Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen joulukalenteri tänä vuonna lapselle?

Vierailija
10.11.2012 |

Lähden tänään kalenteriostoksille ja olisi kiva kuulla, millaisia kalentereita muiden perheissä ajateltiin ostaa. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä itse tehty kalenteri, josta voi paljastua lähes mitä vaan :)

Vierailija
2/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette laittaneet niihin lokeroihin? Voisi olla siinä mielessä hyvä idea, että kalenteri saisi olla näkyvillä ilman että yksivuotias saa sitä tuhottua. Muuten voi meidän kalenterit olla vähän lyhytikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Playmobile kalenterit molemmille. Saatanpa ostaa vielä suklaakalenteritkin.

Vierailija
4/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Piparimuotteja (sinä päivänä on leivottu pipareita)

-askartelujuttuja (näitä useampanakin päivänä, viime tuonna askarreltiin esim. tonttuja, kynttilälyhtyjä, koristeltiin kynttilöitä ym)

-suklaakonvehti

-pieni lelu (pikkuauto tms)

-kirja

-kuuseen koriste

-pipari

-pehmolelu

Tänä vuonna ajattelin ekaa kertaa tehdä vähän jonkun jatkuvamman jutun, esim. ostan jotain legoja tai puujunarataa tms. En tiedä en ole vielä ajatellut niin pitkälle :D

Vierailija
5/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just passeli meidän legoista tykkäävälle.

Vierailija
6/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on 24 pientä lokeroa joihin täytyy muistaa piilottaa itse joka aamulle joku ylläri. Ajattelin ostaa karkkeja (kääreellisiä konvehteja ja ihan irtokarkkeja), erimakuisia purukumeja, sellaisia yksittäin pakattuja lego-ukkoja ehkä muutaman, jotain pikkueläimiä, helmiä ja askartelu-juttuja.... Mitä nyt keksin. Jollen löydä kyllin pieniä yllätyksiä, kätken luukkuun vihjeen mistä lapsi voi käydä ylläriään etsimässä.

Vierailija
7/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löysit?

Vierailija
8/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SM-Liigan keräilykorttikalenteri. Joka aamu siis uusi keräilykortti luukun sijasta, joskus jopa kaksi korttia. Aattona koko paketti.

Miehelle ja mulle tulee molemmille veikkauksen raaputuskalenterit ja mulle fazerin suklaakalenteri, miehelle tod.näk. salmiakkikalenteri.

Vierailija
9/9 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin K-Raudasta :D Oltiin ostamassa remonttitarvikkeita, ja sieltä sisustuspuolelta bongasin sen - oli 50% alennuksessa vielä. Sen hinta taisi olla joku 22e ennen alennusta. Mutta onhan se toki sitten pitkäikäinen.

- 8

mistä löysit?