Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen Mom MTV:llä, miten ihana pari!

Vierailija
11.11.2012 |

Miten ihana tuo Catelynn ja Tyler (?). Antoivat lapsensa adoptioon ja pysyivät yhdessä siitä huolimatta. Heistä huokuu jotain kypsää ja vastuullista ja mikä "oudointa", aitoa rakkautta ja kunnioitusta toisiaan kohtaan.

Osaavat keskustella ja tukea toisiaan. Olen melkein kateellinen ja mua itkettää aina kun kuvataan heitä. He olisivat olleet todella mahtavia vanhempia ja heillä näyttää olevat kova ikävä lastaan. Samalla he kuitenkin aidosti iloitsevat siitä, että heidän lapsellaan on kaikki hyvin.

Olisipa maailmassa enemmän heidän kaltaisiaan! :´)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen seuraillut liikuttuneena! Ja mistä kotioloista he ponnistavat: toisen äiti ilmeisesti narkkari, toisen isä narkkari-linnakundi. Ja nämä lapset on kasvaneet normaaleiksi vastuuntuntoisiksi, empaattisiksi ihmisiksi! :O Aivan mahtava malliesimerkki siitä, että kaikki on mahdollista.

Vierailija
2/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vanhoja? Olisi mielenkiintoista tietää mitä heille nykyään kuuluu :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne alkaneet vaatia sitä lastaan takaisin ja käyvät nyt kiistoja adoptiovanhempien kanssa lapsestaan?

Vierailija
4/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en törmännyt tuollaiseen, vaan siihen, että 1.11. Tyler on muuttanut muualle näyttelijäntöitten perässä.

Vierailija
6/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN epäkypsiä, jopa 16-18-vuotiaiksi. C&T on olleet myös yhdessä monta vuotta ja just kamalat kotiolot ja kaikkea. oikeesti kunnioitettavaa. suunnittelevat ammatteja ja kävivät koulut loppuun, vaikka kummankaan vanhemmat eivät tasan ole valmistuneet high schoolista. toivon todella, että kymmenen vuoden päästä heillä on ihana oma koti, tavoitellut ammatit ja pari omaa lasta, joille heillä on rahaa, aikaa ja rakkautta tarjota ihana lapsuus.

Vierailija
7/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sarjaa paljon. Aivan ihana ja fiksu nuoripari! Heistä tulee vielä hyvät vanhemmat :). Tämä sarja saa tajuamaan, että on meillä Suomessa asiat paremmin. On kunnon äitiysloma ja sosiaalituki. Ettei kenenkään tarvitse luopua lapsestaan sen vuoksi, että saa lapsen liian nuorena eikä ole tarpeeksi rahaa mm. lapsen koulutukseen ja vakuutuksiin!

Vierailija
8/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus lukenut noiden kaikkien kuulumisista ja muistaakseni C ja T eivät oikein saaneet otetta jatko-opiskleuista, vaan siirsivät niitä milloin milläkin verukkeella. Miettivät muistaakseni eroakin. Heidän lapsensa sai (adoptoidun) pikkuveljen ja C ja T toimivat tukena tuolle teiniäidille, C taisi ola synnytyksessäkin. C:n äiti oli katkolla ja T:n isä vankilassa ties kuinka monetta kertaa.

Vierailija
10/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat että olisivat varmasti jo eronneet jos olisivat pitäneet lapsen.