Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei jätä kylmäksi" oli eräs mies sanonut minusta. Miten tulkitset

Vierailija
10.11.2012 |

lausahduksen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat aina.

Vierailija
2/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kutisevan ja polttelevan sukupuolitaudin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tarkoittaa, että herätät tunteita ja tuntemuksia, luultavimmin positiivisia sellaisia :)

Vierailija
4/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, voiko ilmaus tarkoittaa jotain negatiivistakin.

-ap

Vierailija
5/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tarkoittaa, että herätät tunteita ja tuntemuksia, luultavimmin positiivisia sellaisia :)

2

Vierailija
6/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit herättää sekä vihan tunteita että ihastuksen tunteita ihmisissä. Kummassakaan tapauksessa et jätä kylmäksi.

Vierailija
7/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et ole hajuton ja mauton kuka-tahansa vaan nainen (niin oletin) joka ei jätä kylmäksi! Eli herättää tunteita joko puolesta tai vastaan. AINA positiivista, jos näin on. Lapatossut eivät jää mieleen!

Vierailija
8/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon noin kun joku aiheuttaa voimkkaita negatiivisia tunteita, mutta en voi sanoa sitä suoraan.

Vierailija
9/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et ole hajuton ja mauton kuka-tahansa vaan nainen (niin oletin) joka ei jätä kylmäksi! Eli herättää tunteita joko puolesta tai vastaan. AINA positiivista, jos näin on. Lapatossut eivät jää mieleen!

En käyttäisi itse negatiivisessa mielessä. Mutta minä puhunkin suoraan oli se korrektia tai ei. Sitten varovaisemmin tai kiertäen, mutta suoremmin paljon kuin että käyttäisin tuollaista ilmaisua ikinä negatiivisessa mielessä.

Vierailija
10/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta tai vastaan. Siis todennäköisesti aiheutat ihmisissä voimakkaista reaktioita, voi olla pos tai neg.

Sitä, mitä kyseinen sanoja tarkoitti, ei voi tietää. Tai sit vaan oli toteamus sun "luonteesta", eikä hänen omasta mielipiteestään sinuun.

Vierailija
11/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoran että olenkos mä hot vai not kun sanoit ettet ole jäänyt kylmäksi! Selviää heti. Punastuu pahimmillaan;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän