Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, onko kellään muulla koskaan mennyt ulosottoon palautukset?

Vierailija
02.12.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime vuonna meni..Pikkasen otti päähän kun reilu 600 euroa haihtui kuin tuhka tuuleen mutta väheni ainaskin velkasumma...

Vierailija
2/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään olla tuttuja ulosoton kanssa.Koskaan ei oo peritty mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex teki kivat laskut ja jätti maksettavaks minulle. Mulla ole sellasia summia maksaa. Muutenkin niin älyttömän tiukkaa nykyään. Sitten kun menen töihin maksan valkja pois niin jospa joskus saisin palautuksiakin. tänä vuonna tosin tuli mätkyjä:(

Vierailija
4/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs sitten?

Vierailija
5/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli siis puhelinliittymä jonka olin aikoinaan omiin nimiini ottanut. Vasta kun ulosotosta ottivat yhteyttä sain tietää tästä. Ja nyt sitten on kahtena edellisenä vuonna veronpalautukset menneet velkojille.

Tänä vuonna sain sitten taas palautukset omalle tilille.

Hommasta viisastuneena en ole sen koommin kenellekään rahaa lainannut. miehenkin kanssa on omat rahat viel koska ei olla naimisissa.

Vierailija
6/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain oma syy, osittain ex-miehen. Tyhmänä annoin hänen kerran hommata kalliin ostoksen mun nimillä. Omalla nimellä kun ei saanut. Maksoi kyllä ihan hyvin siihen saakka kunnes erosimme. Sen jälkeen jätti kaiken maksamatta, ja nyt mä sitten makselen kiltitsti ulosottoon. No, tyhmästä päästä saa kärsiä:(

Vierailija
7/7 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut varaa maksaa päälle kolmensadan puhlaskua ja oi yllätys se ulosotto, aika salakavalasti oli mielestäni mennyt.. Muistakaa, täydellinen av-mamma ei koskaan ole kuullutkaan ulosotosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi