Meidän tytön nimeksi tulee Tiffany
Jotain arvokasta
Kommentit (22)
Mulle tulee nimestä mieleen heti yhden kirjan päähahmo, Tiffany Särkynen :)
kirjan eli tähän mennessä tasan neljän kirjan sankaritar :)
Sama tuli kyllä itsellenikin mieleen, "maa aaltojen alla" :)
Varsinkin isompana tyttönä miehet ajattelevat heti noin.
että ne pojat jotka nyt ovat pieniä tietävät edes isompana mikä on Aamiainen Tiffanylla?
että ne pojat jotka nyt ovat pieniä tietävät edes isompana mikä on Aamiainen Tiffanylla?
että se on miesten juttu.
Eikä mun tutut, mun ikäiset (30v) naisetkaan ole niin innostuneita siitä leffasta että se tuntuisi sellaiselta kulttuuriperinnöltä mistä pitäisi puhua lapsilleen.
Saa kuulla koulussa vittuilua, että Aamiainen Tiffanylla ;D
Mulle tuli Breakfast at Tiffany's kans ekana mieleen. Melko harva nuori varmaan tosin viidentoista vuoden päästä tietää kyseistä juttua... Mut Tiffany on kyllä nätti nimi. Kiva valinta, kunhan sukunimi ei tosiaan oo just joku Virtanen.:)
Saa kuulla koulussa vittuilua, että Aamiainen Tiffanylla ;D
Varsinkin isompana tyttönä miehet ajattelevat heti noin.Mulle tuli Breakfast at Tiffany's kans ekana mieleen. Melko harva nuori varmaan tosin viidentoista vuoden päästä tietää kyseistä juttua... Mut Tiffany on kyllä nätti nimi. Kiva valinta, kunhan sukunimi ei tosiaan oo just joku Virtanen.:)
Ei lapselle saa antaa eksoottisia lumihiutalenimiä. Jos mulla olis lapsia, etsisin yleisimmät etunimet ja arpoisin niiden joukosta. Sukunimi on jo ihanan yleinen. Muuttakoot sitten aikuisena etunimensä miksi haluaa, jos kokee sen tarpeelliseksi identiteettinsä kannalta.
Olen ajatellut sitä myös omalleni, jos tyttö tulee. Toisena nimenä ehdolla on Madison, mutta kumpin päin ne laitetaan, hmmm.... Luultavasti Tiffany Madison =).
Ja Tiffanykin varmaan arvostaa, kun suomalaiset lausuu että "Tihväny"
Se on se yks laulu, niinku tää: