Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
suhtautuuko anoppi erilailla sinun lapsiisi kuin tyttärensä lapsiin?
10.11.2012 |
Mä ainaki huomaAN eron. Istuu tyttären pojan vieressä pöydässä ja kattoo hellästi,tarjoaa lisää otettavaa ja ehkä muistaa kysyä ottaako joku minun ja poikansa lapsista jotain. Kerran oli laittanut vain tyttären pojalle ruuan valmiiksi ja pyysi syömään,sit alettiin miettiä syökö nuo muutki kenties jotain.. No näin kai se mene. Tässä nyt ihan pieniä esimerkkejä. Onkohan tämä tällainen kovinkin yleistä? Vauva vielä kiinnostaa,mut sitten kun kasvaa ei enää niin jaksakaan. tyttären poika on kai aina se ykkönen. Ja ihana poika onkin,en sitä kiellä ja itsekin tykkään tosi paljon ja myös näytän se.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meidän lapsiin että tyttärensä lapsiin. Mutta antaa selvästi enemmän hoitoapua tyttärensä perheelle. Auttaa silti minuakin, jos mulla on vaikka hammaslääkäri tms. meno, jonne on vaikea ottaa lapsia mukaan. Mutta ei hoida turhanpäiväisten menojen, tyyliin vaateostoksille menon, takia, vaikka tytärtään auttaa sellaissakin jutuissa. Aina joskus harmittelee sitä, että mulla ei ole omaa äitiä auttamassa eli selvästi ajattelee, että lastenlasten auttaminen on ensisijassa naisen oman äidin homma.