Siis joku ei tiedä, kuka on Marko Saaresto!
Kommentit (51)
No, minä en tiedä. Kuka se on ja miksi pitäisi tietää?
En kyllä tietäisi kuka on Marko Saaristokaan.
No, minä en tiedä. Kuka se on ja miksi pitäisi tietää?
Mikä on Poets of The Fall? Joku yhtye? joo, katsoin jo googlesta, mutta en viitsinyt alkaa kuuntelemaan.
Mikä on Poets of The Fall? Joku yhtye? joo, katsoin jo googlesta, mutta en viitsinyt alkaa kuuntelemaan.
Mutta mistä ihmeestä olisin sen tyypin nimen kuullut? Ei sitä radiossa sanota, hyvä jos bändin nimi.
Jaa, Poets of the Fall. On minulla ämpärinä yksi niiden biisi, Dreaming Wide Awake (äänitetty Creativen Recorderilla Spotifysta). Ihan jees biisi, mutta ei minun sittenkään tarvitse tietää, kuka sen laulaa.
En ole ikinä kuullutkaan. Ei voi ainakaan kovin suosittu olla.
Onko Markolla vaimoa/lapsia? Aikast kivan näköinen mies 😋
Nää provot on niiiiiin laimeita, mut aina näihin porukka kuitenkin hullaantuu. Nytkin ap:n on tarkoitus saada jengiä kokoon hokemaan nevähöödiä (siis jos minä en ole kuullut jostain tyypistä, niin se on kyllä nobody, sillä minä olen kaiken sivistyksen ja tietämyksen mittari) ja sitten haukkumaan porukalla ko. henkilöä ja bändiä.
Helppoa kuin heinänteko. Aina jengi provosoituu. Enää pitää vain miettiä, keitä nää provot palvelee. Onko ap joku, jolle bändin pojat ei oo kyrpää suostuneet antamaan vai kilpaileva indie-bändikö se siellä trollaa. Tai siis kilpailevan indie-bändin vannoutunut ja pikkasen suhteellisuudentajunsa ja mielenterveytensä menettänyt teinifani.