Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa mitkä on SUPERlämpimät kengät aikuiselle

Vierailija
12.11.2012 |

olen kokeillut kuomat (menettelee), viking goretex talvkengät (kylmät), UGGIt (kylmät) ja SOREL kengät (nekin kylmät). En ymmärrä, miten jalkani vaan palelevat kaikissa lämpimäksi mainostetuissa kengissä. Niinkuin vaikka UGGeissa tai Soreleissa (tosin ne oli sellaiset sorelit missä ei ollut huopasukkaa, ehkä vaikuttaa asiaan).

onko todella ainoa vaihtoehto huopikkaat? Ne kun loskakelillä on aika huonot.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset kahdet kengät:

Vedenpitävät kengät loskakelille - vaikka kumisaappaat + villasukka tai ainakin villapohjallinen.

Ja sitten ne Kuomat tms (taas villasukkavaralla, ei liian pieniä) kunnon pakkaskeleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pakkaskengän tartte vettä pitää, pidä suojasäällä eri kenkiä!!

Vierailija
24/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät pohjalliset ja jalkaan ohuet villasukat. Puuvillasukkia ei kannata käyttää, koska villa lämmittää paremmin.

Minulla on hyiset jalat, jotka pitävät kyseisistä saappaista.

Vierailija
25/51 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin talvisaappaat.

Vierailija
26/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2012 klo 15:21"]

Märillä keleillähän ei koskaan ole kovin kylmä, eli ihan perus Goretexit käy. Ne taas ei ole ollenkaan riittävän lämpimät kunnon pakkasille, mutta silloin ne Kuomat, UGGit tms toimii koska eihän pakkaslumilla mikään kenkää kastele.

[/quote]

Outo ajatuksenjuoksu tässä, vai onko oletuksena käydä ulkona ja sitten palata sisälle kuivattamaan kenkiä pakkaslumikeleillä? Koska oikeassa elämässä saattaa joutua noillakin keleillä ensin ulos, sitten vaikka bussiin, sitten ulos, sitten kauppaan, ulos, sisälle, ulos, sisälle... Ja joka kerta kylmästä lämpimään mennessä se kengän päälle kerääntynyt lumi sulaa ja kastelee sen kengän, joka ei pidä kosteutta.

Vierailija
27/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timberlandit.

Mulla on vedenpitävät pitkävartiset Timberlandin kengät, missä on aitoa villaa sisus. Olen ostanut tarkoituksella sen verran isot kengät, että mahtuu paksu villasukka vielä alle. Huom! Tärkeää on, että villasulla on paljasta jalkaa vasten, ei mitään puuvillasukkia väliin!

200 euroa noihin kenkiin oli hyvä investointi!

Vierailija
28/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sievin mummomalli. Tän tyyppiset, mutta pajon vanhempaa mallia: www.sievi.com/fi/tuotteet/vapaa-ajan-jalkineet/naisten-talvisaapikas-22… Ollut varmaan viisi vuotta, villapohjasukan kanssa tarkenee kovillakin pakkasilla. 

Vierailija
30/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun 34:n linkin laittoi siis 33, 5 oli toisessa kesksutelussa..anteeksi aito 5. 

Vierailija
31/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on El Naturalistan neulevarsikengat, ovat olleet hyvat aina loskakeleista -40 asteeseen, eika ole palellut. Jo viidetta vuotta, vielakin nayttavat hyvalta kun jaksaa joskus rasvata!

Vierailija
32/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2012 klo 04:09"]

Eihän pakkaskengän tartte vettä pitää, pidä suojasäällä eri kenkiä!!

[/quote]Nimenommaa. UGGit pakkasille sitten kun ei oo loskaa eikä suojaa.

Vierailija
33/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nämä UGGit:

http://www.uggaustralia.co.uk/adirondack-tall/5498.html

Maksoivat maltaita, mutta ovat lämpimät. Sisällä aito lampaankarva ja kumikärki. Toimii sekä kuivalla että loskaisella kelillä.

Vierailija
34/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään eivät ole lämpöisemmät kuin moonbootsit. Ei mitkään ohuet lipare kopiot vaan ne törkeän paksut, aidot kuukengät. -30 asteessa olen käyttänyt eikä ole palellut.

Vierailija
35/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ovat kyllä Kuomat. Mutta niin isot että mahtuu parit tooosi paksut villasukat.

Vierailija
36/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merrelin kengät ovat lämpimimmät mitä itse olen koskaan kokeillut,suorastaan kuumat,sopisivat varmaan sulle

Vierailija
37/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panama Jack bambina igloo.

Vierailija
38/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moon bootsit on huippulämpimät seisoskelukengät. Urheiluväki, toimitsijat käyttävät paljon kisapaikoilla ym.

Vierailija
39/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat!!!! Ainoat lämpimät. Piste.

Vierailija
40/51 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merreleitä minäkin suosittelen. Minulla Merrelin Snow Furyt ja ovat lämpimät :) Oikeanlaiset sukat vaan jalkaan. Pakksella villapohjasukka tai ihan koko villaa ja plussakeleillä sittem ohuempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi