Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannuksena mökille vieraaksi menijät: mitä viette tuliaisiksi?

Vierailija
24.05.2025 |

No niin. Arvostellaan mökituliaiset. Meiltä lähtee varmaan matkaan pari viinipulloa ja kuohari. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa

Vierailija
2/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtosammutin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi laittaa minun mökkituliaiset sinun arvioitavaksi ?

Vierailija
4/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Kahvia veisin jos menisin.

Vierailija
5/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa reilusti, eli sekä meille että talon isäntäväen ruokkimiseksi pariksi päiväksi.

He tarjoaa puitteet ja majoituksen, me tuodaan ruuat ja tuodaan myös omat juomat kun ei alkoa käytetä.

Vierailija
6/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olisiko kahvipaketti mukana, mutta nyt mökkitiellä on lukittu puomi. Siitä vaan sitten uukkari ja uutta uhria etsimään.

Vierailija
7/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie muuta kuin iloisen itseni ja suunnattoman ruokahaluni. Juomaa menee mös paljon ja kaikki käy.

Vierailija
8/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yö hotellissa maksaisi yli satasen, niin ilmaiseen mökkimajoitukseen juhannuksena verraten viedään noin 80 euron herkkukassi, punaviiniä, kahvia, teetä, grillattavaa, mansikoita, kirsikoita ja jotain kuivatuotteita jotka säilyvät hyvin. 

Vierailija
9/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on systeemi, että kaikki ruokakulut jaetaan porukan kesken tasan. Jokaisesta pariskunnasta lähtee yksi kauppaan.

Jokainen tuo juomaa. Ei ole koskaan loppunut kesken. Me tuodaan varmaan laatikko olutta, siidereitä, pari skumppaa, pari viiniä ja yksi litran pullo drinkkeihin giniä tai vodkaa. Ei ole tarkoitus kaikkea juoda, mutta pointti on, että keskenkään ei saa loppua.

Vierailija
10/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että minä menen. Ei tarvitse viedä mitään,  sillä olen ihana ihminen ja kaikki rakastavat minua.

Vierailija
11/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lakanat ja pyyhkeet.

Grillattavaa, salaatteja, leipää, juotavaa kaikille. Niin että isäntäväellekin jää hyvä mieli. 

Vierailija
12/12 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti, pullapitko , grillimakkarat ja muut grillattavat,  omat alkoholit jos niitä nautitaan. Ei pidä olettaa että isäntäväki tarjoaa kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi