3v tyttäreni on ottanut tavaksees vilautella pimppaansa, erityisesti vieraille
Mua hävettää. Mikä neuvoksi? Onko joku ohimenevä "juttu"?
Kommentit (9)
Itse tiedät että onko geeneissä peritty?
toisaalta kuulostaa huvittavalta, mutta vakavuusasteessa ei, mutta uskon sen menevän ohitse, tuski se nyt isompana semmosta tee ku tajuu sen itse mitä tekee! xD
Ja ihmettelee itsekseen, kun hänellä ei ole pippeliä, mutta pikkuveljellä on.. Haluaako sen jotenkin tuoda julki, en tiedä??
ap
Itse tiedät että onko geeneissä peritty?
Mutta en usko tyttöni kyllä nähneen minua harrastamassa seksiä tms..
ap
Meidän tuttavapariskunnan tyttö teki juuri tuota siinä 2-3-vuotiaana. Riisui vaippansa ja tuli olohuoneeseen vieraiden luo iloisesti virnistäen, vielä kävellessään häpyhuulia sormilla levittäen! Sitä kesti puolisen vuotta, sitten meni ohi. Vanhempansa eivät ainakaan vaikuttaneet stressaavan asiasta.
Kun joku on jo tekemässä ilmoituksia ties minne!
ap
Perustele vähän, kiitos! Ihan asiallinen ketju. Jos sun lapset ei ole vilautelleet pikkuisina, niin et ehkä tajua ongelmaa. On rauhoittavaa kuulla, että muidenkin lapset tekee niin ja että se menee ohi.
t. sen kaupassa vilautelleen pojan äiti
kaupoissa ym. juuri tuossa 2,5-3-vuotiaana. Tuntemattomille aikuisille ei vilautellut, vaan ainoastaan suht samanikäisille lapsille. Onneksi se meni kyllä itsekseen ohi, nyt 4v ei enää ole vilautellut aikoihin julkisesti. Me ei tehty siitä suurempaa numeroa, sanottiin vaan, että tuollainen ei ole tapana ja kiskottiin sille housut takaisin ylös.