Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi apua, lapsen verikokeen tuloksista

Vierailija
12.11.2012 |

meidän lasta on tutkittu kummallisten oireiden vuoksi, mutta mitään ei ole löytynyt.

Käytiin yksissä tutkimuksissa jo joku aika sitten, joista lääkäri sanoi, että jos on neg.tulos, tulos lähetetään kirjeitse kotiin, mutta positiivisesti tuloksesta lääkäri soittaa.

Tänään tuli tieto soittoajasta ENSI VIIKOLLE! Miten oikeasti pystyn odottamaan viikon :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei no jos ois ihan jotain vakavaa niin kyllä ottaisivat mun mielestä heti yhteyttä, eikä viikon päästä.

Vierailija
2/6 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs epäiltäisiin vaikka syöpää, soittoaika olisi ollut tänään, erityisesti lapsen ollessa kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs epäiltäisiin vaikka syöpää, soittoaika olisi ollut tänään, erityisesti lapsen ollessa kyseessä.

epäillään harvinaista tautia, joka ei vaadi akuuttia hoitoa, jos hoitoa edes on, mutta vaikeuttaa elämää.

Ja todellakin lääkärin kanssa on sovittu, että neg. tulos kirjeellä, positiivisesta soitetaan.

Vierailija
4/6 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai voi olla niin että lääkäri on paikalla vain kerran viikossa kyseisellä klinikalla.. Minun tapauksessani soittoaika kaulassa olevista pateista meni juuri viikon päähän koska lääkäri oli siellä vain keskiviikkoisin.. Jos hoitaja on katsonut tulokset että tarviiko soittoaikaa vai lähettääkö lääkäri kirjettä ja on katsonut että jotain niissä on (hoitajalla ei lupia soitella ja tulkita tuloksia itse) ja siksi laittanut soittoajan.

Ei tää sun oloa helpota mutta en mä halua valehdellakkaan. Noinkin voi olla.

Vierailija
5/6 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai voi olla niin että lääkäri on paikalla vain kerran viikossa kyseisellä klinikalla.. Minun tapauksessani soittoaika kaulassa olevista pateista meni juuri viikon päähän koska lääkäri oli siellä vain keskiviikkoisin.. Jos hoitaja on katsonut tulokset että tarviiko soittoaikaa vai lähettääkö lääkäri kirjettä ja on katsonut että jotain niissä on (hoitajalla ei lupia soitella ja tulkita tuloksia itse) ja siksi laittanut soittoajan.

Ei tää sun oloa helpota mutta en mä halua valehdellakkaan. Noinkin voi olla.

Lisään vielä että jos hoitaja on katsonut nuo ja sen perusteella päättänyt laittaa soittoajan, ei lääkärillä ole mitään käryä siitä onko nuo vastaukset minkälaisia, eivät he katso noita tuloksia ennenkuin tulevat töihin.

Vierailija
6/6 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mahdollisesti lisätutkimuksia. Mutta saatte ainakin selville mistä on kyse ja miten edetään. Ei se lapsi siitä muuksi muutu.