Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastatko kirppis-aarteita? Halpöja löytöjä`? Lahdessa AIVAN HUIKEA kirppis-yhtymä!!

Vierailija
20.11.2012 |

Yhteensä neljä tosi isoa kirppistä saman parkkiksen läheisyydessä. Tosi kiva et hakeutuivat kaikki toistensa lähelle. Toki yksittäisiä kirppareita on vielä paljon paljon lisää siellä täällä kaupungissa. Tänäänkin löysin huikeita aarteita, niin vaatteita, astioita kuin kalusteita. Kandee käyä kattoon. Ei oo maksettu mainos sitten, ihan vaan iloa jaan kaikille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on viime viikolla auennut uusi kirppis. Kävin tänään eka kerran, positiivinen yllätys.

Lastn vaatteita paljon, edullisia ja hyväkuntoisia.

Suositteluni

Vierailija
2/5 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt yhtäään mitään ostettavaa noista paikoista, jos Launetta tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahteen vaan harvoin mitään asiaa.

Yhteensä neljä tosi isoa kirppistä saman parkkiksen läheisyydessä. Tosi kiva et hakeutuivat kaikki toistensa lähelle. Toki yksittäisiä kirppareita on vielä paljon paljon lisää siellä täällä kaupungissa. Tänäänkin löysin huikeita aarteita, niin vaatteita, astioita kuin kalusteita. Kandee käyä kattoon. Ei oo maksettu mainos sitten, ihan vaan iloa jaan kaikille!

Vierailija
4/5 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n Kontti on sikakallis, samaa tavaraa saa viereisestä Prismasta halvemmalla

Launeen suurkirpputori yläkerrassa on täynnä venäläisiä, suurin osa pöydistä kirppiksenpitäjän itsensä. Hinnat pilvissä, sotkuista ja likaista. Ihan kuin siellä ei siivottaisi ikinä.

Kirkkis ja Fida siinä vieressä OK, mutta siellä saa muuten olla tarkkana, onko vaatteet OK (hyvä valaistus plussaa eli ainakin antavat tilaisuuden katsoa ostokset tarkasti). Ja varkaita tuolla on valtavasti!

Itse suosin ostajana Lanttilaa. Mielettömät valikoimat, siistimpi kuin Launeen kirppikset ja tavara vaihtuu, ei ole monia vakipöytäolijöitä.

Vierailija
5/5 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttilasta olen löytänyt vaikka mitä. Tosi paljon lastenvaatetta ja -tarvikkeita, hinnoissa toki vaihtelua, mutta itse olen löytänyt tosi hyvää halvalla. Ryssiähän tuollakin pyörii, mutta ei liiaksi.