Lue keskustelun säännöt.
Oletko huolestunut avaruusliskoista?
13.11.2012 |
Pitäisikö Suomeenkin perustaa tämmöinen puolue:
http://www.hs.fi/ulkomaat/Avaruusliskoista+varoittava+puolue+sai+toimil…
Kuka äänestäisi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla