) yksin. Ja tyydyin siihen, että he näkevät isäänsä joka toinen viikonloppu. Enkä haukkunut isää. Näin tekevät kypsät ihmiset, vaikka se sattuukin, lapsille ei saa kostaa.

Vierailija
70/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt yllättynyt, että erosi vaikuttaa myös lapsiisi?! Niin makaa, kun petaa. Tämä oli sinun erosi hinta. Maksa ja kärsi.

Vierailija
71/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää ja jättää perheensä, on vika naisessa, koska on ihan varmasti nalkuttava ja pihtaava akka.

Jos nainen pettää ja jättää perheensä, on vika naisessa, koska on hajottanut perheidyllin ja hylännyt kiltin mies rukan.

(Vrt. tämä ketju ja ketju, jossa petetty nainen kertoi ex-miehensä "huoran" äidille lapsensa tekosista)

Vierailija
72/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap ainakin kuvittelee omistavansa lapset, kuten kotieläimet omistetaan ja se on silkkaa itsekkyyttä. Mistä sitä tietää, ettei äiti ole provosoinut tilannetta siihen pisteeseen, että isä on joutunut ota tai jätä tilanteeseen. Eihän meillä ole tässä, kun ap oman pään totuus ja se pitää muistaa, että asia ei ole näin mustavalkoinen, kun ap evankeljumissaan julistaa.

Eli tunnustat olevasi ehdoitta ja täysillä isän puolella siitä huolimatta, että et tiedä faktoja?

En minä kenenkään puolella ole. En vain lähde etusormi ojossa läksyttämään isää. Ihan vaan kuule ajankuluksi mutu tuntumalta kirjoittelen.

Eihän tässä muuta faktaa ole, kun pirun huonosti hoidettu ero, puolin ja toisin.

Vierailija
73/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää ja jättää perheensä, on vika naisessa, koska on ihan varmasti nalkuttava ja pihtaava akka. Jos nainen pettää ja jättää perheensä, on vika naisessa, koska on hajottanut perheidyllin ja hylännyt kiltin mies rukan. (Vrt. tämä ketju ja ketju, jossa petetty nainen kertoi ex-miehensä "huoran" äidille lapsensa tekosista)

Mutta eikö se mene niin, että mies on sika, kun jättää perheensä ja nainen, kun jättää perheensä hän tekee itsenäisen rohkean valinnan.

Vierailija
74/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää ja jättää perheensä, on vika naisessa, koska on ihan varmasti nalkuttava ja pihtaava akka. Jos nainen pettää ja jättää perheensä, on vika naisessa, koska on hajottanut perheidyllin ja hylännyt kiltin mies rukan. (Vrt. tämä ketju ja ketju, jossa petetty nainen kertoi ex-miehensä "huoran" äidille lapsensa tekosista)

Mutta eikö se mene niin, että mies on sika, kun jättää perheensä ja nainen, kun jättää perheensä hän tekee itsenäisen rohkean valinnan.

Vierailija
75/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kersasi? Ne on sen miehenkin lapsia!! älä sinä ainakaan lisäänny idiootti. En ymmärrä ton munattoman miehen puolustajia...Jos joku veisi lapsenne olisitteko vaan että voi voi nyt ne lapset meni..no ei voi mittään, tehdään uusia...

Eikä ap siinä mitenkään kärsi vaan ne viattomat lapset jotka "isi" on hylännyt...itse olen petetty ja jätetty mutta minun tunteet exääni kohtaan ei liity mitenkään lapsiini, ne on aivan täysin eri asioita. Ihme tyyppejä täällä, älkää ikinä hankkiko lapsia oikeeasti jos puolustatte tuota "miestä"

Vierailija
76/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ap:n ex-mies pitää siitä huolen.

Vierailija
77/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puolustaa isää, minä näen vain äitiä läksyttäviä...

Vierailija
78/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä muuta faktaa ole, kun pirun huonosti hoidettu ero, puolin ja toisin.

Kaikki lapsiin liittyvät asiat pitäisi keskustella jo selviksi erosta puhuttaessa, ennen mitään erilleen muuttoa. Saatikka uusia kumppaneita.

Kaikissa huoltajuus/tapaamiskiistat jotka tiedän, ovat tyypillisiä pettämistapauksia, joissa ero tulee äkillisesti kun sivusuhteesta jäädään kiinni. Ja sitten tapellaan lapsista, jopa vuosia!

Että jos tämän lukee joku, joka ehkä harkitsee suhteen aloittamista työpaikkaihastuksensa tms. kanssa, niin kannattaa oikeasti ottaa tarinoista opikseen ja miettiä MITÄ on todellisuudessa tekemässä ja mitkä ovat todennäköiset seuraukset. Samoin sen "toisen naisen", tai "toisen miehen".

Erotkaa sovussa, ellette halua tehdä enää mitään avioliittonne eteen.

Vierailija
79/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä onkin, että yllättävän usein pariskunta, jossa molemmat osapuolet on ns. hyviä ja fiksuja tyyppejä, niin niistä vähintään toinen jotenkin "sekoaa", kun ero tulee.

Miehesi on todellakin ääliö, toivottavasti tokenee katkeruudestaan pian. Ainakin sen verran, että kohdistaa sitten katkeruutensa edes siihen, joka sen aiheutti.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota exien logiikkaa (miesten enkä naisten), jotka kostavat lapsille. Ihan kuin ne lapset olisi sen eron aiheuttaneet?

tuskissaan oleva exä voisi tuollaiselle ap:n kaltaiselle ihmiselle kostaa kuin niillä lapsilla?

Sehän on enää ainoa ase mikä on, kun toinen hehkuttelee ihanaa uutta rakkauttaan. Siinä kun näkee lasten kärsivän äidin uudesta onnesta ja isän menetyksestä saa tuollainen ihminen edes hetken ehkä mietittyä millaisia seurauksia sillä omien mielitekojen perässä juoksemisella on.

Vai onko se todella niin, että kun joku löytää uuden onnen, se rikki revitty puoliso ei saa oireilla millään tavalla, sen vaan täyty parhaansa mukaan tunkata tätä äidin uutta onnea?

Tuollakaan isällä ei varmaan olisi ongelmia, jos lapset olisivat jääneet hänelle, varmasti olisi hoitanut hyvin.

Nyt mieheltä vietiin kaikki, ja perään vielä ihmetellään miksi mies ei edelleen hyppää silloin kun äiti komentaa.

Ja kyllä, lapset tuosta kärsivät, mutta ihan turha syyttää siitä miestä. Äiti tuon pyörän pisti pyörimään.

Vierailija
80/80 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kersasi? Ne on sen miehenkin lapsia!! älä sinä ainakaan lisäänny idiootti. En ymmärrä ton munattoman miehen puolustajia...Jos joku veisi lapsenne olisitteko vaan että voi voi nyt ne lapset meni..no ei voi mittään, tehdään uusia...

Eikä ap siinä mitenkään kärsi vaan ne viattomat lapset jotka "isi" on hylännyt...itse olen petetty ja jätetty mutta minun tunteet exääni kohtaan ei liity mitenkään lapsiini, ne on aivan täysin eri asioita. Ihme tyyppejä täällä, älkää ikinä hankkiko lapsia oikeeasti jos puolustatte tuota "miestä"

Että jäikö lapset sinulle, vai veikö puolisosi petettyään ja jätettyään nekin?

Jos jäi, niin et voi vittu olla taas tosissasi vertaamassa tilanteita.