Siis joku ei tiedä, kuka on Marko Saaresto!
Kommentit (51)
En ole ikinä kuullutkaan. Ei voi ainakaan kovin suosittu olla.
Heh heh...Yhtään ei ole suosittu ei =D Niillä on vain säälittävät n.360 000 fania jo pelkästään Fb:ssa, kiertueita ja keikkoja pitkin maailmaa, kaikki levyt myyneet Suomessa sijoille 1-3, palkintoja ym. tunnustuksia rivikaupalla, Max Payne ja Alan Wake -pelien myötä levikki maailmanlaajuinen, fan clubeja ja street teameja monessa eri maassa sekä mantereella...Mutta suosittuhan se nyt ei ainakaan mitenkään voi olla kun kerta *tekään* ette tiedä koko bändistä mitään =) Hasta la Vista! Kannattaisko ehkä jo alkaa tutustua - kotimaista kannattaa kannattaa aina =D
Kukaan tuntemani ihminen ei varmasti tiedä kukan kyseinen henkilö on. Hyvä jos tietää koko bändin.
Suomessa on muutama bändi joka tunnetaan jollain tavalla maailmalla. Mutta toi ei niihin kuulu. Suomessa on vaikka miten paljon kuuluisampia bändejä ja artisteja.
Olen pelannut Max Paynen ja Alan Waken läpi mutta en kuitenkaan tiedä henkilöä enkä edes bändiä. Eikä edes kiinnosta
Olen pelannut Max Paynen ja Alan Waken läpi mutta en kuitenkaan tiedä henkilöä enkä edes bändiä.
Ehe ehe, no tämä asia on NYT ainakin tullut tässä korjattua: nyt nimittäin tiedät \m/
enkä aio lukea tätä ketjua saadakseni selville! Olen valinnut pullossaelon!
En mitään havaintoa, ja muita vastauksia lukematta veikkaan , että olisiko ajankohtaisen aiheen mukaisesti joku BB-talon asukki?
Tai kirjailija (omakustannerunoilija), muusikko (joka käyttää jotain muuta taiteilijanimeä), jonkun kummallisen urheilulajin harrastaja (golfinpelaaja?)
Palaan katsomaan, olisiko muiden vastauksissa muuta tietoa.
Ei ollut mulle tuo herra ja bändi tuttuja. Kuinka moni "pullossa elänyt" av-mamma tietää, mistä syystä otsikossa mainitut henkilöt tunnetaan maailmalla?
kuka on Marko Saaresto. Poets of the Fallin tiedän, mutta oon kuullut vain yhden biisin. Mitäänsanomatonta musaa sen perusteella.
Jefferson Airplanen kitaristi
Tom of Finland alias Touko Laaksonen
tunnettu homoerotiikkataiteestaan
lukenut jostain. Muuta en tiennyt, that's it. Ja tähän se tietäminen jääkin, ei vois vähempää kiinnostaa.
Heh heh...Yhtään ei ole suosittu ei =D
Niillä on vain säälittävät n.360 000 fania jo pelkästään Fb:ssa, kiertueita ja keikkoja pitkin maailmaa, kaikki levyt myyneet Suomessa sijoille 1-3, palkintoja ym. tunnustuksia rivikaupalla, Max Payne ja Alan Wake -pelien myötä levikki maailmanlaajuinen, fan clubeja ja street teameja monessa eri maassa sekä mantereella...Mutta suosittuhan se nyt ei ainakaan mitenkään voi olla kun kerta *tekään* ette tiedä koko bändistä mitään =)
Hasta la Vista! Kannattaisko ehkä jo alkaa tutustua - kotimaista kannattaa kannattaa aina =D
on aivan mitäänsanomatonta paskaa. Siksi en sitä kuuntele. Samaa huttua kuin Sunrise avenue. ja molemmat olen nähnyt livenä monta kertaa, tosin en vapaaehtoisesti.
[/quote]
on aivan mitäänsanomatonta paskaa. Siksi en sitä kuuntele. Samaa huttua kuin Sunrise avenue. ja molemmat olen nähnyt livenä monta kertaa, tosin en vapaaehtoisesti.
[/quote]
Jefferson Airplanen kitaristi
Tom of Finland alias Touko Laaksonen
tunnettu homoerotiikkataiteestaan#34
Kaukosella oli keikka Turussa viime vuonna. Mutta kuka tietää kuka on Jussi Lehtisalo? Yksi arvostetuimmista jätkistä tällä hetkellä omassa genressään.
että Jussi Lehtosalo on muusikko, tunnettu esim. Rättö & Lehtisalo -yhtyeestä. En seuraa juurikaan musiikkia, joten tuttu on vain nimeltä.
mulla on kaikki POTF:n levyt mutta en siltikään tiedä minkänimisiä tyyppejä bändissä soittaa
että Jussi Lehtosalo on muusikko, tunnettu esim. Rättö & Lehtisalo -yhtyeestä. En seuraa juurikaan musiikkia, joten tuttu on vain nimeltä.
Kuusumun Profeetta yms.
Heh heh...Yhtään ei ole suosittu ei =D
Niillä on vain säälittävät n.360 000 fania jo pelkästään Fb:ssa, kiertueita ja keikkoja pitkin maailmaa, kaikki levyt myyneet Suomessa sijoille 1-3, palkintoja ym. tunnustuksia rivikaupalla, Max Payne ja Alan Wake -pelien myötä levikki maailmanlaajuinen, fan clubeja ja street teameja monessa eri maassa sekä mantereella...Mutta suosittuhan se nyt ei ainakaan mitenkään voi olla kun kerta *tekään* ette tiedä koko bändistä mitään =)
Hasta la Vista! Kannattaisko ehkä jo alkaa tutustua - kotimaista kannattaa kannattaa aina =D
ole koskaan kuullutkaan.
Ja jonkun Facebookin tykkäysmäärä kiinostaa kuin kilo paskaa...
yrittää tuota nobodya tytyksi tämän kautta, ei onnistu, unohdin jo nimen.
yrittää tuota nobodya tytyksi tämän kautta, ei onnistu, unohdin jo nimen.
tutuksi.
Ja jonkun Facebookin tykkäysmäärä kiinostaa kuin kilo paskaa...
osaa se laulaakin