Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelä-euroopassa lapset mukana ravintolassa arki-iltaisinkin, mutta

Vierailija
02.10.2025 |

Eikö ne mene aamulla aikaisin päivähoitoon tai kouluun? Miten iltatoimet vai kannetaanko nukkuvat lapset vain autosta sänkyyn, eikä niin väliä hampaiden harjauksilla?

Entä eikö siellä ole erityislapsia lainkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö normaalit ihmiset siellä muka jatkuvasti ravintoloissa arki-iltaisinkin? Olin aikoinaan opiskelijavaihdossa Espanjassa ja minulle on jäänyt hyviä ystäviä siltä ajalta ja pidetään muutaman kanssa usein yhteyttä. Ihan normaalia arkea kuitenkin viettävät perheineen. Kotona syövät illallisen, ei ole varaa käydä ravintoloissa kovin usein.

Vierailija
4/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö normaalit ihmiset siellä muka jatkuvasti ravintoloissa arki-iltaisinkin? Olin aikoinaan opiskelijavaihdossa Espanjassa ja minulle on jäänyt hyviä ystäviä siltä ajalta ja pidetään muutaman kanssa usein yhteyttä. Ihan normaalia arkea kuitenkin viettävät perheineen. Kotona syövät illallisen, ei ole varaa käydä ravintoloissa kovin usein.

Ei tietysti jatkuvasti mutta kyllä Kreikassa tosi usein näkee perheitä iltaisin syömässä pappout ja jiajiat mukana myös. 

Vierailija
5/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietysti jatkuvasti mutta kyllä Kreikassa tosi usein näkee perheitä iltaisin syömässä pappout ja jiajiat mukana myös. 

Käytkö Kreikassa muutoin kun lomakaudella? Kreikkalaisillakin on nimittäin loma ja matkustelevat omassa maassaan ja silloin tietysti hekin käyvät ravintoloissa, kuten muutkin turistit?

Mekin käydään loma-aikana Suomessa useammin ravintolassa syömässä ja on välillä mummi ja vaari mukana. Joskus käydään ystäväperheen kanssa.

Vierailija
6/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö Kreikassa muutoin kun lomakaudella? Kreikkalaisillakin on nimittäin loma ja matkustelevat omassa maassaan ja silloin tietysti hekin käyvät ravintoloissa, kuten muutkin turistit?

Mekin käydään loma-aikana Suomessa useammin ravintolassa syömässä ja on välillä mummi ja vaari mukana. Joskus käydään ystäväperheen kans

Käyn, ja on tuttuja siellä. Monillahan on tietysti jollakin perheessä/suvussa ravintola eli perheillallisia syödään ns omassa ravintolassa. 

Vierailija
7/7 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muualla ole mitään erityislapsia eikä masentuneita lapsia. Tää on tabu sanoa että Suomessa on sellainen ympäristö josta lapsistakin tulee sairaita. Elämä on järkyttävän epäterve. 

Kun käy muualla niin ihmiset ovat eloisia ja normaaleja.

Suomessa ihmiset ovat uskomattoman outoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme