Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisitte kaveriin, joka pettää puolisoaan?

Vierailija
12.11.2012 |

Tilanne on lyhyesti sanottuna se, että kaveri petti puolisoaan ja heille tuli ero. Välittömästi kaveri aloitti suhteen sen henkilön kanssa, jonka kanssa petti exäänsä, samalla kun toistelee, että miten hän ei haluaisi loukata exäänsä millään tavalla.

Itse en hyväksy tuota käytöstä, mutta toisaalta eihän kaveri minua pettänyt. Eikä minua kiinnosta viettää aikaa tuon kaverini uuden kumppanin kanssa, joka ei tekojensa perusteella vaikuta kovin mukavalta ihmiseltä. Kaverini yrittää tähän kuitenkin painostaa koko ajan.

Pitääkö tällaiset asiat vain ohittaa, kun kerran kyse ei ollut omasta parisuhteesta, ja jatkaa kaveruutta kuten ennenkin? Itse en ikinä voisi toimia samalla tavalla kuin kaverini, joten on jotenkin vaikea luottaa häneen enää samalla tavalla kuin ennen, puhumattakaan, että pystyisi luottamaan tuohon uuteen kumppaniin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tosi vaikea hyväksyä ja tunnen itseni paskaksi ystäväksi sen vuoksi.

Vierailija
2/5 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla teidän ongelma jos kaverinne on pettänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi haitatakin jos olisi suhteessa ja jatkuvasti pettäisi ja minä tietäisin sen. Kun en hyväksy pettämistä niin luultavasti olisin jopa niin kusipää että kertoisin sille petetylle, vaikka sitten kaveruus loppuisikin.

Mutta nyt kun tuossa tapauksessa on jo totuus tullut ulos ja ero tullut, niin ihan sama sitten onko sen kanssa yhdessä kenen kanssa petti vai kenen muun. Vapaa ihminen hän nyt on, kuten exänsäkin.

Vierailija
4/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne nyt se, että kaverini päätti purkaa sydäntään mulle..

Hän kuukaussi sitten paljasti, että hänellä on ollut toukokuusta saakka suhde 23 vuotiaaseen miehenalkuun. Rouva itse 48vuotias.

APUA?! Mä tunnen hänen miehensäkin hyvin ja lapset. Ollaan siis ristiinrastiin kavereita ja tietää, mun olevan jonkin asteen moralisti. Sen takia pyytelikin kovasti anteeksi, kun hän ei ole aikaisemmin *uskaltanut* mulle kertoa.

Mitä kettuja mä tuolla tiedolla teen?! Olisi pitänyt omana tietonaan. Nyt mä olen ihan solmussa, joka kerta kun hänen miehensä näen. Asutaan tässä samoilla kulmilla, joten tuon tuosta nähdään.

Rouva sai purkaa sydäntään ja olonsa kuulemma keveni kummasti, kun sai mulle kerrottua. Entäpä mä sitten, miksi mun pitää nyt elää tuon salaisuuden kanssa? Mulla ei pitäisi olla asian kanssa osaa ja arpaa ja nyt vaan blörb oksentaa pahanolonsa mun käsiteltäväksi.

Mä en pysty tätä näin vaan ohittamaan. Tuo perhe on tärkeä mulle, jokainen jäsen. Mä en saa rauhaa tältä salaisuudelta. Ärsyttää todellakin, oma mies jo kyselee, että mikä mulla ja tuonkin mies kysyi kerran, että mitä on tapahtunut, kun tunnun jännittävän tilanteita hänen kanssaan. Kyllä. Mä en pysty enää katsomaan kaverin miestä silmiin..

En tule ikinä tälle miehelle asiaa kertomaan, en halua, että he eroavat. Rouva on viilentänyt suhdettaan siihen poikaan ja haluaa jatkaa perheensä kanssa. Oli vaan niin kiima ja se tunne vei.

Kaikesta huolimatta, vaikka tärkeenä perhettä pidänkin mulle.. olen huomannut, että pyrin välttämään tilanteita, etten törmää heihin. En ole istunut iltaa kaverini kanssa. Ja nimenomaan luottamus on mennyt.

Mä haluan sen vanhan kaverisuhteen takaisin! Toivon, että aika parantaa tämän ja päästään taas ensi kesänä perheinemme mökille, kuten ennenkin.

Mä en pystyis ollenkaan ajattella tapaavani tätä kaverini kesäkollia. En ikinä. Onpa sunkin kaveri laittanut sut todella paskaan tilanteeseen.

meillä on yksi yhteinen ystävä, joka on tiennyt suhteen alusta saakka. Tämä ystävä istuu noilla ja juttelee miehen kanssa kuin ei mitään olisi tapahtunut. Mä en käsitä sitä, eikö jengillä ole omaatuntoa? Miksi tää vaivaa mua näin paljon?!

Vierailija
5/5 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti käyttää minua ja perhettäni alibina pettämiselleen. En suostu valehtelemaan hänen puolestaan, joten ei tällä hetkellä pidetä yhteyttä.

Ollut kuitenkin kaveri vuosikymmeniä, joten eiköhän meidänkin yhteys palaa muutaman vuoden kuluttua.