Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamee tappelu lasten elatusavusta. Mies ei suostu

Vierailija
13.11.2012 |

maksamaan mitään.

Eikä halua ottaa lapsia kuin kaksi viikonloppua kuukaudessa ja la-su vain.

Miten tästä pääsee eteenpän? Lastenvalvojalla on aikaa vasta kahden viikon päähän.

Voiko miehen pakottaa maksamaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään lähtisi hakemaan lapsia 350km päästä. Matka on aivan liian pitkä.

Ei mitään sympatiaa sulle.

Veit lapset isältä vai isäkö se muutti sinne kauas?

Kait sä itsekkin tajuat, että välimatka on liikaa.

Taas kiva keissi tehty lapsille, että sillee.

Vierailija
22/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuljettaa lapset ketä muutti kauemmas.

Tapaaminen onnistuu vain joskus ja lomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatussopimuspapereita, joten oikeuden kautta sitten haetaan päätös.

Ilmeisesti kuitenkaan kelakaan ei maksa mitään, ennen kuin oikeuden päätös on tullut??

Näin olen joskus tältä palstalta lukenut.

Ex onneksi allekirjoitti elatussopimukset ihan sovussa, eli ei ole tarvinnut koskaan taistella rahasta.

ja perii sitten isältä. Näin meillä kun ex halusi ilkeyttään verikokeen että onhan isä ja sitä päätöstä odoteltiin.

Vierailija
24/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kasvaa ja pääsee kulkemaan bussilla/junalla aikanaan tapaamaan etävanhempaa.

Jos lapset pieneiä niin itsenäinen kulku ei onnistu ennenkuin koululaisena. Siihen saakka esim äiti vie pe ja isä tuo su.

Vierailija
25/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ex kieltäytyy ottamasta lapsia enää siinä vaiheessa kun nainen löytää uuden miesystävän. Hyvä keino kiusata, ettei ex vaimo saa yhtään vapaa-aikaa olla uuden kanssa. Alhaista joo, lapsellista joo, mutta sellaisiksi monet taantuu kun kyse on ex:n elämän vaikeuttamisesta.

vasta harkinta-aika ja jo pitää uuden kanssa touhuta, miksi ei jakseta sitä eroa viedä järkevästi loppuun, ihan jo lastenkin vuoksi.

Nythän ap sitten itse tästä kärsii...

miksi ihmeessä et anna lapsille aikaa surra eroa rauhassa, miksi ihmeessä pitää olla tuossa vaiheessa jo itsekäs ja ajatella vain omaa napaa?

Asiantuntijoiden mukaan (mm. Terttu Arajärvi) lapsille tulisi antaa ainakin vuosi aikaa surra vanhempiensa eroa ja tänä aikana ei olisi hyvä esitellä uusia kumppaneita lapsille.

Minua ei ihmetytä exäsi käytös, hän suree eroa omalla tavallaan. Lapsiasi minun tulee sääli: isä tuskailee eroa ja käyttäytyy siksi väärin ja äidillä onkin jo uusi mies, vaikka ei ole vielä entisestäkään eronnut.

Sorry, itse olet ongelmat aiheuttanut ja vielä pahempia ongelmia tulet luultavimmin löytämään edestäsi - sitä se itsekkyys teettää.

Anteeksi kovat sanat, mutta ehkä niiden kautta hieman avaisit silmiäsi?

Ja olen itsekin eronnut, joten ihan puskista en näitä mielipiteitäni vedä

Vierailija
26/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai ole niin tyhmä ollut että olet uuden miehen esitellyt jo lapsillesi vaikka erosta on vasta muutama kk ?

Miten välimatkaa on nyt jo 350 km. Olisi kiva tietää kumpi kauemmaksi muutti.

meillä välimatkaa on vain vajaa 10 km, mutta vaihto tapahtuu aina päiväkodista / koulusta. Vien aamulla ja ex hakee päivän päätteeksi ja palauttaa samalla tavalla.

Pysyy välitkin hyvänä, kun ei tarvi toisen kanssa naamakkain nähdä.

Vierailija
27/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex muutti pois ja saman kuun aikana esiteltiin uus akka ja sen kakarat lapsillemme. Puoli vuotta oireilevat todella pahasti. Isä on koko ajan yrittänyt vieraannuttaa lapsia minusta ja nyt meillä on 2x vkl/kk lapset mulla, äidillään.

Pistän joka asiassa hanttiin niin paljon kuin ikinä pystyn, mulle ei käy mikään eikä koskaan, teen tämän tietysti niin, että lapset eivät ymmärrä, mitä kulisseissa tapahtuu.

Vierailija
28/28 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hänellä on elatusvelvollisuus, mutta muuten en ymmärrä sitä, miksi ihmettelet miehen nuivuutta tilanteelle. Tottakai hän on vihainen, kostonhimoinen.

Kumpi muutti 350 km:n päähän? Sinäkö? Ihan tuosta vaan ja kylmästi katkaiset lasten ja isän suhteen uuden miehen takia? Eksä vaan maksamaan, muulla ei väliä. Sanon suoraan, että kyllä sitä katkeraksi ja asiattomaksi itsekin vetäisi, kun mies jättäisi toisen takia ja veisi lapsetkin mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi