Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIeheni halusi viettää isänpäivän baarissa futista katsellen

Vierailija
11.11.2012 |

eikä lapsemme (tai minun ja lapsemme) kanssa. Lähti eilen illalla baariin katsomaan nyrkkeilyä, joi, vietti yön (lapsettomien) kavereidensa luona, ja jatkoi tänään baarissa krapulakaljojen, pizzan ja jalkapallon merkeissä. Kun sanoin, että aika outoa ettei halua viettää isänpäivää lapsensa seurassa, hän perusteli käytöstään sillä, että isänpäivänä isän pitää saada tehdä sitä mitä kaikkein mieluiten tekee. Minä olen pöyristynyt ja shokissa ja pahoillani lapsen vuoksi, joka on vasta 2-vuotias, mutta on aamusta lähtien odotellut lahjan kanssa milloin isä tulee kotiin.

Puoltoista tuntia sitten tuli viesti että tulee tunnin päästä. Kun nyt soitin, sanoi, että toinen puoliaika alkoi juuri ja että täällä onkin niin mukavaa jutella ja katsoa hyvää peliä. Lapsen nukkumaanmenoaika on kello 20, ja kello on nyt siis jotain 19.15.

Saako kuvottava mies täältä yhtään puoltoa, vai oletteko samaa mieltä kuin minä?

P.s. ennen kuin kehotatte jättämään sen sian, kerron että teen koko ajan järjestelyjä, jotta pääsemme lapsen kanssa muuttamaan muualle. Tämä kun ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta kun mies käyttäytyy näin. Jos hän haluaa elää kuin lapseton sinkkuäijä, siitä vaan - mutta sellaiseksi on hänen ensin virallisesti ruvettava.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kommetoinut, mistä moinen?

Vierailija
2/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehesi käytös oli todella törkeää. Minä miellän isänpäivän (kuten myös äitienpäivän)sellaiseksi, että silloin juuri touhutaan lasten kanssa ja tehdään jotain sellaista, mitä ei yleensä tehdä. Laatuaikaa lasten kanssa siis.

Kaikin puolin miehesi kuulostaa keskenkasvuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet jo vastannut kaikkiin kysymyksiin, joten antaa olla.

Vierailija
4/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin (?) puolisona rupeaa epäilemään itseään: mitä jos mä sittenkin liioittelen, jos tää onkin normaalia, tekeekö muutkin näin.. Ero on niin iso juttu, että sitä haluaa vahvistusta päätökselleen ja syilleen. Kun mies ei juo kotona, ja lapsi on kuitenkin ihan isän poika, sitä miettii että pitäskö vielä jaksaa jne. Nyt esim kaikki taas kivasti, isä ja poika heräsivät aikaisin, mä sain nukkua. Nyt ovat ulkona.

Kiitos nro 3 vastauksesta. Ap.

Vierailija
5/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pian löydätte sopivan kodin sulle ja lapselle, sitten voi alkaa uutta elämää viettämään.

Vierailija
6/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että oikealla tiellä olet jo menossa, järjetön idiootti tuo ukko on. Lapsellinen ihminen ja viettää vuorokausitolkulla baarissa... Ihan pahaa tekee tuon lapsesi puolesta.

Voit vertailun vuoksi kertoa tuolle sialle minun lasteni isästä: päätti su aamuna, että kukaan ei lähde mihinkään (meillä olisi ollut kolmet treenit lapsilla, joista yksin treenien päävalmentaja ko isä on) vaan ollaan keskenämme koko päivä. Syötiin, ulkoiltiin ja pelattiin lautapelejä. Ja lapset vei lahjansa ja korttinsa hälle sänkyyn aamulla.

Vierailija
7/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä hän saa kyllä sympatiaa. Miksei isä sais isänpäivänä tehdä kerrankin (?) oman mielensä mukaan?

Vai että ihan shokissa olet, voivoi.

Lapselle voi asian selittää kuten yllä sanottu, isän päivänä isä saa tehdä omia juttujaan.

Vierailija
8/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin sitä mieltä, että isänpäivänä isä saa tehdä mieleisiään asioita.

Taidat olla pirttihirmu?

Vierailija
9/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen niin, että isänpäivä on nimenomaan isän vuoksi, päivä jona isä saa tehdä mitä haluaa. Jos isä tykkää viettää kaverien kanssa illan oluen ja jalkapallon ääressä niin meillä olisi täysin ok!

Vierailija
10/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen niin, että isänpäivä on nimenomaan isän vuoksi, päivä jona isä saa tehdä mitä haluaa. Jos isä tykkää viettää kaverien kanssa illan oluen ja jalkapallon ääressä niin meillä olisi täysin ok!

No mä olen vähän samoilla linjoilla, että JOS isä/äiti haluaa tehdä jotain ihan muuta kuin olla perheen kanssa, se sallittakoon.

MUTTA täytyyhän asiasta nyt sopia kuitenkin! Nyt ap on ehkä tehnyt jotain järjestelyjä isänpäivän suhteen, ehkä leiponut kakun, tai ostanut jotain hyvää ruokaa. Ja varsinkin lapsi, joka on ehkä itse tehnyt isälleen lahjan, ei saanut tilaisuutta antaa lahjaa! Odotti vain koko päivän, koska isä tulee että saa antaa lahjan. Minusta tuo on törkeää käytöstä aikuiselta ihimiseltä!

Sillä vaikka kyseessä on isänpäivä, on se päivä tärkeä myös lapsille! He ovat ihan täpinöissään tekemistään lahjoista ja korteista, niitä piilotellaan ja niistä supistaan monta päivää, ainakin meillä. Meidän lasten sydämet olisi kyllä särkyneet, jos isä olisi tehnyt tuollaisen tempun että olisi jäänyt reissuilleen ja olisivat koko päivän odottaneet koska isä tulee...

Eli ap, olet ihan oikeilla jäljillä. Ja jos tämä käytös on ns. normaalia miehellesi, jatka ihmeessä elämääsi lapsen kanssa kaksin. Pääset paljon helpommalla! Mutta varaudu siihen, että lapsen ja isän tapaamiset tulevat eronkin jälkeen olemaan hankalia eli kaverit ja baari menevät jatkossakin lapsen edelle. Minulla on tästä omakohtaista kokemusta, isäni perui monta kertaa minun tapaamiseni, koska oli jäänyt baariin istumaan. Eikä useinkaan edes viitsinyt soittaa ja ilmoittaa tästä vaan antoi lapsen odottaa turhaan isää hakemaan... =(

Vierailija
11/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan lapsillekin ok, että isä jättää juhlapäivän kokonaan huomioimatta, lähti dokaamaan jo kuitenkin päivää aiemmin, lupasi tulla su kotiin, mutta tuleekin vasta, kun lapset nukkumassa, ja tämä olis kaikille ok?

Vierailija
12/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista. Huomaatte, että asiasta on eri mielipiteitä - niin minullakin! Lapsi on vasta 2 joten ei tajua isänpäivästä sen kummemmin, mutta ymmärtää kun illalla puhuttu että aamulla isän juhla ja annetaan lahja. Lapsen iän takia ei tietenkään voitu mukaan baariin, vaikka futis muakin kiinnostaa. Isänpäivä tai ei, se että menee ed.iltana baariin eikä tulekaan kotiin yöksi, ja jatkaa seur.pv baarissa, ei ole minusta ok! T. Ap

Vierailija
13/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei varmaankaan ole ongelma ottaa se pari olutta ja tulla kotiin? Miten usein miehesi seuraa futista/muuta urheilua? Minun mieheni kävi katsomassa paikallisen veikkausliigajengin jokaisen kotipelin. Joka pelin jälkeen känni ja yöllä kotiin. Kun lisäksi seuraa la ligaa, serie a:ta, allsvenskania, bundesliigaa, valioliigaa, ranskan liigaa, mestareiden liigaa ja euroliigaa, alkaa tv-pelejä (=baari-iltoja) olla aika usein. Se, että olis jättäny ed.illan dokaukset, ollu aamun ja päivän kotona, lähteny viideks baariin kattoon matsia ja tullu pelin ja parin kaljan jälkeen kotiin, oliskin ollu ok. T. Ap

Vierailija
14/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei varmaankaan ole ongelma ottaa se pari olutta ja tulla kotiin? Miten usein miehesi seuraa futista/muuta urheilua? Minun mieheni kävi katsomassa paikallisen veikkausliigajengin jokaisen kotipelin. Joka pelin jälkeen känni ja yöllä kotiin. Kun lisäksi seuraa la ligaa, serie a:ta, allsvenskania, bundesliigaa, valioliigaa, ranskan liigaa, mestareiden liigaa ja euroliigaa, alkaa tv-pelejä (=baari-iltoja) olla aika usein. Se, että olis jättäny ed.illan dokaukset, ollu aamun ja päivän kotona, lähteny viideks baariin kattoon matsia ja tullu pelin ja parin kaljan jälkeen kotiin, oliskin ollu ok. T. Ap

Meillä ei käy usein ulkona, katsoo kyllä jalkapalloa kotona ihan (tai lähes, ottaen 1-2 olutta) selvinpäin useinkin mutta ehkä jokunen kerta vuodessa vaan on noita että lähtee kaverien kanssa oluen merkeissä katsomaan. Silloin saattaa kyllä tulla selvästi juovuksissa kotiin mutta esim. yötä ei ole koskaa ollut pois vaan kömpinyt siinä puolenyön ja kahden välillä kotiin.

Joo kyllä minuakin tuollainen häiritsisi jos noin usein on känni-iltoja :(

Vierailija
15/15 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä kumpikaan käy töissä?

Alkoholistin (?) puolisona rupeaa epäilemään itseään: mitä jos mä sittenkin liioittelen, jos tää onkin normaalia, tekeekö muutkin näin.. Ero on niin iso juttu, että sitä haluaa vahvistusta päätökselleen ja syilleen. Kun mies ei juo kotona, ja lapsi on kuitenkin ihan isän poika, sitä miettii että pitäskö vielä jaksaa jne. Nyt esim kaikki taas kivasti, isä ja poika heräsivät aikaisin, mä sain nukkua. Nyt ovat ulkona. Kiitos nro 3 vastauksesta. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän