Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vautsi! Tältäkö normaalilla ruokahalulla varustetusta tuntuu?

Vierailija
10.11.2012 |

Söin pienen, itsetehdyn sämpylän puolikkaat . Päällä vähän levitettä, pari juustosiivua ja yksi leikkele. Yksi mandariini. Tässä vaiheessa maha on jo täynnä, mutta kuppi kahvia maidolla.

Tällä pysyykin sitten, jos menee samalla tavalla kuin eilen, kylläisenä ihan tuonne klo 12-13 saakka.

Toistan: vau. Mun ei ole nälkä. Ihana tunne. En halua syödä koko pellillistä sämpylöitä. En kaapissa olevaa karkki- tai sipsipussia. En pakkasessa olevaa jäätelöä. Ja voin kertoa että ei olisi aikaisemmin tehnyt edes tiukkaa vetää kaikkia kerralla.

Kunhan jaoin. :) *tuuletus*

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiskon täällä kromitabletteja makeannälkään..

Olen alipainoinen, mutta sokerikoukku on tällä hetkellä lähtenyt ihan käsistä. Elän melkein pelkästään herkuilla!

Tosi paljon tsemppiä myös jatkoon. Pysy lujana!

Vierailija
22/24 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin lihoin varmaan kymmenen kiloa ihan hujauksessa Mirtazapiinilla, joten tuttua hommaa!

Sama konna täällä. Atyyppiset masennusoireet + mirtazapin + lääkärin vakuuttelut siitä ettei lääkkeet voi lihottaa = 20kg lisää painoa muutamassa kuukaudessa. Toinen jalka haudassa ei ajattele mitä suuhunsa pistää. Jos edes muistaa.

Onneksi tästä on jo monen, monen monta vuotta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin lihoin varmaan kymmenen kiloa ihan hujauksessa Mirtazapiinilla, joten tuttua hommaa!

Sama konna täällä. Atyyppiset masennusoireet + mirtazapin + lääkärin vakuuttelut siitä ettei lääkkeet voi lihottaa = 20kg lisää painoa muutamassa kuukaudessa. Toinen jalka haudassa ei ajattele mitä suuhunsa pistää. Jos edes muistaa.

Onneksi tästä on jo monen, monen monta vuotta.

ap

sellaisia ihmisiä, jotka eivät Mirtazapiinilla liho, mutta en kyllä ymmärrä, miksi lääkärit vähättelevät lääkkeiden sivuvaikutuksia. Munkin äidille, jolla on 2-tyypin diabetes, lääkäri halusi määrätä unettomuuteen Mirtazapiinia! Ei kuulemma lihota! Joo, ei varmaan...

Toinen hyvä esimerkki noiden sivuvaikutusten vähättelystä on diabeteksen tablettihoito, niistähän tulee järkyttävä ripuli, mutta ei lääkärit puhu mitään noista oireista (juttelin tästä juuri muutaman sukulaisen kanssa, joilla on 2-tyypin diabetes).

Mulle kyllä toimi Mirtazapin muuten, mutta jouduin sitten lopuksi vaihtaa lääkettä sivuvaikutusten takia, mulla yksi paha oli nivelkipu.

Mulla kyllä auttoi Mirtazapiini

Vierailija
24/24 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä, jotka eivät Mirtazapiinilla liho, mutta en kyllä ymmärrä, miksi lääkärit vähättelevät lääkkeiden sivuvaikutuksia. Munkin äidille, jolla on 2-tyypin diabetes, lääkäri halusi määrätä unettomuuteen Mirtazapiinia! Ei kuulemma lihota! Joo, ei varmaan...

Toinen hyvä esimerkki noiden sivuvaikutusten vähättelystä on diabeteksen tablettihoito, niistähän tulee järkyttävä ripuli, mutta ei lääkärit puhu mitään noista oireista (juttelin tästä juuri muutaman sukulaisen kanssa, joilla on 2-tyypin diabetes).

Mulle kyllä toimi Mirtazapin muuten, mutta jouduin sitten lopuksi vaihtaa lääkettä sivuvaikutusten takia, mulla yksi paha oli nivelkipu.

Mulla kyllä auttoi Mirtazapiini

Mutta luulisi että kun vastaanotolle tulee potilas, jonka BMI on muutenkin normaalipainon ylärajoilla lääkäri ymmärtäisi että vaikeuksia painonhallinan suhteen saattaisi tulla. :( Vaikka toki, eihän niitä _kuitenkaan_ välttämättä tule.

Hyvä pointti D2-tabletista, minunkin lähiomainen sen sai. Pitkän aikaa maha oli niin huonossa kunnossa aamuisin ettei uskaltanut kotoaan lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi