Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä ainut jolle tulee aina huonoja kokemuksia Huuto.netistä?

Vierailija
12.09.2012 |

Väsyn aina hetkessä, kun aina vähintään 2/10 huudosta menee vi..ksi. Pidän taukoa vuoden kaks, ja taas sama toistuu, et myyjät on epärehellisiä. Nytkin parin kk. saldo on ollut, et 11 huutoa, ja yks ei ikinä lähettänyt mitään, ja sivut suljettu jne. Toinen lähetti aivan täyttä ps..kaa, eli pesurätin, kalliilla 10e +1,60 hinnalla. Kolmas pyytää maksua toistamiseen, negalla uhaten, koska ei näy muka maksu hänen tilillään. Aika erikoista, koska mulla suoritus kyl näkyy ja rahat katos tililtä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sit yritit ostaa kun sait kalliin pesurätin?

Kai sä olet katsonut myyjän palautteet ennen kuin olet huutanut?

Vierailija
2/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ostaja tehnyt noin, hirveä huuto ja uhkailu, kun en lähetä tavaraa ja vasta minä huomaan tiliotteesta (kopio), että raha väärällä tilillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjällä vaik 300 myyntiä ja 6 negaa, niin helposti sitä ajattelee, et niitä vain tulee, kun ostaja voi olla vaik ylitiukka kaikes, ja kärkäs arvostelemaan.

Vierailija
4/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sähkölaskukaan lähde väärälle tilille, jos nimi ja tilinomistajan nimi ei täsmää. Luulenppa kyl et halus vain toista maksua.

Vierailija
5/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saajaksi voi kirjoittaa vaikka Kuuma Puuma ja perille menee.

Vierailija
6/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nimi ja tilitiedot ei täsmää, eli ei hyväksytty

Vierailija
7/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän AINA kuvailla lastenvaatteet huonommiksi kuin ne on, etsin ja kuvaan kaikki virheet, laitan kuntoluokitukseksi tyydyttävän vaikka vaate on siis ehjä (risoja en myy). SILTI olen saanut kaksi valitusta aivan uskomattoman mitättömistä jutuista. Vittuargh, ne vaatteet ON käytettyjä (mikä tulee ilmoituksesta hyvin ilmi). Uusia saa kaupasta.

Vierailija
8/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mä en niitä negoja kauheesti huomioikkaan, jos niitä ei ole tyyliin.. puolet. Meitä kun on kaikenlaisia, ja ostajahan voi olla mielenvikainen tai muuta sotkua elämäs.

Vierailija
9/9 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mä en niitä negoja kauheesti huomioikkaan, jos niitä ei ole tyyliin.. puolet. Meitä kun on kaikenlaisia, ja ostajahan voi olla mielenvikainen tai muuta sotkua elämäs.

En minäkään anna muutaman negan haitata. Täälläkin aina välillä tulee ilmi että joskus niitä annetaan ihan turhasta.