Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko olla parisuhteess miehen kanssa joka ei arvosta työtäsi?

Vierailija
13.11.2012 |

mulla mies joka halveksii uutta työpaikkaani

sihteerintyö on kuulemma "kynän pyörittelyä"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehen pitäisi arvostaa sinua työsi takia? Hänhän arvostaa sinua muista syistä, kun sinun kanssasi on. Älä hae hyväksyntää suorituksillasi.

Vierailija
2/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on sen verran iso osa identiteettiäni, että jos puolisoni ei arvosta sitä, hän ei arvosta minua kokonaisuutena.

Lisäksi mielestäni näinä aikoina jokaista, joka on itse hankkinut työpaikan ja pystyy sen pitämään, tulee arvostaa. Onnea uudesta työstä siis! Älä anna miehen asenteen lannistaa, toivottavasti työsi on sinulle mielekästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies joka halveksii uutta työpaikkaani

sihteerintyö on kuulemma "kynän pyörittelyä"

Herralle ei liian ala-arvoiset tehtävät käykään, joten minun palkallani elämme koko perhe. En tiedä kauanko viitsin jatkaa.

Vierailija
4/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka asettavat itsensä toisten yläpuolelle. Varsinkaan ihmisen josta muka välittää. Siis en voisi.

Vierailija
5/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka asettavat itsensä toisten yläpuolelle. Varsinkaan ihmisen josta muka välittää. Siis en voisi.

onhan se niin että kun teet suuren osan ajastasi kuitenkin työtä johon sinut tarvitaan on aika surullista kuulla väheksyviä kommentteja "rakkaalta" puolisolta

en tajua miksi jollain on mielipide asiasta jolla itse ei kokemusta

Vierailija
6/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään tapauksessa eikä sinunkaan pitäisi. Vaihtoon tuollainen mies ja nopsaan, muuten jäät pian itsetuntojyrän alle.

Vierailija
7/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten toisaalta tarvitse mitään hehkutusta töideni suhteen, ne kun eivät ole mikään yhtä kuin minä ihmisenä muuten monine puolineni. Jos nyt ihan väheksyisi niin toimisin peilinä ja antaisin samalla mitalla jossakin asiassa, jolloin voisi miettiä miltä sellainen tuntuu. Ja jos ei menisi perille niin minkäpä sille sitten voi, olisi vapaa etsimään paremman.

Vierailija
8/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

- jatkaa arvostuksen kerjäämistä

- opiskella miehen takia jonkun "hienomman" ammatin

- lakata välittämästä muiden mielipiteistä

Vierailija
9/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

- jatkaa arvostuksen kerjäämistä

- opiskella miehen takia jonkun "hienomman" ammatin

- lakata välittämästä muiden mielipiteistä

heittää sen miehen helvettiin. Moukalta kuulostaa.

Vierailija
10/11 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka tajuaisi oman tahdittomuutensa. Jos ei mene perille ettei nyt ihan ole rakastavan ja fiksun kumppanin toimintaa tuollainen toisen töiden dissaaminen, niin näytä korkkaria sen perseelle, kovaa.

Vierailija
11/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, tuttavapiirissäni miehet aliarvostavat kaikkia naisten ammatteja kuten kampaajia, sairaanhoitajia.

Jos kysyn että no mikä sitten on oikea amnatti naiselle, tulee hiljaista.

Eli kakkea vähätellään ikään kuin se ihminen olisi yhtä kuin se ammatti.

Mutta näin se menee, miesten tulee olla pankinjohtajia , ylipamppuja jotta munat pysyvät tallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi